![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#8 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
כמובן
דבר ראשון, תשתמש אך ורק באטם מקורי. דבר שני, אחרי שאתה מפרק את מכסה השסתומים, תנקה טוב טוב את שאריות הסיליקון ממנו באמצעות סקרפר מפלסטיק (בשום מקרה לא מברזל). אחרי שזה נקי, בצד של המנוע שים מעט מהסיליקון אך ורק איפה שהמתכת מתעקלת כלפי מעלה (בצד ימין ובצד שמאל) ואז תשים את האטם החדש, ותסגור את העסק במומנט הנכון. אני השתמשתי בסיליקון הייעודי של פיאט, אם תרצה אני יכול לחפש לך את המק"ט שלו.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד