|
בסך הכל מדובר בבעיה מאוד מוכרת בפונטו ספייס. כנראה הבעיה/המחלה! הכי נפוצה בספייס.
מניסיון אישי רב ומקריאה - בעיית סל"ד סרק לא יציב בספייס בדרך כלל נפתרת על ידי אחד או יותר מאלה: החלפת חוטי-הצתה ו/או מצתים (זה במקרה שבדיקת מחשב מראה על בריחת ניצוץ). מומלץ מאוד אך ורק מקוריים או תואמים לחלוטין למקוריים. שנית (או שלישית) ניקוי בית-מצערת.
ושוב מניסיון - בספייס החל מאמצע 2002 (דגם) שנורת "תקלת הזרקה" היא בצבע כתום, אז בד"כ נורה זו נדלקת שיש את התקלה המתוארת.
בשלב הזה שעושים בדיקת מחשב תיראה לרוב תקלה באחד מחיישני למבדה ו/או בחיישן MAP ובמוסך יתכן יגידו שצריך להחליף חיישן/נים. זה לא נכון!. גם מחיקת התקלה לא תעזור והיא תחזור שוב אחרי זמן קצר.
קודם צריך לבדוק חוטי הצתה, מצתים, לנקות בית-מצערת ובד"כ זה מספיק כדי לפתור את הבעיה.
ביותר מדי מוסכי פיאט ויותר מדי פעמים ניתקלתי שהדבר היחיד שהם יודעים לעשות עם מחשב הרכב זה לקרוא קודי תקלה ולהחליף חלקים על עיוור. או שהם לא יודעים או שהם לא רוצים לעשות בדיקות מתקדמות יותר של החיישנים.
|