מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > שיפורים וקוסמטיקה
עקוב אחרינו ב-RSS

שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אני ופיאט 500
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש. פונטו כמה את יפה..!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-04-09, 12:00   #11
BentzZz
חבר מועדון
 
האווטאר של BentzZz
 
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 1,152
Exclamation טוב אז לבקשת הרבה אנשים הנה סוף סוף תמונות של הצנרת המדוברת

התחיל בזה שנסעתי לפיט סטופ וקניתי פילטר בד אדום פתוח

יום לאחר מכן נסעתי בהמלצתו של אבא שלי לחנות שנמצאת בצמוד לתחנה המרכזית הישנה בת"א "באביגומ 7" מתמחים בגומי צנרות ופלסטיק למיניהם (בצמוד לחנות הזאת יש עוד 2 חנויות שאני לא זוכר את שמם) לאחר סקר קטן בניהם והמלצות על הצנרת הכי טובה - צוברת כמה שפחות חום ולא נמסה או נשרפת ועמידה בחום.
הצנרת שנבחרה - שרשור 80mm ששכחתי את שם החומר שהוא עשוי ממנו אבל עמיד בטמפ' של עד 120 מעלות ועולה 150 ש"ח למטר אחרי הנחות וויכוחים (בחנות צמודה למטר הוא רצה 310 ש"ח על אותו שרשור אבל אם אני קונה את כל ה10 מטר הוא עושה לי אותו ב170 ש"ח למטר - אבל לא רציתי לעטוף את האוטו בצנרת אז וויתרתי :P)
לפי חישוב ממש לא נכון לקחתי 1.2 מטר - ליתר ביטחון ונשאר לי משהו כמו 0.8 מטר.


בנוסף לשרשור הוצע לי לקחת צינור שהשרשור יכנס לתוכו וזה יבודד לי מכל קמצוץ של חום שימצא באזור - אבל זה כבר הגיע לנפח כלכך גדול שזה לא היה נכנס לתא המנוע אז במקום קניתי את אותו חומר אבל דק יותר ומגיע עם מדבקה מצד אחד בשביל להדביק אותו לשרשור באזורים שחסופים יותר לחום (למי שמכיר הצנרת של הHGT עוברת ונוגעת בצינור המים העליון שיוצא\נכנס לרדיאטור

לאחר שפירקתי את הפילטר המקורי - פרויקט רק לפרק את המפלצת הזאת!



ניסיתי להתאים את השרשור מההתחלה ועד לסופו וגיליתי שזאת בעיה! השרשור לא מגיע לזוויות שרציתי! וכשהוא כן מגיע החלק הקדמי (שמתחבר לפתח האויר) מחליק (לא משנה כמה חזק מחזקים את הבנד שמחזיק אותו)
אז החלטתי להשתמש בחלק הראשון והמקורי של הפילטר אויר - הדבקתי אליו את החומר המבודד באזורים שמועדים לפורענות





אליו התחבר השרשור עד כמעט למגע עם המגן גחון כשהפילטר מקבל אויר גם מהיציאת אויר המקורית של הרכב וגם מפתחי האוורור בטמבון.
תוצאה סופית :








מאוד מרוצה! מהרעש , מהתגובות של הרכב אחלה שיפור במחיר מצחיק!
עלה לי פחות או יותר 350 ש"ח כולל הפילטר (הגזמתי עם אורך הצנרת וקניתי 10 מטר מהחומר המבודד!) שההצעה שקיבלתי בפיט סטופ לשרשור ופילטר אוניברסלים זה 850 ש"ח. בהמשך רענן עידן ואני נבדוק את הצנרת המקורית, הבניה שלי והקיט המיוחד שעידן הזמין ונחזור עם פידבקים!
BentzZz מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
כיוון זרימת האויר במאוורר שיושב על הראדיאטור - עזרה admin2000 בראבה - טכני 2 08-10-08 00:19
גיר נוקשה בHGT idango פונטו - טכני 16 11-04-08 22:29
מעוניין בhgt 2001 עדידאס יעוץ ברכישת רכב 9 28-03-08 16:39
בעיות לחץ שמן בHGT GriMx פונטו - טכני 2 03-03-08 21:56
איפה נמצא מסנן האויר למזגן ברכב שלי? פורום הגראז' 3 07-07-07 16:17


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:46.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד