![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#4 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 18
|
בכיף אני יעדכן
אבל גם אם העלויות מעט יותר גבוהות בדלק ובטיפולים זה שווה את ההנאה שהאוטו מביא לך ההבדל בכוח ובאחיזה הוא הבדל גדול מאוד והדלק סביר בנתיים מהנתונים במחשב 1-10.5 בעיר 1-14.5 בינעירוני נסיים את הפול טנק ונראה כמה היא עודה לאומת הספייס |
|
|
|
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד