![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| גרנדה פונטו - טכני טכני - דגמי גרנדה פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto Grande Active-Plus 8v
הודעות: 49
|
תודה על התגובה, דוד. אבדוק את הנושא, אם כי אני משוכנע שקראתי בעוד מס' מקומות שמדובר בתופעה תקינה (ייתכן שאפילו בספר הרכב) - מדובר בריח סביר של דלק, לא משהו שחודר עמוק לתוך תא הנוסעים, אך הדבר בהחלט מורגש ונעלם כליל תוך דקה~.
סל"ד הסרק בעת התנעה קרה לא אמור להיות קופצני משהו במידה וחיישן ה ECT תקול? - בעת התנעה קרה המנוע על 1,300 סל"ד עגולין ויציבין ובהדרגתיות יורד ל 800 ומתייצב שם (1,000 אם המדחס מופעל). נערך לאחרונה על ידי ALÞћÃ : 03-09-12 ב 02:22. |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| רכב כבה מיד אחרי ההנעה - לאחר החלפת קלאצ׳ | m1011409 | פונטו - טכני | 9 | 27-05-12 00:15 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד