צטט:
במקור פורסם על ידי stio
לא סתם שאלתי לגבי המחירים, משום שהמחירון של הפולו GTI בגרסת 3 דלתות DSG עומד על 150K ש"ח. האם לדעתכם במבט לאחור מצדיק להוסיף מעל 10K ש"ח לטובת האבארט?
זאת ועוד, חלק מהיבואנים נוטים להתעלם מהמחירון בעת מעמד הרכישה ולתת הנחות ומבצעים שונים ללקוח, אנו רואים את זה מצויין עם הפאביה הפשוטה למשל. רציתי לדעת האם הדבר הזה נהוג גם במכוניות ההוט האצ', אך אם אינכם מעוניינים להרחיב בנושא זה כמובן בסדר גמור.
כך או כך, תודה רבה על הסיקור.
|
מוצדק מאוד גיא, לדעתי, ולא הוספה רק בשביל הפונטו. הקורסה כמו שכבר ציינו, עדיפה יותר, הקליאו כמובן, המיטו גם ואפילו הDS3 לדעתי נותנת תמורה יפה יותר.
הפולו צפופה, ורכה מאוד יחסית לשאר. מה גם שאינה מיוצרת עם גיר ידני.
נהוג זה עניין אפור. לפעמים יש הנחות, ולפעמים לא.