מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חדש בפורום
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי :-)


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-10-10, 22:45   #1
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
מאורר רדיאטור (ונדטה) הפסיק לעבוד ,

מאורר רדיאטור הפסיק לעבוד באופן פתיאומי
בזמן עמידה החום מנוע עולה ,

איך אני בודק אם המוארר או חיוט או היוניט שלו לבדוק מה לא תקין
הבנתי שיש דרך לחבר חוטים ולהדליק תמאורר וככה לבדוק אם הוא תקין או לא ,

אשמח להסבר , יום מצוין לכוולם
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 27-10-10, 23:40   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
תחבר ישירות מהמצבר ותראה .
בדוק פיוזים או וונטה תקול
זהירות על האצבעות באיזור הוונטה
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-10-10, 00:24   #3
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
אני רואה שיש לך פונטו דור ראשון- אז הנה ההוראות:

נתק את המחבר של המאוורר מהיוניט חום שיושב בתחתית הרדיאטור. אתה תראה שם שלושה מחברים. בשלב זה תפתח סוויץ' (אל תניע) ותקצר בין כל פעם זוג אחר של הקונקטור (בחוט שהולך למאוורר, לא ביוניט חום).
אמור להיות לך זוג אחד שיפעיל מהירות נמוכה, וזוג אחר שיפעיל מהירות גבוהה.

הסוויץ' חייב להיות פתוח אבל.

אם המאוורר ממשיך לא לעבוד, תנסה לתת לו מתח ישירות כמו שיאיר כתב.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-10-10, 01:57   #4
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
ארליקו ויאיר תודה על עזרה אז ככה
אמרתי לפני שאני משחק עם החוטים נבדוק שוב ופתאום המאורר עבד רגיל (לא נגעתי בכלום)
מה זה יכול להיות שפתאום המאורר עובד ופתאום לא , יש לציין שמאז ומתמיד המאורר עבד על מהירות אחד
מה שנשאר לבדוק זה חיוט ואם הוא מקבל חשמל כמו שצריך ?
או שיכול להיות שיוניט חום לא תקין
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-11-10, 03:17   #5
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
אני מקפיץ תשירשור , כי מאז שהמאוורר עבד רגיל רק בדקתי חיבורים שהכל תקין
קרה לי היום שוב שעלה חום מנוע נשפך מים ( פארפלו ) ומאוורר לא פעל , מלאתי מים חכיתי שהחום ירד פתאום שוב המאוררר עבד
אני מאד מפחד שלא ילך לי בקצב הזה חס ושלום ראש מנוע , מה גורם למאוורר פתאום להפסיק ?
למשהו יש כיון מזה יכול להיות ?
__________________
grande punto

נערך לאחרונה על ידי מודל סי אי : 07-11-10 ב 03:32.
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-11-10, 07:58   #6
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
יש כיוון, תחליף יוניט הפעלת מאוורר, עולה בסביבות 100 ש"ח.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-11-10, 09:08   #7
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
ועד שאתה מחליף יוניט:

טיפ למצב חירום כשהחום עולה ואתה צריך להוריד אותו בצורה מהירה:

תפעיל מדחס מזגן. אם יש בעיה ביוניט, זה עוקף אותו ומפעיל את המאוורר בצורה קבועה ללא קשר ליוניט. אם המאוורר תקול זה כבר משהו אחר.

תעביר את הבורר ברכב למצב חימום מירבי ופתח וונטה על מקסימום. בצורה כזו אתה בעצם מאפשר לחום המנוע לצאת דרך מערכת החימום של הרכב. מוריד חום בצורה יעילה.. (קצת כמו אופטלגין )
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-11-10, 10:16   #8
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
Lexxxa החלק הקטן הזה עולה 100 שקל וואוו , כמה מאורר כבר עולה ?

davidka מאז ומתמיד שהיתי מפעיל תמזגן המאורר לא עבד היתי מחכה שהחום מנוע יעלה ואז היה מקרר
אולי זה קשור ?
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-11-10, 12:03   #9
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
המשך..

צטט:
במקור פורסם על ידי מודל סי אי צפה בהודעה
davidka מאז ומתמיד שהיתי מפעיל תמזגן המאורר לא עבד היתי מחכה שהחום מנוע יעלה ואז היה מקרר
אולי זה קשור ?
זה שהמאוורר לא מתחיל לעבוד בזמן הפעלת מדחס - לעניות דעתי לא תקין, גם אם מדובר במזגן בהתקנה מקומית. ראשית תבדוק אם המדחס אכן נכנס לעבודה. (המזגן מקרר) ברגע שהמדחס מייצר לחץ גז, המאוורר אמור להתחיל לעבוד ללא קשר ליוניט חום. בהנחה שיש לך מספיק גז והמאוורר עדיין לא פועל, כנראה שהמאוורר תקול. למרות שהוא עובד מידי פעם זה לא אומר שהוא פיקס. זו דעתי האישית..
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-11-10, 12:35   #10
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
המדחס תקין ומקרר , והמזגן מקורי מאוורר אחד ,
אתה חושב שיכול להיות שהמאורר לא תקין ? השאלה אם יש דרך לאמת את זה ?
שאני לא יזרוק סתם כסף ,
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ספידומטר וקילומטראז הפסיקו לעבוד s_nadav בראבה - טכני 14 11-07-11 19:52
חלון קדמי הפסיק לעבוד yaniv hgt פונטו - טכני 3 20-10-09 15:00
מתג חלון הפסיק לעבוד לי בHGT agent5 פונטו - טכני 14 10-10-09 18:05
המגב של צד הנהג הפסיק לעבוד. iz2 פונטו - טכני 19 27-02-09 22:14
מגב קדמי באונו 94 הפסיק לעבוד bargal אונו - טכני 9 27-11-08 00:50


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:55.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד