מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עוד טיפולים לצבע
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלא-סטלינה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפולו שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 19-04-12, 23:44   #1
mikemozg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 26
Exclamation אחרי שנה של שקט...

חבל שאי אפשר להגיד נתראה בשמחות בפורום שלנו כל אחד בא עם בעיה מסויים , ואני לא יוצא מן הכלל!
טוב זאת היתה מקדמה ועכשיו לעניין.
לפני שנה בדיוק עשיתי ראש מנוע עקב בריחת שמן למים שכנראה נגרם אחרי ששמתי נוזל קרור ברדיאטור (במקום מים רגילים שהיו שם להפתעתי) תוך כדי טיפול רגיל שעושים לאוטו , הנוזל כנראה ניקה את המעברים והסתימות ופתח אותם כליל.
לפני כמה ימים התחלתי להרגיש שהרכב מקרטע בהפעלה ראשונית אחרי פרק זמן זה נפסק בנסיעה הטורים עלו וזה לא היה מורגש.
אתמול באתי למוסך ולאחר בדיקה התברר שהפלג הימני קרוב למצבר מלוכלך (נראה כמו שמן) והוא זה שלא מגיב הצלבנו בין הפלגים לשלול בעיה בפלג ודומני שאף היה ניצוץ(יודע שזה חשוב רק מרוב בדיקות כבר לא זוכר) < כנראה רינגים זה מה שנאמר לעשות ראש או להחליף מנוע.
עד שהמנוע יגיע אמר לי נוסיף דבש ושמן חדש (ופילטר שמן) (גם מהמדיד יצא סוג של אדים + ריח של דלק)
הנעתי את האוטו אחרי רגעים ספורים הקרטועים הפסיקו להפתעתי די מהר התכוונתי לחזור הבייתה כי אין צורך להשאיר את האוטו ליד המוסך לכמה ימים, בינתיים הרכב היה מונע כרבע שעה המחוג היה באמצע מאוורר עבד הכל נראה סביר, התחלתי לנסוע המחוג התחיל לתפס למעלה בקצב מטורף עצרתי את האוטו וכיבתי קראתי למוסכניק הוא באה לבדוק קודם כל היה הרבה בועות אוויר והרדיאטור והצינורות היו קרים .
הוא אמר זה טרמוסטט ,השארתי את הרכב למחרת פירקו אותו נאמר לי שהוא נתפס העיפו אותו משם כליל בנתיים שאוטו לא יתחמם והרכב התחיל להוציא אדים מהאגזוז הרכב נותן מכות בהאצה קירטועים (לא פול גז)

אני הגעתי למסקנה חד משמעית בנוגעה למקור הבעיה והיא חוסר חמסה על השימשה הקידמית!!!

חברה עכשיו ברצינות לא אתחיל עכשיו להתבכיין זה "הרבה כסף" "אני צריך את האוטו" "חרות של מוסכניקים" כולנו הינו בסרט הזה.
שאלות:
1. לפתוח לראות מה אפשר לעשות עם הראש או ישר להזמין פירוק או יבוא (אותו חרטה)?
2. צירוף מקרים אחד למיליון (אולי סתם נכס) פאק של מכונאי ?
3. יכול להיות שהאטם היה סוג ז ונקרע נחליף ובזה סיימנו?
4. למכור את האותו ב2000 ש"ח ולנסוע באוטובוס ?
5. הבועות זה האוויר מתא השרפה ?
6. למה זה קרה לי????
mikemozg מנותק  
הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
אחרי פוליש ווקס assaf HGT גלריה 3 17-12-11 23:57
אחרי פוליש ווקס lior169 גלריה 3 16-05-11 22:15
hgt אחרי פוטושופ , מה דעתכם ? idango גלריה 13 12-09-10 21:43
אחרי ההשחרה mishel27 גלריה 2 11-11-09 03:32
אחרי ווקס ראשון !!! shachar גלריה 27 23-06-09 20:36


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד