מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 24-02-09, 23:09   #1
Liber
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 69
רעש מהמפלג (דיסטריביוטר)+ החלפת מי קירור, אונו 94 IES 1400

מי שעקב אחר ההודעות שלי יודע שמאז שהאוטו נקנה היו לי קרטועים כאשר לוחצים על דוושת הגז , במיוחד בסלד נמוך. לאחר שהייתי במוסך (לתיקון משהו אחר) המוסכניק שם לב שתזמון הצתה לא מכוןן כראוי. הוא כיוון אותו על פי השמיעה והקרטועים פחתו בצורה משמעותית. ולכן החלטתי לפתוח את המפלג כדי לבדוק האם וויזואלית הוא נראה תקין ונקי וגם כדי ללמוד ולהנות קצת ממכונאות רכב. לתדהמתי שמתי לב לפלסטיק רופף לקראת סוף חייו בתוך מחסה המפלג - הוצאתי אותו , עד לפה הכל בסדר. אלא מה, נכנס לי רעיון טיפשי ביותר שאני צריך לשים שמן שרשרעות (ספריי) בתוך המפלג . כמו שאומרים אם הדבר תקין - אל תגע בו.
התנעתי את האוטו, וכמובן, הופיעו ניצוצות בתוך המפלג. השכן שלי שבמקרה היה למטה בבלוק אמר שבריחת הניצוצות הם בגלל השמן, ואמר לפתוח את מכסה של המפלג ולנגב את השמן ואז לשפשף את המגעים בנייר שפשוף עדין. זה בדיוק מה שעשיתי, אלא מה. עכשיו יש רעש של סיבובים של הרוטור בתוך המפלג . יש לשים לב שהרעש מופיע רק כשהמערכת קרה (אחרי עמידה במשך לילה קריר למשל), לאחר דקה פחות או יותר, הרעש נעלם.
מוסר ההשכל : אל תגעו בשום דבר שאתם לא בטוחים בו כי זה יכול לגרום לעוד יותר בעיות.
והשאלה שמתבקשת: יש למישהו רעיון איך לגרום לרוטור לעבוד בצורה שקטה גם בהתנעה קרה?

ולעניין המים: קניתי את האוטו יחסית לא מזמן (לפני חודש וחצי), לא ידוע מתי הוחלפו מים ואם הם מה"ברז" או פראפלו - המקוריים מהיצרן . שמתי לב שבמיכל העיבוי (איזה שמות נותנים, חבל''ז) יש גיפה חומה שכמובן לא מבשרת על טוב ומראה על סימני חלודה בתוך מערכת הקירור . מחר אני נוסע לקנות את המי קירור במוסך פיאט עכו פוטין, מחירו 39 ש''ח. למרות שיש כבר כמה מדריכים מצולמים להחלפת המים אעלה גם אני כמה תמונות מהתהליך ביום חמישי או שישי.
אבל למה בעצם אני מעלה את נושא החלפת המים? מפני שראיתי כמה דעות שלאחר שימוש ממושך במי ברז נוצריך חורים במערכת קירור , ומים ירוקים עלולים לאכול את האבנית שסותמת אותם ולגרום לנזילות מים, ראיתי גם הודעות יותר "מפחידות" שהחלפת המים תגרום להאצת נזק לראש מנוע (שהיה עניין של זמן) ולכן יהיה צורך בשיפוץ ראש.
אני הראשון שאתעד את מצב הרכב (נזילות, שאר בעיות מערכת הקירור) לאחר החלפה למי קירור מומלצים על ידי היצרן.

אתם מוזמנים להגיב
ליבר
Liber מנותק  
הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
החלפת רדיאטור לאחר החלפת נוזל קירור lord1 פונטו - טכני 14 15-02-09 21:52
החלפת נוזל קירור. ronip פונטו - טכני 23 16-09-08 19:08
תיקון מערכת קירור : החלפת מיכל עיבוי + החלפת משאבת מים פורום הגראז' 0 07-08-07 17:15
אונו 1400 הזרקה - נוזל קירור פורום הגראז' 15 18-04-07 00:23
עדכון חשוב מאוד מאוד לאחר החלפת הפלגים בפיאט אונו 1400 70s.. פורום הגראז' 1 11-04-06 15:36


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד