צטט:
במקור פורסם על ידי student
עד לכמה ירד שעון חום המנוע ?
אם זה ירד עד בערך לקו של הרבע אז זה לא תקין.
מה גם שאחרי שאתה עולה את הקסטל לכיוון מבשרת-ציון אז המנוע מתחמם טוב טוב ולכן בירידה של הקסטל לכיוון אבו-גוש ואחר-כך בירידות משורש לכיוון שער הגיא אז טמפרטורת המנוע יורדת אולי בקו אחד מתחת לאמצע.
אם ירד יותר מכך אז לדעתי המצב לא-תקין! ויש לבדוק אם הטרמוסטט תקוע על מצב פתוח מלא.
|
לאורך כל הירידות הטמפ' העמדה קצת מעל רבע הסקאלה (המצב הנורמלי אצלי, מעט מעל חצי הסקאלה) לאחר סיום הירידות לקח 5 דקות ואז המנוע הגיע לטמפ' עבודה נורמלית.
יש לך רעיון איך ניתן לבדוק עם התרמוסטט תקין מבלי לפרק אותו?