מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גרנדה שלי הכי מהממת !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-08-07, 21:53   #13
Guest
 
הודעות: n/a
אם אנשים יתחילו להכניס לראש שלהם שרכב זה לא רק לנסוע ולתקן משהו שהוא מתקלקל, הרכבים שלהם לא יגיעו למצב שמחליפים להם ראש מנוע. כראיה, אני אציג את הסיטרואן BX של אביו של חבר טוב שלי, שבשקט ובשלווה מתקרבת ל500,000 ק"מ ועדיין נוסעת, (נהדר יש לציין) ללא טיפול ראש מנוע.

להתחיל להשתמש בנוזל קירור איכותי זה כבר משהו, בניגוד למיי ברז.
שמן מנוע איכותי זה גם עוד משהו. שלא נדבר על רענון של הדברים הללו בזמן ולא כל 20,000 ק"מ.

זה ממש לא נדיר שפונטו, או כל פיאט לצורך העניין עוברת את ה200,000 ק"מ עם המנוע המקורי.
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 05:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד