מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מאזדה 3 2006
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט 127 שנראתה במשרד הרישוי בחולון
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 20-10-07, 23:31   #11
gsk
Senior Member
 
האווטאר של gsk
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
צטט:
במקור פורסם על ידי student צפה בהודעה
עד לכמה ירד שעון חום המנוע ?

אם זה ירד עד בערך לקו של הרבע אז זה לא תקין.

מה גם שאחרי שאתה עולה את הקסטל לכיוון מבשרת-ציון אז המנוע מתחמם טוב טוב ולכן בירידה של הקסטל לכיוון אבו-גוש ואחר-כך בירידות משורש לכיוון שער הגיא אז טמפרטורת המנוע יורדת אולי בקו אחד מתחת לאמצע.
אם ירד יותר מכך אז לדעתי המצב לא-תקין! ויש לבדוק אם הטרמוסטט תקוע על מצב פתוח מלא.
לאורך כל הירידות הטמפ' העמדה קצת מעל רבע הסקאלה (המצב הנורמלי אצלי, מעט מעל חצי הסקאלה) לאחר סיום הירידות לקח 5 דקות ואז המנוע הגיע לטמפ' עבודה נורמלית.

יש לך רעיון איך ניתן לבדוק עם התרמוסטט תקין מבלי לפרק אותו?
gsk מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:42.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד