מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > מועדון פיאט ישראל
עקוב אחרינו ב-RSS

מועדון פיאט ישראל כל מה שקשור למועדון

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן נעים להכיר עכשיו רשמית.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-09-06, 20:07   #11
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי stio
אני באופן אישי לא הייתי קונה רכב שנת 2007 ללא בקרת אקלים, 4 חלונות חשמל ור"ד מקורי. על חישוקי סגסוגת ומראות חשמל עוד הייתי יכול להתפשר.

סמל"ת- חבל. אולי בפעם הבאה...
גיא, עזוב רגע בקרת אקלים ור"ד מקורי - אין לי בעיה עם מיזוג רגיל, ואני אפילו מעדיף מערכת שאינה מקורית (מטעמי איכות)...

אבל המחסור של החלונות חשמל האחוריים, ניתוק כרית אוויר ומקורית וחישוקי הסגסוגת, זאת פשוט בושה.

וגיא, גם אם המחיר היה 90K, אני לא חושב שזה היה מספיק...
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:14.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד