מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום מועדון פיאט ישראל > תמונות וסרטונים > תמונות וסרטונים מאירועי המועדון
עקוב אחרינו ב-RSS

תמונות וסרטונים מאירועי המועדון מפגשים, טיולים ואירועים נוספים.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן נעים להכיר עכשיו רשמית.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שלי 1993 1100 60S
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-02-08, 21:43   #30
אמין
Junior Member
 
האווטאר של אמין
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: שפרעם-צפון
הגלגלים שלי: פיאט אונו..
הודעות: 7
שלח הודעה דרך ICQ ל אמין
Thumbs up

צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
כתבה יפה אבל המשפט הזה לא ממש במקום: "אך מאחר וגלעד ממועדון פיאט כבר רצה להשיק אותה. גיל לא עמד בפיתוי
והסכים להשקה שהתקיימה היום"

חוץ מהעובדה שהניסוח לא טוב (נקודות במקום פסיקים), המשפט הזה לא ממש במקום. מה זאת אומרת "כבר רצה להשיק אותה"? זה נשמע שלא היתה ברירה לבעל ה- 127 וזה נעשה נגד רצונו.

מה דעתך על המשפט: "גיל, בעל הפיאט 127, קיבל פנייה מהנהלת מועדון פיאט ובה בקשה להשקת הרכב במסגרת מפגש מועדון פיאט ב- 22.2.08. גיל לא עמד בפיתוי והסכים להשקה במסגרת המועדון".
כל הכבוד גיא תמונות מדהימות מתאים לך להיות צלם חח
אמין מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 05:45.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד