![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
|
פלאג (connector) של נגד מהירויות במזגן - פונטו ספייס(2006) 1.2 v8
שלום רב,
הבעיה היא שה-connector טיפה נמס שם כתוצאה מחום של אחד החוטים. שמתי לב שיש שם גם קצת קורוזיה על אותו חוט שהבידוד שלו גם נמס טיפה. אין שם נזילה או משהו כזה, יש רעיון מאיפה הגיעה הקורוזיה? האם יש אפשרות לרכוש רק את ה-connector שמתחבר לנגד מהירויות של המזגן (מתחת לתא הכפפות)? בעיקרון לאן "הולכת" אותה צמת חשמל, האם ניתן להחליף את כל הצמה או שאין צורך ואפשר להחליף רק את החיבור עצמו? תודה מראש לעונים. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לדעתי החוט התחמם והמיס את הקונקטור, כתוצאה של קצר או צריכת זרם מוגברת, או מגע רופף בגלל הקורוזיה.
אפשר להחליף רק את הקונקטור. אבל יש לבדוק מה הסיבה לתקלה ולבטלה. איך גילת פתאום שהקונקטור נמס ?. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
|
מהירות מספר 3 של המזגן הפסיקה לעבוד, אז הסתכלתי למטה וראיתי את אחד החוטים
כאשר חלק קטן מהבידוד שלו ירד. כאשר הקונקטור הוצא מהמקום, אז היה ניתן לראות שיש איזור קטן שהתעוות טיפה היכן שמחובר אותו חוט. לדעתי החוט התחמם כתוצאה מהקורוזיה, אבל אין לי מושג מדוע יש קורוזיה. בדקתי מסביב ולא נראה שיש נזילה ממקום כלשהו. הקונקטור עצמו לא הרוס לגמרי, ובינתיים המקום נוקה מקורוזיה, ושמנו בידוד חדש על אותו חלק בחוט ששם נמס הבידוד. מהירות מספר 3 חזרה לעבוד, אך אני מעוניין להחליף את הקונקטור. יש לך מושג לאן מתחבר החלק השני של אותה צמת חשמל? מוכרים כזה קונקטור במחסן חלפים של פיאט? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
ברור שהצמה מחוברת למתג המהירויות.
אבל ייתכן שזה דרך ממסר. רפי יכול להעלות סכימה של המעגל. לא ידוע לי אם מוכרים קונקטור במחסן חלפים של פיאט. צלצל ושאל. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
|
אוקיי, תודה. אחכה לרפי.
בנוסף לגבי הקורוזיה, אם אין נזילה, מה יכולה להיות הסיבה להתפתחות של הקורוזיה? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
קורוזיה באה מלחות. חוט שמתחמם ומתקרר סופח אליו רטיבות מהאוויר.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
|
אז החוט אמור להתחמם עד לרמה מסויימת?
אם כן, אז בעצם אי אפשר למנוע התפתחות של קורוזיה במהלך הזמן? וברגע שנוצרת קורוזיה, אז החוט מתחמם מעבר למה שהוא אמור, נכון? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 567
|
לדעתי ניתן לנקותו עם אלכוהל, ולצפות בלקה. כך תמנע את השפעת לחות האוויר.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
צמת חוטי המפוח הפנימי
בזמנו הייתי קונה צמות חדשות כאלו וחותך מתוכן את המחבר לנגד, למפוח הפנימי ולמתג בורר המפוח ומחליף רק אותם ברכבי הלקוחות, לפי הצורך.
הלקוח היה משלם פחות ממחיר הצמה כולה. את המחבר הייתי חותך מהצמה עם כמה ס"מ אורך של חוטים וגם חותך את המחבר הישן (בחוטיו) ומחבר את חוטי המחבר החדש אל הצמה בהלחמה. ראשית נסה לרכוש מחבר (שתחתוך מתוך צמה) בפרוקיות רכב שבאזורך. צמת חוטים חדשה תוכל להזמין ולקנות בחנויות חלפי פיט שבת"א. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 149
|
רפי שלום,
תודה על התשובה. האם הופעת הקורוזיה (ובעקבות כך התחממות יתר של החוט), היא משהו טבעי או שיש כאן איזו תקלה שגורמת לכך? לידע כללי, על מנת להחליף את כל הצמת חוטים, יש צורך רק בפירוק של הקונסולה המרכזית? יש לך המלצה לפירוקיה באיזור חיפה והקריות? תודה מראש. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ספייס 01 ידני elx - נגד מהירויות מפוח פנימי | אברג'ל ד | פונטו - טכני | 5 | 29-05-11 17:04 |
| בעיה במזגן, פונטו ספייס 2002 | m.l | פונטו - טכני | 11 | 19-02-11 15:38 |
| מחפש פונטו ספייס 2006. | כפיר גל | קניה | 1 | 02-01-11 16:25 |
| פונטו ספייס - פלאג פלסטיק מעל בולם קדמי - תפקידו ? | student | פונטו - טכני | 4 | 03-05-08 19:13 |
| נגד מהירויות - פיאט פונטו 98' | פורום הגראז' | 2 | 26-08-07 23:34 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד