![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
|
שלום חברים,
לפני שבוע, קניתי בשעה טובה, פונטו 2003 Club. אוט'. בבדיקה לפני הקניה התגלתו סימני קורוזיה באיזור משאבת המים. מתברר שבמערכת יש מי ברז רגילים ולא נוזל הקירור המומלץ. השאלה שלי היא מה לעשות? האם לנקות את המערכת ולהכניס נוזל תקני ובכך להסתכן בנזילות ותקלות חדשות, או להשאיר את זה כמו שזה עד לטיפול הגדול שגם כך אני מתכוון לבצע. הרכב עם 90K ק"מ ואין לי מושג ממתי הכניסו שם את מי הברז. יש קבלות לכל הטיפולים שבוצעו במוסך מורשה. תודה! |
|
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| השיניים של משאבת המים שלי הפוכות לכיוון הסיבוב | פורום הגראז' | 6 | 25-01-07 15:20 | |
| משאבת שמן גיר | פיאט כללי | 1 | 21-12-06 19:57 | |
| משאבת דלק | פורום הגראז' | 1 | 23-10-06 12:26 | |
| משאבת בלם מרכזית?? | פורום הגראז' | 6 | 14-08-06 20:44 | |
| שמן בתוך המצערת ומצב כמות המים ברדיאטור. | פורום הגראז' | 4 | 30-04-06 18:51 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד