![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פנדה - טכני טכני - דגמי פנדה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: Fiat Punto Spice Dynamic 16V
הודעות: 33
|
בעיות בהתנעה
בשבוע האחרון כשאני מנסה להתניע אז יש סטרטר אבל הרכב לא מתניע ואז השעון בלוח שעונים
מתאפס משום מה. אחרי כמה פעמים הרכב מתניע. האם בעיה במצבר? תודה |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
כנראה. גש לחשמלאי לבדיקת מצבר/טעינה.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
צטט:
"יש סטרטר" זה אומר שהיה סיבוב מהיר כרגיל של הסטרטר או שהוא עייף ואיטי? התשובה מאד חשובה כי זה ההבדל בין מצבר ל "לא מצבר"... ![]() אם אתה לא ממש יודע להגיד מה רמת הסיבוב של הסטרטר, תדליק את האור הפנימי באוטו וכשהוא דולק, תתניע. אם האור נחלש משמעותית ברגע הסטרטר, אכן המצבר חלש. כמו שלקסה אמר, בדוק טעינה. אם היא תקינה, תעיף את המצבר. כנראה שצלע אחת שלו דפוקה. לפח וחסל. ד"א, לא מספיק לבדוק מצבר עם מד מתח. צריך להעמיס עליו ולראות עד לאן הוא נופל. עושים את זה עם מכשיר העמסה מיוחד במוסך לחשמלאות רכב. זו הדרך הטובה לוודא גסיסה של מצבר. בספק, יש לבדוק ריכוז חומצה. יש דברים לבדוק במצבר. אם בכלל יש לך אחלה סיבוב והאור לא נחלש - אין שום בעיית מצבר אלא בעיית פיצוץ. או חשמלית או דלק. צריך לבדוק.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 19-12-10 ב 22:12. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
כנראה שצריך להחליף מצבר, קרה לי בעבר.
התיאור שלך נשמע דומה. נערך לאחרונה על ידי Caveman : 19-12-10 ב 22:14. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: Fiat Punto Spice Dynamic 16V
הודעות: 33
|
אני אבדוק טעינה.
יש סטרטר מהיר רגיל, לא איטי. עוד דבר ששמתי לב, נראה לי שזה קורה ביום קר מאוד. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
צטט:
יש לך בעיית דלק/חשמל איפשהו במערכת ההזרקה או אפילו במשאבת הדלק. כשאתה נותן סטרטר, האוטו משתעל ומנסה להניע, או שאין שום סימן לפיצוץ?
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX 2001
הודעות: 92
|
שלום לכולם
יש למישהו מושג לגבי עלות של סטרטר לפיאט פונטו ספייס 2001 SX . נראה לי שהסטרטר שלי עייף ,כיצד ניתן לבדוק זאת? החלפתי חוטי הצתה. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
בדיקת ו/או החלפת מתנע (סטרטר).
חשמלאי רכב יוכל לבדוק את המתנע (סטרטר), צריכת הזרם שלו ואם נשמע ממנו רעש לא רגיל.
כמו כן צריך לבדוק את מצבר הרכב ואת הארקת המנוע/תיבת הילוכים. 2 משפצי מכללי רכב שגם מבצעים את הבדיקות וההחלפה ובמחירים נוחים: 1. http://www.musach.co.il/details.asp?id=616 2. http://www.musach.co.il/details.asp?id=701 נראה לי שאתה קצת רחוק מהם, אבל אם אתה מזדמן למרכז אז הם מומלצים. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX 2001
הודעות: 92
|
ראשית תודה רבה על התגובה,יש לך מושג לגבי עלויות?
לגבי מצבר לא נראה לי שזאת הבעיה כי החלפתי מצבר לפני פחות משנה. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
הנעה קשה.
תקלה דומה תיקנתי ביונדאי אקסנט מודל 2000.
הבחור היה במוסך ליליין ברחובות (כן בליליין)כל הבדיקות העלו חרס, כולל בבדיקת מחשב. הרכב היה מניע טוב רק במצב חם, כחצי שעה לאחר דימום. החלפתי את את וסת הלחץ. שנמצא בתא המנוע. ברכב שלך הבעיה מעט יותר קשה, כי הוסת שלך נמצא בטנק הדלק. לכן צריך לבדוק לחץ דלק בבוקר (לפני ההנעה). יש לפרק את המתח לקוייל, לתת סטרטר ולראות אם הלחץ בין 3 ל- 3.5 BAR. במצב עבודה רגיל של המנוע הלחץ 3.5 BAR. כתבתי "בין" משום שבמשך הלילה הווסתים הישנים מדליפים מעט. שווה בדיקה. תיקון טעות. התגובה מתייחסת לפונטו 2001. בטעות רשמתי כאן. אבל היא יכולה להתאים גם לפנדה, חוץ ממיקום הוסת ולחץ הדלק. נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 22-01-11 ב 09:12. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| רעשים בהתנעה | shakedd | פונטו - טכני | 10 | 13-01-09 17:08 |
| לחץ שמן נמוך בהתנעה | אריק שמאי | טמפרה - טכני | 4 | 07-12-08 23:56 |
| בעיות בהתנעה,האוטו מגמם בסיבובי סרק(פיאט אונו 70S,מודל 93) | Exp[e]rt | אונו - טכני | 17 | 01-11-08 16:04 |
| בעיות בהתנעה - בבקשה עזרה | yossied | פונטו - טכני | 4 | 20-07-08 17:57 |
| פיאט אונו S70 - שנת 94 - בעייה בהתנעה | פורום הגראז' | 2 | 10-12-06 13:55 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד