מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-06-11, 16:51   #1
gingel
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
פלאג (connector) של נגד מהירויות במזגן - פונטו ספייס(2006) 1.2 v8

שלום רב,

הבעיה היא שה-connector טיפה נמס שם כתוצאה מחום של אחד החוטים.
שמתי לב שיש שם גם קצת קורוזיה על אותו חוט שהבידוד שלו גם נמס טיפה.
אין שם נזילה או משהו כזה, יש רעיון מאיפה הגיעה הקורוזיה?

האם יש אפשרות לרכוש רק את ה-connector שמתחבר לנגד מהירויות של המזגן (מתחת לתא הכפפות)?

בעיקרון לאן "הולכת" אותה צמת חשמל, האם ניתן להחליף את כל הצמה או שאין צורך ואפשר
להחליף רק את החיבור עצמו?

תודה מראש לעונים.
gingel מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 18-06-11, 18:35   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לדעתי החוט התחמם והמיס את הקונקטור, כתוצאה של קצר או צריכת זרם מוגברת, או מגע רופף בגלל הקורוזיה.
אפשר להחליף רק את הקונקטור. אבל יש לבדוק מה הסיבה לתקלה ולבטלה.
איך גילת פתאום שהקונקטור נמס ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-06-11, 18:44   #3
gingel
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
מהירות מספר 3 של המזגן הפסיקה לעבוד, אז הסתכלתי למטה וראיתי את אחד החוטים
כאשר חלק קטן מהבידוד שלו ירד. כאשר הקונקטור הוצא מהמקום, אז היה ניתן לראות שיש
איזור קטן שהתעוות טיפה היכן שמחובר אותו חוט.

לדעתי החוט התחמם כתוצאה מהקורוזיה, אבל אין לי מושג מדוע יש קורוזיה.
בדקתי מסביב ולא נראה שיש נזילה ממקום כלשהו.
הקונקטור עצמו לא הרוס לגמרי, ובינתיים המקום נוקה מקורוזיה, ושמנו בידוד חדש
על אותו חלק בחוט ששם נמס הבידוד. מהירות מספר 3 חזרה לעבוד, אך אני מעוניין
להחליף את הקונקטור.

יש לך מושג לאן מתחבר החלק השני של אותה צמת חשמל?
מוכרים כזה קונקטור במחסן חלפים של פיאט?
gingel מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-06-11, 18:53   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
ברור שהצמה מחוברת למתג המהירויות.
אבל ייתכן שזה דרך ממסר.
רפי יכול להעלות סכימה של המעגל.
לא ידוע לי אם מוכרים קונקטור במחסן חלפים של פיאט. צלצל ושאל.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-06-11, 18:56   #5
gingel
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
אוקיי, תודה. אחכה לרפי.

בנוסף לגבי הקורוזיה, אם אין נזילה, מה יכולה להיות הסיבה להתפתחות של הקורוזיה?
gingel מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-06-11, 18:58   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
קורוזיה באה מלחות. חוט שמתחמם ומתקרר סופח אליו רטיבות מהאוויר.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-06-11, 19:35   #7
gingel
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
אז החוט אמור להתחמם עד לרמה מסויימת?
אם כן, אז בעצם אי אפשר למנוע התפתחות של קורוזיה במהלך הזמן?
וברגע שנוצרת קורוזיה, אז החוט מתחמם מעבר למה שהוא אמור, נכון?
gingel מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-06-11, 20:24   #8
chenrp
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 567
לדעתי ניתן לנקותו עם אלכוהל, ולצפות בלקה. כך תמנע את השפעת לחות האוויר.
chenrp מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-06-11, 21:29   #9
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
צמת חוטי המפוח הפנימי

בזמנו הייתי קונה צמות חדשות כאלו וחותך מתוכן את המחבר לנגד, למפוח הפנימי ולמתג בורר המפוח ומחליף רק אותם ברכבי הלקוחות, לפי הצורך.
הלקוח היה משלם פחות ממחיר הצמה כולה.
את המחבר הייתי חותך מהצמה עם כמה ס"מ אורך של חוטים וגם חותך את המחבר הישן (בחוטיו) ומחבר את חוטי המחבר החדש אל הצמה בהלחמה.
ראשית נסה לרכוש מחבר (שתחתוך מתוך צמה) בפרוקיות רכב שבאזורך.
צמת חוטים חדשה תוכל להזמין ולקנות בחנויות חלפי פיט שבת"א.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-06-11, 21:56   #10
gingel
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
רפי שלום,

תודה על התשובה.
האם הופעת הקורוזיה (ובעקבות כך התחממות יתר של החוט), היא משהו טבעי או שיש
כאן איזו תקלה שגורמת לכך?
לידע כללי, על מנת להחליף את כל הצמת חוטים, יש צורך רק בפירוק של הקונסולה המרכזית?

יש לך המלצה לפירוקיה באיזור חיפה והקריות?

תודה מראש.
gingel מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ספייס 01 ידני elx - נגד מהירויות מפוח פנימי אברג'ל ד פונטו - טכני 5 29-05-11 17:04
בעיה במזגן, פונטו ספייס 2002 m.l פונטו - טכני 11 19-02-11 15:38
מחפש פונטו ספייס 2006. כפיר גל קניה 1 02-01-11 16:25
פונטו ספייס - פלאג פלסטיק מעל בולם קדמי - תפקידו ? student פונטו - טכני 4 03-05-08 19:13
נגד מהירויות - פיאט פונטו 98' פורום הגראז' 2 26-08-07 23:34


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:52.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד