![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אגיד לך ערן, אני בכלל לא מצדד בכול השיפורים הללו. אולי משום שאני שייך לדור הישן של המכונאים, אלה שמעדיפים אוברול על החלפת מנוע מיבוא.
לעולם לא אבין מדוע צריך להוסיף למנוע 1.2 16v ציוד, כדי שייתן תוספת של 20 כ"ס. הרי אפשר לנסוע ברכב עם יותר כוחות סוס. תוספת של 20 כ"ס מאמץ את המנוע מעבר למה שתכנן היצרן. זה מה שגומר את המנועים. בתקופה שהייתי צעיר ויפה, היה לי פורד ברנדה אוטומטית 1.3 רציתי יותר כוח, אז הפכתי את המנוע ל-1.6 בעזרתו של בעל מפעל המנועים "סמוך" ברשל"צ. אברהם השיג לי קרנק, טלטלים, בוכנות וראש של ברנדה 1.6. חרט לי את הבלוק המקורי למידה של הבוכנות. פחדתי שבטסט יגלו את זה, כשינוי מבנה. אבל לא. כך צריך להוסיף כ"ס. לא כמו שעשה הבן העקשן שלי, שהרכיב על הג'פ 4 קרבורטורים, ולאחר נסיעת שטח קצרה, עברה קומפרסיה למערכת המים בשל לחץ מוגבר. נאלצתי לשפץ ראש ולהחזיר את מערכת ההזרקה וההצתה המקוריות. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| פילטר דלק | KOBOKOBO | גרנדה פונטו - טכני | 1 | 09-10-12 07:14 |
| פילטר שמן | chenrp | פונטו - טכני | 3 | 15-01-12 21:41 |
| פילטר שמן מקורי | שגיא601 | פונטו - טכני | 5 | 16-07-11 22:21 |
| פילטר דלק | stas | בראבו - טכני | 17 | 07-04-09 10:04 |
| פילטר אויר אינבוקס, עד כמה כדאי? | פורום הגראז' | 3 | 04-10-06 06:03 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד