מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האוטו החדש שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

TIPO TURBO


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 13-05-11, 19:43   #31
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא אכנס למבוך הזה של מה שאומר המזגניסט. "זו עבודה של חשמלאי".
אתה יכול לבדוק לבד אם אכן מדובר ביונית לחץ. (כך נקרא החלק, ולא "שסתום לחץ")
נתק את הקונקטור, הניע מנוע. בדוק בעזרת מנורת ביקורת היכן מגיע מתח. את החוט עם המתח קצר בעזרת חוט מגולף כל פעם לחוט אחר.
אתה אמור לקבל פעם רעש של תיק כאשר הקלצ' של המדחס נצמד.(אנחנו יודעים שהמדחס נכנס לפעולה) ובחוט אחר עבודה של הוונטות.
אם הוונטות יתחילו לעבוד, היונית תקולה.אם לא בעיית ממסר כמו בסרטוט המצורף.
את הבדיקה כדאי לבצע במנוע קר, כדי שהוונטות לא יעבדו מחום המנוע.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-05-11, 19:56   #32
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
לא אכנס למבוך הזה של מה שאומר המזגניסט. "זו עבודה של חשמלאי".
אתה יכול לבדוק לבד אם אכן מדובר ביונית לחץ. (כך נקרא החלק, ולא "שסתום לחץ")
נתק את הקונקטור, הניע מנוע. בדוק בעזרת מנורת ביקורת היכן מגיע מתח. את החוט עם המתח קצר בעזרת חוט מגולף כל פעם לחוט אחר.
אתה אמור לקבל פעם רעש של תיק כאשר הקלצ' של המדחס נצמד.(אנחנו יודעים שהמדחס נכנס לפעולה) ובחוט אחר עבודה של הוונטות.
אם הוונטות יתחילו לעבוד, היונית תקולה.אם לא בע
דוד.
יש לי טסטר, מספיק טוב?
ואם הבנתי אז כל פעם לגעת בשן אחרת של הקונקטור, אז זה נעשה וברגע שנגענו בשן מסוימת אז הונטות נכנסו לעבודה אבל הן לא הפסיקו לעבוד גם כאשר כיבינו את המזגן. ולאחר כיבוי מנוע והנעתו מחדש הונטות היו עובדות על מהירות גבוהה ללא הרף, גם ללא מזגן.( אני משתמש במילה 'שן' כי אין לי מושג איך קוראים לזה)
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-05-11, 20:25   #33
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא בטוח שהבנתי אותך נכון.
טסטר 220V לא יניב תוצאות.
את הקצר יש לעשות עם חוט מגולף בשני צידיו.
לא ברור לי איך כבר הספקת לבצע ?.
אם הוונטות ממשיכות לעבוד לאחר כיבוי המזגן, יש שתי אפשרויות: האחת ממסר שהפלטינות שלו נתפסות, או מכיוון שחיישן טמפ' מפעיל אותן כאשר המנוע חם.
איך נבדקו הממסרים ? בלי להחליף קשה לבדוק אותם.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-05-11, 20:33   #34
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
שוב בורות
אני דיברתי על משהו אחר וכמובן לא אני ביצעתי, זה בוצע באותו יום שהחלפתי את הצנרת.
אני לא יידע לבצע את הבדיקות האלו, בכל אופן לאיזה בעל מקצוע אני צריך לפנות? חשמלאי או מזגניסט או אולי פחח?
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-05-11, 11:09   #35
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לדעתי אתה צריך ללכת לבעל מקצוע שמוכר גלידות.
לגבי המייבש חייב החלפה. כמו שכתב לך turbo guy, רק חבל שלא אמר לך את זה לפני מילוי הגז.
המייבש נקרא "מסנן מייבש", תפקידו למנוע לכלוך ורטיבות ולאגור את החומרים המזיקים כולל חומצות לפני כניסתם לאיזור שסתום הלחץ והמדחס.
במערכת עלולים להווצר חומצות מתרכובת של חומר הקרור עם השמן או מים הקיימים במערכת. כתוצאה של מערכת שעמדה עם אוויר אטמוספרי במשך זמן רב..
כתוצאה מכך תווצר קורוזיה שתפגע במתכות בהם זורם הגז.
וקום לא ינקה כראוי את המערכת. זה המקרה הקלסי בו חייבים לעשות שטיפת מערכת עם חומר מיוחד, לפני וקום ומילוי גז. בפרט כאשר מחליפים צנרת חדשה.
את השטיפה יש לבצע כאשר המדחס מנותק מהצנרת. כך כתוב בדף ההוראות של החומר.
דוד.
נ.ב. turbo guy, כתבת "שווה להחליף את המיבש בכל מקרה .כמה שקלים ,לא משהו רציני" .
כמה שקלים ?. החלפת המייבש מצריכה וקום ומילוי גז מחדש.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-05-11, 11:48   #36
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
לדעתי אתה צריך ללכת לבעל מקצוע שמוכר גלידות.
לגבי המייבש חייב החלפה. כמו שכתב לך turbo guy, רק חבל שלא אמר לך את זה לפני מילוי הגז.
המייבש נקרא "מסנן מייבש", תפקידו למנוע לכלוך ורטיבות ולאגור את החומרים המזיקים כולל חומצות לפני כניסתם לאיזור שסתום הלחץ והמדחס.
במערכת עלולים להווצר חומצות מתרכובת של חומר הקרור עם השמן או מים הקיימים במערכת. כתוצאה של מערכת שעמדה עם אוויר אטמוספרי במשך זמן רב..
כתוצאה מכך תווצר קורוזיה שתפגע במתכות בהם זורם הגז.
וקום לא ינקה כראוי את המערכת. זה המקרה הקלסי בו חייבים לעשות שטיפת מערכת עם חומר מיוחד, לפני וקום ומילוי גז. בפרט כאשר מחליפים צנרת חדשה.
את השטיפה יש לבצע כאשר המדחס מנותק מהצנרת. כך כתוב בדף ההוראות של החומר.
דוד.
נ.ב. turbo guy, כתבת "שווה להחליף את המיבש בכל מקרה .כמה שקלים ,לא משהו רציני" .
כמה שקלים ?. החלפת המייבש מצריכה וקום ומילוי גז מחדש.
דוד.
דוד ,הינו כל כך קצרים בזמן מה שלא איפשר קניה של מייבש וליאור יאשר זאת .
וזה ההבדל בין חבר אמיתי ,לחבר במוסך מורשה ,חיליק {המכונאי }לא יקח שקל אחד על מילוי גז מחדש.
__________________
only the turbo guys have the ability to disappear
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-05-11, 10:19   #37
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
ליאור היקר.
כפי שהבטחתי דיברתי הבוקר עם החבר המזגניסט, שהוא בעל מוסך, מהנדס ומתקין מערכות גז למנועים, 40 שנה במקצוע חברי מילדות.
סיפרתי לו את כל הסיפור. אמר, "שיחזור למי שגרם את הצרה הצרורה הזאת (כדבריך).
או שילך למוסך פיאט מרכזי". למרות השיכנוע סירב בכל תוקף לקבל את העבודה.
מצטער ניסתי אבל לא הלך.
מקווה שלא תכעס שכתבתי את זה כאן. פשוט רציתי להזהיר אחרים.
בהצלחה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-05-11, 11:34   #38
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
שאמרתי צרה צרורה התכוונתי לפונטו בכללי חח. מסור לו בריאות ורפואה מלאה. ולמה שאכעס, ההפך הגמור, ניסית לעזור ולא כל כך הלך
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז

נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 15-05-11 ב 11:38.
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-05-11, 13:29   #39
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
ליאור אם אתה פנוי היום, שלח לי מס' הנייד שלך.
הייתי עכשיו במוסך בעניין אחר, ושיכנעתי אותו לקבל אותך לבדיקה המערכת חינם.
לאחריה מדברים.
אהיה איתך צמוד.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
טיפול לפיאט פונטו ספייס mr_sher82 פיאט כללי 1 24-08-09 19:38
טיפול 80,000 פונטו ספייס SX שנת 01 armin פונטו - טכני 10 02-07-09 15:35
טיפול לרכב 140 אלף ק"מ. YOSI-BR פונטו - טכני 8 03-12-08 02:09
טיפול פיאט פונטו ספייס etavz3 פונטו - טכני 5 01-09-08 15:36
פונטו ספייס 2002 - טיפול פורום הגראז' 27 13-02-07 23:54


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד