![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
דיון בנושא - חשיבות הטרמוסטט בפיאט
שלום מכובדים,
רובנו יודעים כי מנועי פיאט מאוד רגישים להתחממות יתר, ועל כן החלטתי ליצור דיון בו אשמח לשמוע את דעותיכם היות והדעות ששמעתי ממקצוענים חלוקות: דעה ראשונה אומרת שביטול טרמוסטט אומנם זולל קצת יותר דלק, אך עם זאת הוא עדיף, היות והמנוע מתקרר באופן שוטף, ובמנועי פיאט מוטב קריר מאשר חמים, וזמן התגובה של הנהג במקרה של תקלה במערכת קירור המנוע, הרבה יותר ארוך לשם מניעת נזק של התחממות יתר. דעה שניה אומרת, שחייב שיהיה טרמוסטט פעיל, היות והמנוע עובד בצורה אופטימלית בטמפרטורת העבודה, עם זאת סטייה קלה או בעיה מינורית במערכת הקירור תקפיץ את חום המנוע, וזמן התגובה של הנהג הרבה יותר קצר למניעת נזק התחממות יתר. לצורך הדיון אשמח לשמוע את דעותיכם, כאשר בואו ניקח בחשבון לצורך הדיון כי אין רדיאטור פנימי! אשמח לשמוע אחת ולתמיד, האם עדיף לבטל את הטרמוסטט או לא. מה יותר בריא למנוע.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער |
|
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מישהו יכול לצלם את הטרמוסטט? | s_nadav | פונטו - טכני | 10 | 10-04-09 02:21 |
| דיון בנושא מספר ה-RCA וכמות "יציאות" מה-HU | raanan_t | אודיו | 10 | 24-03-09 18:56 |
| [דיון] כנסו בבקשה | רפאל גואטה | אונו - טכני | 5 | 09-03-08 19:37 |
| מחפש אונו טורבו בכול מצב ? | etavz3 | קניה | 0 | 03-12-07 10:08 |
| עזרה ביום המפגש | מועדון פיאט ישראל | 7 | 15-05-07 17:40 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד