![]() |
|
![]() |
פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
ניר וגילי באים ביחד נגדי
אז זה המועדון שאתם רוצים : רוב של מכוניות עתיקות ומקוריות שמעניינות בעיקר מבוגרים ופחות פונות ומעניינות ת'צעירים.
מועדון בלי מירוצים ורייסים ושיפורים.. רק דיבורים אתם רוצים.... למה שרק אתם תקבעו מה יהיה המועדון?! יש פה 127 חברים צריך שכולם יהיו מרוצים ולא רק חלק! בואו לפחות ניתפשר על שילוב של מועדון החמש עם מקס טיונינג..... מי שחושב בכיוון שלי (מועדון ספורטיוי יותר עם רוב מכוניות חדשות..) שיגיד!! *עריכה: לכל מי שתהה, מה, למה ומדוע הנה הרקע לפתיחת הנושא: http://www.fiatclub.co.il/modules.ph...iewtopic&t=104 |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
אני נגד פתיחות, רייסים ושיפורים!
אומנם אני בעד מירוצים אבל רק מתי שיהיו מסלולים שמיועדים לכך, לא מירוצים בכביש 6 או בשטח. אני גם צעיר (19) ולא מענינים אותי שיפורים לדוגמא. עדיף להשאיר את הרכב כמו שהוא, מקורי לחלוטין. לא הבנתי מה הבעיה שלך עם רכבי אספנות. לדעתי שילוב של רכבי אספנות במועדון זהו רעיון מצויין, וגם מוסיף חברים למועדון. נכון שיש כאן כמה מאות חברים, אבל במפגש האחרון ביקום נכחו רק כ- 15-20 כלי רכב בלבד. אתה לא מצפה ממי שלא פעיל בכלל במועדון אלא רק רשום לכאן להחליט מה טוב ומה לא טוב למועדון, נכון? |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
לSTIO
טוב.. אין לי מה להגיד לך..
זו דעתך אבל יש גם הרבה שחושבים כמוני.. אני דווקא בעד מירוצים לא חוקיים בכביש 6.. |
![]() |
#4 | |
Guest
הודעות: n/a
|
Re: לSTIO
צטט:
בכביש 6 פועלת משטרת התנועה וחבל שישללו לך את הרישיון+ זימון למשפט. |
|
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
לSTIO
תגיד שיהיה מסלולים חוקיים בארץ
ההיתה רוצה מרוץ של כל חברי המועדון? |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
יש הבדל בין לעלות על כביש 6 ולסכן חיים של אזרחים תמימים לבין להתחרות בבטחה במסלול מסודר שמיועד לדברים האלו!
|
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
יש הבדל בין לעלות על כביש 6 ולסכן חיים של אזרחים תמימים לבין להתחרות בבטחה במסלול מסודר שמיועד לדברים האלו!
|
![]() |
#8 |
Guest
הודעות: n/a
|
אני יכול להבין את הדילמה בדבר דמותו של המועדון, כתבתי גם בעבר כי חובה לשלב בין הישן לחדש,בין המקורי למשופר ובין ה"זקנים" לצעירים.
אני מגדולי אוהדי המותג ומוותיקי האוהדים בין חברי הפורום ולא מהיום אבל חברים יקרים גם מי שמאוהב צריך להיות ריאלי וישר עם עצמו,לפיאט אין כבר הרבה שנים מה להציע ובמה לרגש אותנו,קל וחומר בישראל בה לא מייבאים לא את הברקטה,לא את הסטילו אבארט, בה הביאו תריסר בראוו HGT שמעולם לא הבריקו ומייבאים כיום בעצם רכב נוסעים אחד והוא הפונטו.. אז מה היה לנו כאן? חברת ענק עם שלל רכבים מעניינים בעבר,רכבים שזכו במירוצי ראלי רבים,רכבים ששיתפו מיכלולים עם פרארי,רכבים שהיו פריצת דרך והם כולם שייכים לצד הקלאסי-אספני ומנגד שיממון מוטורי שנמשך שנים רבות, תודו ולא להיעלב חברים יקרים,פיאט אונו אינה רכב מרגש,גם הפונטו כבר לא כזו,המריאה נפחה את נשמתה שהיתה מקוללת גם כך,מפגש של מולטיפלות (דווקא מוצלחות) לא ירטיט את הלב,גם הדובלו והדוקאטו לא עושים לנו את זה אז מה נשאר? כלום. אני גם חושש שאין לנו אפילו פיאט קופה אחת לרפואה במועדון או בגרעין הפעיל שלו. לכן אנו צריכים לצרף פיאטים קלאסיות שאגב היוו את עיקר האטרקציה גם במפגש האחרון, אנו צריכים לנסות ולקרב את החבר'ה הוותיקים יותר שיש להם המון ידע ולא להבריח אותם בגלל רעיונות של רייסים בכביש 6 עם פיאט אונו "משופרת" עם ניאונים ופרוות ולהפוך את המועדון למועדון מענין באמת,מענין בשביל כווווללללם! |
![]() |
#9 |
Guest
הודעות: n/a
|
לספיידרמן
פיאט אונו באמת לא רכב מרגש ולא מהיר
פיאט אונו התחילה בשנות ה80 כסופרמיני והיום בשנות ה2000 היא בסטנדטים של מכונית מיני מהעגלות שלא זזות ולא מרגשות (כמו סיטרואן C1 לדוגמא..) אבל פיאט פונטו זה אוטו טוב מכל השנים והדגמים והסוגים ובימיוחד מדיגמי הטורבו והHGT שמיסתובבים מהם בארץ כמה עשרות.. ועוד מעת בארץ פונטו חדשה שהולכת ליהיות הכי טובה מהפונטויים והולכת ליהיות הפיאט הכי טובה ומרגשת ומהירה מכל הפיאט שיש והיו. הפיאט פונטו החדשה נעזרה בהחנת השילדה בפרארי!! והולכת ליהיות לה גירסת ספורט 1.6 טורבו עם 200 כ"ס!!! ומ1.6 טורבו 200 כ"ס זה הרבה ו200 כ"ס במכונית קטנה זה הולך להפוך אותה לאחת האצ'בקים החזקות ביותר (וכניראה שהיא תיהיה המרגשת ביותר) וגם בגירסאות הרגילות של הפיאט פונטו החדשה היא הולכת ליהיות ספורטיוית ומרגשת יחסית וחוץ מגירסת בנזין 1250 כל המנועים שלה יהיו גם יחסית גדולים 1.4 טורבו בנזין, 1.9 טורבו דיזל, 1.6 בנזין וכאלו.. ולפחות חלק מהגירסאות יגיעו לארץ והספורט עם ה200 כ"ס יהיו ממנה כמה עשרות בארץ. והסטילו הבאה גם תגיע לארץ כי פיאט הבטיחו שתיהיה לה תיבה אוטומטית ועם יש משפחתית אוטומטית מייבים בכל מצב (במיוחד עם המחירים האטרקיבים של פיאט) ועם הוא כבר יביא סטילו אוטומט אז יש מצב גם לידנית.. ופיאט הולכת להוציא עוד מכוניות נוסעים טובות שהולכות ברובם להגיע לארץ חכו.. והברקטה הולכים להפסיק לייצר גם ככה (אין לה יורשת) אז אל תבכו שאין אותה. ופיאט קופה יש שתיים במועדון אחת כסופה ועוד אחת אדומה של ניר וגם אני לא מזמן ראיתי פיאט קופה צהובה בת"א ובשכונה שלי יש עוד אחת כחולה ויש עוד כמה ובסוף הם יגיעו למועדון שלנו.. קיצר יש מספיק מכוניות חדשות יפות טובות מהירות ומרגשות שאפשר לעשות איתם ת'מועדון אל תגיד שאין. אתה לא יודע כמה פיאט פונטו דור 1 משופרות (עם הכל בחיצוני) וגם שיפורי מנוע יש רק בפ"ת.. |
![]() |
#10 | |
Guest
הודעות: n/a
|
Re: לספיידרמן
צטט:
פיאט אונו היתה המכונית הנמכרת ביותר בישראל (!) בקטגורית המכונית הקטנה במשך שנים! זה לא היה סתם. דווקא האונו שלי היא לא "עגלה שלא זזה". בוא אני יספר לך משהו: לאונו שלי יש 70 כ"ס, בעלת מנוע של 1400 סמ"ק, שנת 93. 13 שנה על הכביש. הכל מקורי כמו שיצא מהמפעל. לפני כמה שבועות הצלחתי בקלילות להגיע עם הרכב ל- 140 קמ"ש בכביש המהיר ליד בת שלמה. רק בגלל שזה לא בטיחותי- הורדתי מהירות. אני מכיר אנשים שהגיעו עם אותו דגם ל- 170 קמ"ש. אז לפני שאתה כותב שטויות (וסליחה אם נפגעת) תחשוב פעמיים.. ![]() |
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד