![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
הנעילה
דרור למיטב ידיעתי אני בכל זאת סבור שיכולת לנתק דלת אחרי דלת . או את כל הדלתות ולהגיע למקור הבעיה, שיכולה אפילו להפתיע אותך , ותיהיה לא קשורה ישירות לדלתות, יתכן שחיברו מע'
נוספת על אותו נתיך , אתה אומר שברכב יש המון סרט בידוד אז לך תדע... אני יודע שהכי כייף לפתור את הבעיות לבד וזה נותן סיפוק והנאה, במיוחד אם לא קשור במע' בטיחותיות אני יכול לברך אז שיהיה בהצלחה. אם תזדקק להמלצה על מוסך/חשמלאי טוב אני בטוח שרפי לין יוכל להמליץ לך. |
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יחידת בקרת נעילת הדלתות
יחידת הבקרה היא תיבת פלסטיק מלבנית בצבע שחור ואם תוציא את לוח השעונים תראה אותה היטב, אם כי נסה קודם דווקא מתחת לדשבורד לכוון מעלה אל מרכז לוח השעונים והעזר בפנס.
צבעי החוטים המקוריים אל היחידת בקרה הנם: 1. חום לבן - מתח + קבוע לאחר נתיך. 2. שחור - הארקה (-) קבועה. 3. לבן - אות הפעלה ממתג במנוע דלת קדמית (סגירה או פתיחה, איני זוכר). 4. תכלת - כנ"ל 5. צהוב - יציאת + או - אל מנועי הנעילה בדלתות. 6. אפור - כנ"ל בברכה - רפי לין
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד