מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my punto spice
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום של ניקיון של בראבו היפה שלי.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 02-12-06, 23:13   #1
Guest
 
הודעות: n/a
התאמת ראש מנוע לבלוק

יש לי 2 שאלות
1) יש מצב שראש מנוע של טמפרה 1.4 שנת 92 (קרבורטור)ישב על בלוק 1.6 גם של טמפרה שנת 92 (קרבורטור ..)
חבר שעובד במוסך פיאט אשדוד אמר לי שזה אפשרי.... האם זה אפשרי ? ראש מנוע 1.4 יושב על בלוק 1.6 כולל מעבריי מיים ושמן ????

2) ( השאלה הזאת לא קשורה לשאלה למעלה )......ראיתי הרבה אנשים בחו''ל שעושים פרוייקטים על אונו טורבו שמים לו בלוק 1.6 של טמפרה או טיפו
יש מצב שראש מנוע של אונו טורבו 1.4 יושב על בלוק 1.6 של טמפרה \טיפו ?
 
ישן 03-12-06, 10:36   #2
Guest
 
הודעות: n/a
אולי תסביר מה אתה רוצה כתוצאה סופית?

כל המשחקים האלה זה הבדלים לכל היותר של 20 כוחות סוס.

תחליט מה אתה רוצה , כמה כסף יש לך להשקיע בזה ואז תתחיל לשאל.
להתיאם אפשר הכל.
אפשר להכניס גם מנוע 2.0 20V בתוך הטמפרה שלך...
 
ישן 03-12-06, 18:36   #3
Guest
 
הודעות: n/a
התחלתי לעשות פרוייקט על טמפרה .. עומד על תקציב עכשיו 10 אלף
אין הרבה פרוייקטים על פיאט בארץ אני יודע..
אני רוצה לעשות פרוייקט על טמפרה לשנות לה קצת את העיצוב ליותר לזמן שלנו,פגושים, מראות ועוד דברים ..
להזמין מחו''ל פאנל דשבורד של טמפרה טורבו ראו תמונה :
http://www.tempraclube.com/materias%...lcompleto2.jpg

מדובר במערכת הזרקה רב נקודתית
- בלו 1.6 של טמפרה (הורדה משטח הראש עד לקבלת יחס דחיסה גבוהה מהמקורי), ראש מנוע של אונו טורבו (כולל חיישן נקישות אונו טורבו 1.4 ) ,כולל פורטינג.
- צנרת פליטה יותר גדולה מהמקורית +דוד אחורי זרימה חופשית
- טורבו + אינטרקולר + פורק לחץ,ווסטגייט , שעון גדישה , שעון לחץ שמן , מחשב ניהול גדישה
- בוכנות עד 300 כוח סוס ,וטלטליםעמידים עד 10500 סלד.
- משאבת דלק 6-8 בר כולל וסט לחץ דלק עם שעון ,
- מזרקי דלק יותר גדולים ...


אני יכול לחסוך את כל זה .. רק אם יהיה כיוון לייבוא מנוע של טמרה טורבו 2.0 כולל גיר וכולל מחשב ניהול מנוע וכו ......אבל התקציב לא מאפשר זאת.. ובארץ אין מצב לימצוא כאלה מנועים לפיאט תקנו אותי אם אני טועה..

תודה לתומכים ולעונים
 
ישן 04-12-06, 09:53   #4
Guest
 
הודעות: n/a
אתה רוצה לעלות את יחס הדחיסה במנוע מוגדש
טלטלים ובוכנות זה הכל טוב יופה, מה עם הקראנק?
למה ראש של אונו טורבו? עדיף כבר ראש עם 16 שסתומים,( קצת משחק עם משאבת מים.)

למה צריך לחפש מנוע של טמפרה טורבו??? אפשר להתקין מנוע של תמה,קאפה,קופה,155...

10K לא יספיקו לך לכל החלקים שרשמתה.... אלא אם תרצה לעשות עבודה יותר מפעם אחת

אתה יכול לפנות אלי בה"פ , אני ארשום לך את הנייד שלי, תתקשר אם תרצה.
צריך לעשות לך סדר בבלגן אתה קצת מעופף...
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:38.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד