צטט:
במקור פורסם על ידי orenhazan
אם זה מעניין אז הבעיה היא לא מבנה מיכל הדלק אלא צינור ניקוז האויר מהמיכל כשאתה ממלא דלק במיכל אז הדלק תופס את המקום של האויר שצריך לצאת. בפונטו צינור ניקוז האויר ממוקם ליד צינור כניסת הדלק למיכל ומה שקורה שהוא נמעך אם תסתכל מתחת לחופת הגלגל אתה תראה 2 צינורות אחד עבה ואחד דק יותר הדק יותר הוא צינור ניקוז האויר מהמיכל אם תמשוך אותו קצת אתה תראה שהוא קצת מעוך ואז אין זרימת אויר חופשי החוצה תתפוס אותו ככה קצת בחוץ ואז תתדלק ואז תראה שפיית המאשבה לא קופצת.
בזמנו היה קמפיין בפיאט להחליף את הצינור הזה אבל ניסו על כמה רכבים זה החזיק חודש ואחר כך הבעיה חזרה. המתדלקים מכירים כבר את הבעיה והם הופכים את אקדח התידלוק מה שגורם לשריטות בפח מעל מכסה הדלק הפיתרון הנכון הוא להוציא את אקדח התידלוק קצת החוצה וזה מאפשר לאויר לצאת דרך פתח התידלוק זה לא מושלם אבל זה הפיתרון הכי טוב.
תודה אורן.
|
יש גם פתרון של לפתוח את ה פקק של מיכל ה דלק לחקות דקה שתיים ש כל ה אוויר/גז יצאה ו לתדלק חופשי