צטט:
במקור פורסם על ידי ALÞћÃ
סחטיין מישאל על הממצא, יש רק בעיה קריטית אחת - בהנחה ואינני טועה, כל הסולונואידים האלו ממוקמים במוח הגיר שכבר הוחלף שנה שעברה (בחדש) והבעיה לא נפתרה. היא בוודאות היתה קיימת גם לפני וקיימת גם היום ונעלמת לחלוטין לאחר שהגיר והמנוע כבר חמימים ושמחים. אני מעדיף שלא להתעסק עם זה עד הפאק הגדול הבא/מכירת הרכב. חבל על הכסף והעצבים, מאחר וכפי שאתה כבר יודע, גם המוסכים המקצועיים של פיאט בישראל פשוט לא יודעים להתמודד עם הגיר הזה.
|
כן קראתי שזה עדיין נימשך, לכן כעת התקלה צריכה ליהיות כיוון הקלאצ'
קראתי שאמור ליהיות בפיאט על כ15 מ"מ ובסלספיד של אלפא על 28 מ"מ.
והכיוון העדין נעשה ע"י התוכנה שהגיר משולב בהילוך שני נותנים לחיצה מלאה על הדוושה עד שמגיעים ל3000 סל"ד ועוצרים ואז זה אמור ליהיות מכוון בידיוק ולימנוע את הרעידות בתחילת הנסיעה, והרכב חייב ליהיות חם.
כניראה הנתון הראשוני הזה לא מכוון בגיר והרכב רועד עד שהמחשב הגיר עושה תיקונים בעצמו אבל בכל מיקרה הקלאצ' לא מכוון ואתה צריך לעבור זאת כל התנעה מחדש.
האם ראיתה שעשו לך את כל הפרוצדורה (ללא קיצורי דרך)
http://forum.multiecuscan.net/viewto...&start=0#p4699
מישהו יודע להיתעסק עם התוכנה הזו?
וחדשות רעות - האקומולטור(צובר-הכדור השחור) שלי ליקראת סופו, המשאבה ניכנסת לפעולה כל מס' דקות גם ללא העברת הילוך

אני אפילו לא רוצה לחשבו על הצעת המחיר מפיאט! (350 ש"ח באנגליה)
צטט:
במקור פורסם על ידי dutu79
פרסמו את הנושה הזה בפורום של היבואן
לא פעם ראשונה שומעים על חוסר ידע מקצועי בנוגע לגיר הרובוטי
מעניין מתי כן יהיו מומחים בגיר הזה
|
תיסתכל על הגיר ממה הוא מורכב, מה כל כך מיוחד ומסובך ומתוחכם בו?? סתם עושים עניין מיציקת אלומינום עם מס' סלנואידים, חיישנים פשוטים בני 10+ שנים,מנוע DC פשוט וצובר לחץ:
ככה יותר קל ליגזור קופון של 7500 שקל למנוע מיסכן(משאבת שמן) שבאירופה המוכר מיסתפק רק ב1500 כולל כל המיסים- מדוע בארץ המוכר חייבר לימכור פי 5 כל דבר??
ולהביא את אותו החלק המקורי זה פשוט סיוט ביגלל מדינת הקומבינה היהודית!- ולכן כולם נאלצים לשלם עשרות אלפי שקלים סתם כי יכולים לקחת מהם.