מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 08-03-13, 15:43   #1
spice2003
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 128
רכב מאבד מים, התייעצות לגבי הטיפול בבעיה

אהלן
בבעלותי ספייס 2003, אני סובל מבעיות איבוד נוזל קירור מאז שקניתי את הרכב, בהתחלה זה היה הרדיאטור, כמובן שהחלפתי אותו, אחרי זה היו כמה צינורות ובסוף נישארתי עם נזילה שאני רואה אותה בבירור מתחת לרכב( תמונות מצורפות) רק שאני לא מצליח לזהות את מקור הנזילה בגלל כל הזעות השמן שיש בחלקים הללו, האם על פי התמונות שצרפתי, תוכלו לשער מאין באים המים?
בתמונות ניתן ליראות את היעד הסופי של המים, יש באותו איזור כמה מוקדים של מים שאני לא מצליח לאתר את המקור שלהם.
בעבר שמתי נוזל לסתימת נזילות וזה האמת עזר ובמקום למלא מים כל 4 ימים, מילאתי מים כל חודש וחצי חודשיים..עכשיו אני כ5 חודשים בערך לאחר ששמתי את הנוזל ואני מרגיש שזה מתחיל לחזור לאט לאט..המים מגיעים מקו המקסימום לקו המינימום בשלושה שבועות בערך. אני ממלא נוזל מקורי וזה מתחיל להיות לי קצת יקר העסק הזה שלא לדבר עם הטרחה כל פעם למלא מים ועל האי שקט מהפחד שהחור והנזילה הקטנים יהפכו לגדולים באמצע נסיעה.
אני יודע שיש אפשרות שאני אוכל לסחוב עם הנזילה ולמלא כל כמה שבועות מים אבל פתחתי את הנושא הזה כדי להתייעץ אם שווה לי להיכנס בזה לעומק וכמה גדולים הסיכויים שלי לעצור את הבעיה ביותר מ80 אחוז. בעבר כששמתי קרטון מתחת לרכב ובבוקר ראיתי שהוא רטוב אז סיפרתי זאת למכונאי שלי והוא אמר בנחרצות שזה בין המנוע לגיר וצריך לפתוח שם ואם כבר פותחים שם אז עדיף כבר להחליף קלאץ, עכשיו הקלאץ שלי ממש טוב לדעתי, אני לא רואה סיבה להחליף אותו, מצד שני אם אני כבר פותח את האיזור, האם עלי באמת להחליף קלאץ'? כמה העלות של פתיחת האיזור הזה ומה יש להחליף כאשר פותחים אותו על מנת לעצור את הנזילות? ומה העלות של החלפת קלאץ' פחות או יותר?

מבחינת דברים טריוואלים, בדקתי הכל, עברתי צינור צינור, כולל טרמוסטט, החלפתי את הפקק לפקק מקורי, עשיתי בדיקת לחץ, ולא נמצאה נזילה נוספת מלבד הנזילה שאני אראה לכם בתמונות.

אז בשורה תחתונה השאלה היא, האם לבדוק מים כל כמה ימים ולמלא עד שארית ימיי או שיש סיכוי גבוה שפתיחת הגיר תפתור את הבעיה? (אני מתכוון להישאר עוד שנה לפחות עם הרכב הזה).

תודה רבה לכם ושבת שלום!
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IMG-20130308-00159.jpg
צפיות: 1063
גודל:  116.0 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IMG-20130308-00160.jpg
צפיות: 781
גודל:  90.4 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IMG-20130308-00161.jpg
צפיות: 749
גודל:  112.8 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IMG-20130308-00163.jpg
צפיות: 659
גודל:  88.1 KB  
spice2003 מנותק  
הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
התייעצות לגבי שמן מנוע - HGT y0jik פונטו - טכני 4 02-02-13 04:08
התייעצות לגבי שמן מנוע.. עמיתת פונטו - טכני 5 28-06-12 21:05
התייעצות לגבי שמן Agip dodihob רכב כללי 7 15-12-09 20:29
התייעצות לגבי טיימינג iz2 פונטו - טכני 6 23-11-08 00:28
התייעצות לגבי טיפול פורום הגראז' 3 16-04-06 22:28


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:29.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד