![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
שאלתך במקומה ולהלן הסבר קצר: קומפרסיה היא בדיקת לחץ בצילנדרים. במקרה של בדיקת לחץ בצילנדרים, במידה ומתגלת בדיקה אחידה בצילנדרים, או עם סטיה עד 10 אחוז בין הצילנדרים , הדבר נחשב תקין, עם שחיקה טבעית. במקרה ומתגלה הפרש גדול בהרבה מ10 אחוז בצילנדרים, לדוגמא במנוע 4 צילנדרים מתקבלת התוצאה הבאה: צילנדר מספר1--180 PSI צילנדר מספר 2 -170 PSI צילנדר מספר 3- 150 PSI צילנדר מספר4 - 120 PSI ובכן בתוצאות שנתגלו התברר שצילנדר מספר 3+4 התגלה חריגה גבוהה מעל 10 אחוז, מה שאומר שקיימת בריחת קומפרסיה למקומות מסוימים, וכאן בדיקת הלחץ הפוך באה לעזרתנו, על ידי חיבור מחבר בעל הברגה כמו לפלג ובקצהו השני מחובר צינור אוויר, אנו מכניסים לחץ אוויר לכל צילנדר בנפרד, ובודקים כך. באם לחץ אוויר נשמע מצינור הפליטה , סימן ששסתום פליטה שרוף! באם רחש האוויר נשמע ממכסה מלוי השמן, טבעות דחיסה שחוקות. באם לחץ האוויר נשמע בקרבורטור, שסתום יניקה עקום / לא אוטם. במידה ופורץ מים ממיכל העבוי אטם ראש שרוף. זהו בקיצור להיום. שאלות נוספות יתקבלו בברכה. בברכה צביקה |
|
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צביקה תודה רבה על התשובה המפורטת!
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד