צטט:
|
במקור פורסם על ידי proteje
צטט:
|
במקור פורסם על ידי צביקה
,
|
צביקה, לא ציפיתי ממך לתגובה כזאת....
מצת: יש לו מס' מאפיינים שלפיהם בוחרים למנוע מסויים.
AUTODATA ממליץ על לפחות 5 חברות/דגמים של מצתים ביניהם BOSCH שהמלצת אך גם NGK. הבעיה שברוב החנויות אין את הדגם המוומלץ לפי היצרן.
ואם כבר אז המלצת היצרן פלגי CHAMPION RN9YCC.
ולבחור - לא אמרתי שאין בעיה בקרבורטור.
קודם בודקים דברים פשוטים (פלגים כבלים וכ"ו) (לא מחליפי אלה בודקים האם תקינים ובמידה ולא - מחליפים)
|
אכן אתה צודק לפלג יש מספר מאפינים חשובים: דרגת חום המצת,מספר הקטלוגי המתאים, והמותאם להצתה עם פלטינות ו/או אלקטרונית, מרווח האלקטרודה, ואורך ורוחב התבריג, שבמקרה של אונו הוא 14 מ"מ ואורך1.25, סוג היצרן פחות משמעותי , אם כי רצוי להצמד להוראות היצרן שממליץ על פלגי פיאט, מרלי צמפיון, ובוש!
NGK אומנם לא נפסל על ידי היצרן, אך לא מקובל להרכיבו בפיאט, מאותה סיבה שלא מקובל להרכיב דנסו, אם כי שהשפעתו על תצרוכת הדלק מזערית, לכן על נושא המצתים במקרה של ליאור פ. אני מרשה לי לחלוק עליך, אם כי בשאר הנושאים אני מסכים איתך בהחלט!
נושא תצרוכת הדלק הגדולה באונו שלו, חא הגיע עדיין לסיומו המוצלח והמובטח, בגלל עקשנותו של ליאור להתעסק עם בעלי מקצוע שהבנתם ברכב , מוטל בספק גדול, אך הבנתם ומומחויותם לגזילת כספים מיותרים ,ללא הצדקה מלקוחות תמימים,גדוטלה לאין שיעור!
חג שמח וכשר לך
ולכל חברי המועדון
בברכה
צביקה