![]() |
|
![]() |
גרנדה פונטו - טכני טכני - דגמי גרנדה פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט גרנדה פונטו
הודעות: 6
|
מצבר נפרק באופן עקבי - גרנדה פונטו 2007 - סיוט שלא נגמר
שלום חברים,
ברשותי גרנדה פונטו בת 3 שבועות שבקושי הצלחתי להנות ממנה ושהתה יותר שעות במוסך ומחוברת בגרר מאשר אני על ההגה. הסיפור החל מאז שהתקנתי חיישני רוורס ביום השני ומאז החלו סיפורים שעדיין לא נגמרו. זה החל בנורת הABS שנדלקה וצעקה שהABS מנוטרל, הלכנו למוסך אמרו שזה נגרם עקב כך שהדיבורית שמותקנת (בת 3 שנים ואיזה קופסא מאסיבית שלה חוברה בפאנל שמשמאל להגה) של סלקום חוברה בצורה עקומה והיא מעמיסה, אז יש ללכת לחשמלאי לנתקה ואז הכל יסודר. עוד לפני שהגענו לחשמלאי, התרוקן לו המצבר...בהתחלה לא חשדנו, זה מצבר בן 4 שנים, הזמנו גרר, החליפו מצבר ונשלחנו למוסך לבדיקה, איפוס תקלות והכל. למחרת, שוב הנורה נדלקה, אבל הרכב עבד, הכל טוב ויפה, אמרנו נקפוץ בסוף השבוע ננתק כבר את הדיבורית. עברו להם מספר ימים ובאחד הבקרים, המצבר החדש התרוקן לו, והיה צריך לעבור את הסיפור הרגיל, של להניע את הרכב לאורך מספר שעות כדי שהמצבר ייטען במידה שתאפשר לגיר הרובוטי לחזור לחיים (לא בדיוק חזר נאלצנו להעביר הילוכים באופן ידני), משם עפנו למוסך שטיפל ברכב למחרת, קפצנו לחשמלאי, העפנו את הדיבורית, חזרנו למוסך המורשה, שוב איפוס תקלות, הגיר חזר לחיים, הנורות שהודיעו על תקלות פסקו להציק וחשבנו שזהו, סופסוף העסק סודר. אך היום, בוקר יום שבת, שוב מת לו המצבר............. מה עכשיו? האם הרכב החליט לפרוק את המצבר באופן עקבי? או שקיבלתי מצבר דפוק? אשמח לעזרה... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
צטט:
דעה אישית. אל תתקין שום דבר בהתקנה מקומית ברכב שלך, לעולם. לא דיבורית, לא חיישניי רוורס, כלום. רובו הגדול של המתקינים לא ממש מכירים את מערכת החשמל של כל הרכבים שהם עובדים עליהם, ולכן בקלות הם יכולים לגרום לתקלות רבות. יצא לי לראות לא מעט מקרים של בעלי מקצוע שהתקינו דבר מה ברכב, חיפוש כבל עם מתח עבור המכשיר, ובפועל חיברו את המכשיר לכבל שמעביר מתח לצרכים קריטיים אחרים, למשל לכריות אוויר, או למערכת ההיגוי. אני לא חושב שצריך להסביר מה ההשלכות של דברים כאלה יכולות להיות. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
פריקת מצבר
חשמלאי רכב מקצועי מחבר מד זרם (אמפרמטר) דיגיטלי רגיש ובודק מה היא עוצמת זליגת הזרם כשכל צרכני החשמל כבויים וכך מגלה אם יש צרכן חשמלי סמוי שצורך זרם חשמלי גבוה יחסית שלאורך זמן גורם לפריקת המצבר עד לחוסר אפשרות הנעת המנוע.
אם אכן יש זליגת זרם גבוהה מדי, אז צריך לחפש מהוא צרכן החשמלי הזה וזה עלול להיות אור תא מטען שנשאר דולק קבוע, רדיו לא תקין, מגבר מע' שמע שצורך חשמל קבוע, מע' אזעקה (אם יש) וגם אלטרנטור. הלא מקצועי סתם מחליף חלקים ללא צורך ולא מחפש ומוצא מה מקור הבעייה בפועל. נא עדכן בהמשך במצצאים ותוצאות, לכשיהיו. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
רפי, כרגיל, +100!
אכן בדיקה פשוטה של זליגת הזרם תיתן אינדיקציה מדוייקת לגבי הבעיה. יצא לי כבר פעמיים לתקן תקלות מסוג זה. 1)בBMW E30 שנת 86, נמצא שמד מהירות היה צורך זרם גם לאחר כיבוי רכב, הועבר למקור מתח שלאחר סוויץ. 2) ביונדאי לנטרה שנת 96, מנגנוון של נעילה מרכזית צרך הרבה זרם לאחר כיבוי רכב, בעל הרכב ביקש ממני לנתק לגמרי את הנעילה מרכזית. בהצלחה. נערך לאחרונה על ידי Lexxxa : 01-11-10 ב 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
|
גם לי יצא:
1. בורה ליסינג (לא לי, למוסך, אחרי 11 פעמים שנתקעתי בלי מצבר. מי אמר שליסינג זה שקט נפשי), רדיו טייפ תקול שצרך הרבה יותר מדי. 2. סוזוקי סויפט 92 - חיבור נורת הטעינה מהאלטרנטור (!) בלתי הגיוני אבל נכון. נפתר על ידי הוספת ממסר שמחבר את נורת הטעינה לאלטרנטור רק כהשסויץ' פתוח (מוסך וחשמלאי נכשלו באיתור התקלה. אם אין אני לי - מי לי!). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט גרנדה פונטו
הודעות: 6
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
רכשתי השבוע גרנדה פונטו 2007 אוט' .. רציתי לדעת מה פשר הרעש שיש לי | אלי911 | גרנדה פונטו - טכני | 15 | 29-06-10 18:38 |
פונטו ספייס 2001 שעומדת כמעט שבוע ללא הנעה,באופן די קבוע-האם נגרם נזק? | avi097 | פונטו - טכני | 12 | 22-01-10 18:12 |
ייעוץ ברכישת פיאט פונטו גרנדה רובוטית 2007 | אוריגמיש | יעוץ ברכישת רכב | 2 | 05-01-10 20:51 |
מגבים קידמיים לגראנד פונטו 2007 | am_fo1 | גרנדה פונטו - טכני | 17 | 20-12-09 21:59 |
Germany 09 - המסע נגמר... | vRS | פיאט כללי | 15 | 19-11-09 12:32 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד