מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום מועדון פיאט ישראל > פורום המועדון
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום המועדון כל מה שקשור במועדון ובחבריו.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפולו שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-02-12, 11:47   #3
Rl90
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2012
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פונטו מובי
הודעות: 6
צטט:
במקור פורסם על ידי Lexxxa צפה בהודעה
לקרוא טוב ? אתה צוחק ? בקושי שני פסיקים שמת, אין אפילו נקודה אחת.
למה קנית רכב מעוקל ? מה זה סודר ? עושים בדיקה (עולה בסביבות 100 ש"ח) בעת העברת בעלות, אם הרכב מעוקל אז לא קונים!

אתה ניגש למשרד רישוי, מראה להם את הרשיון רכב + ספח העברת בעלות, אומר להם שלא קיבלת רשיון חדש לטסט ומבקש שידפיסו לך. לא אמורה להיות עם זה שום בעיה. אם יש בעיה כנראה שהרכב באמת מעוקל או שהוא הורד מהכביש.

איזה אישור ביקשו ממך במשרד רישוי ? מה הקשר בין קרית אויר לאישור הזה?
יש לך נורה דלוקה של קרית אויר בלוח שעונים ?

לכל רכב יש ראש מנוע, זה בעצם הראש של המנוע!
מה הקשר לאיסוזו ואחריות מנוע ? האותו שלך בין 17! איזה אחריות ?

שלא תחשוב, אני לא בא לתקוף אותך, פשוט ממש לא מובן מה ניסית להסביר לנו.

תנסה עוד פעם, אבל תשקיע
אז ככה, רשום ברישיון : הרכב מעוקל ,
ההן אדם שקניתי ממנו בבוקר הלך למשרד הרישוי ואמרו לו שאין בעיה עם זה ושאפשר להעביר בעלות ועובדה שהעברנו בעלות, למה קניתי רכב מעוקל? כי לפעמים הם רושמים מעוקל וזה נשאר למרות שהעיקול על הרכב ירד ורק לאחר שאתה מקבל רישיונות חדשים זה יורד

הלכתי למשרד הרישוי ,והיא אמרה שבגלל שהרכב לא עבר בדיקת שירות במוסך מורשה של פיאט ,
היא לא יכולה לבדוק לי על הרכב כלום כי זה מחייב , נסעתי לבדיקת שירות והוא אמר לי שהמחשב של הכריות אוויר צריך להיות מחובר ואצלי הוא מנותק בגלל שמי שהעביר אותו טסט לפני ניתק,
הבנתי שזה בעיה נפוצה אמל פיאט כאשר המחשב של הכרית אויר יש לו קורוזיה אז הוא מראה בצג של הלוח שעונים את הנורה של הכרית אויר ולא מתכבה ,לכן מנתקים אותו לפני טסט

כנראה שלא הבנת אותי נכון בקשר לראש מנוע כי התכוונתי, שאצל איסוזו בג׳יפים הולכים ראשי מנוע גם אם תסע בתנאים נורמלים ואיסוזו מודעים לזה,לכן הם משתתפים כשעושים לג׳יפ מנוע , מה שאומר שזה בעיה של המערכת עצמה בלי שום קשר למשתמש ופה התכוונתי, שאם כמו אצלי זה בעצם בעיה של המערכת כי המים שמטפטפים על המחשב באים מכיוון יציאה לא נכון של איזה חוט שמוציא מים ופוגע במחשב בלי שום קשר לבן אדם , אז האם החברה אמורה לממן לי את זה

ו17 זה לא הגיל זה התרגיל חח תודה לעוזרים

נערך לאחרונה על ידי Rl90 : 06-02-12 ב 11:50.
Rl90 מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
נורת כרית האוויר iz2 פונטו - טכני 1 18-04-09 18:26
מחשב רכב בפונטו yoze פונטו - טכני 23 05-02-09 22:46
קניית מחשב + מנוע להגה כוח בפונטו ספייס 2001 באיביי אבנר פונטו - טכני 1 29-05-08 22:35
האם הלך לי מחשב בפונטו ספייס 2001 ? פורום הגראז' 4 03-09-07 12:52
מדבקת כרית האוויר פורום הגראז' 3 14-05-06 12:05


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:28.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד