מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > גרנדה פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

גרנדה פונטו - טכני טכני - דגמי גרנדה פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן - נעים להכיר חברים יקרים.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אונו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 02-09-12, 15:59   #11
מישאל.ח
Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: גרנדה פונטו 1.4L רובוטי
הודעות: 41
צטט:
במקור פורסם על ידי ALÞћÃ צפה בהודעה
סחטיין מישאל על הממצא, יש רק בעיה קריטית אחת - בהנחה ואינני טועה, כל הסולונואידים האלו ממוקמים במוח הגיר שכבר הוחלף שנה שעברה (בחדש) והבעיה לא נפתרה. היא בוודאות היתה קיימת גם לפני וקיימת גם היום ונעלמת לחלוטין לאחר שהגיר והמנוע כבר חמימים ושמחים. אני מעדיף שלא להתעסק עם זה עד הפאק הגדול הבא/מכירת הרכב. חבל על הכסף והעצבים, מאחר וכפי שאתה כבר יודע, גם המוסכים המקצועיים של פיאט בישראל פשוט לא יודעים להתמודד עם הגיר הזה.
כן קראתי שזה עדיין נימשך, לכן כעת התקלה צריכה ליהיות כיוון הקלאצ'
קראתי שאמור ליהיות בפיאט על כ15 מ"מ ובסלספיד של אלפא על 28 מ"מ.

והכיוון העדין נעשה ע"י התוכנה שהגיר משולב בהילוך שני נותנים לחיצה מלאה על הדוושה עד שמגיעים ל3000 סל"ד ועוצרים ואז זה אמור ליהיות מכוון בידיוק ולימנוע את הרעידות בתחילת הנסיעה, והרכב חייב ליהיות חם.

כניראה הנתון הראשוני הזה לא מכוון בגיר והרכב רועד עד שהמחשב הגיר עושה תיקונים בעצמו אבל בכל מיקרה הקלאצ' לא מכוון ואתה צריך לעבור זאת כל התנעה מחדש.
האם ראיתה שעשו לך את כל הפרוצדורה (ללא קיצורי דרך)
http://forum.multiecuscan.net/viewto...&start=0#p4699

מישהו יודע להיתעסק עם התוכנה הזו?

וחדשות רעות - האקומולטור(צובר-הכדור השחור) שלי ליקראת סופו, המשאבה ניכנסת לפעולה כל מס' דקות גם ללא העברת הילוך אני אפילו לא רוצה לחשבו על הצעת המחיר מפיאט! (350 ש"ח באנגליה)


צטט:
במקור פורסם על ידי dutu79 צפה בהודעה
פרסמו את הנושה הזה בפורום של היבואן
לא פעם ראשונה שומעים על חוסר ידע מקצועי בנוגע לגיר הרובוטי
מעניין מתי כן יהיו מומחים בגיר הזה
תיסתכל על הגיר ממה הוא מורכב, מה כל כך מיוחד ומסובך ומתוחכם בו?? סתם עושים עניין מיציקת אלומינום עם מס' סלנואידים, חיישנים פשוטים בני 10+ שנים,מנוע DC פשוט וצובר לחץ:
ככה יותר קל ליגזור קופון של 7500 שקל למנוע מיסכן(משאבת שמן) שבאירופה המוכר מיסתפק רק ב1500 כולל כל המיסים- מדוע בארץ המוכר חייבר לימכור פי 5 כל דבר??
ולהביא את אותו החלק המקורי זה פשוט סיוט ביגלל מדינת הקומבינה היהודית!- ולכן כולם נאלצים לשלם עשרות אלפי שקלים סתם כי יכולים לקחת מהם.

נערך לאחרונה על ידי מישאל.ח : 02-09-12 ב 16:16.
מישאל.ח מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו דור 1 רועדת בהתחלת נסיעה ובזינוק בעליה elior93 פונטו - טכני 20 22-05-12 23:11
"החלקה" של הגיר בהתחלת נסיעה + תושבת רדיאטור שבורה idobi פונטו - טכני 3 09-03-10 18:47
צריך עזרה בבקשה.האם אגזוז מקולקל יכול לגרום ל spirit73 בראבה - טכני 24 28-12-08 12:45
רעשים בהתחלת נסיעה ועצירה ran פונטו - טכני 8 19-10-08 11:11


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 04:30.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד