![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 295
|
סוסים אולי לא נוסיף אבל אולי נירד במשקל ?
אחרי סקירה מעמיקה שוב הגעתי לאותו הקיר עם אותו השלט. אוקי, אני משלים עם זה שאת הפונטו אי אפשר לשפר (מדבר על הדגם SX).
חשבתי אולי לעשות לה דיאטה קטנה, הרי פחות משקל היא תהיה יותר זריזה. סאב, זה כמו לבחר איזה אצבע להוריד. גלגל רזרבי, כמה הוא שוקל לדעתכם ? מושבים אחורים מה עוד לתדעתכם אני יכול לקצץ שם, אולי אחרי הדיאטה היא תתחיל לזוז יותר מהר.
__________________
HGT - חכי רגע ! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
מלבד חוסר פרקטיות, לא תקבל הרבה מלהסיר את המושבים האחוריים והגלגל הרזרבי.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
|
מה עם טורבו ?
__________________
חרטה , עזוב אותך ,הלאה ...(מיכאל 2010)
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
מישל, לפי דעתי האוטו שלך יפיפה, תשאיר אותו כמו שהוא וכשיהיה לך מספיק כסף לשדרג אז תקנה משהו חזק יותר.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
אני מסכים עם האחרים.
הרכב שלך אינו פלטפורמה טובה שעליו ניתן לשפר את המנוע בקלות. גם אני הייתי עם שאיפות כמו שלך על הספייס 1.2 שלי ובסופו של דבר קניתי HGT. תלך על כיוון כזה, לדעתי. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
לדעתי אחרי כל ההשקעה שהכנסת ברכב חבל למכור אותו, במיוחד שעוד לא ממש נהנתה מההשקעה.
נהגת פעם על HGT? המגרעות שבמעבר לדעתי הם: הרבה יותר נוקשה - גם מושבים וגם הבולמים מנוע אגרסיבי ורועש - קשה לנהוג רגוע (אם אתה לא עובר את ה-3K סל"ד אצלך, שם אתה לא מרגיש) צריכת דלק/טיפולים/חלפים יקרים ועכשיו גם לא כל כך זמינים 2 דלתות - תלוי כמה אתה כבר מסיע 3+ אנשים, מושב אחורי זוועה. וכמובן למצוא אחת שמורה/ שזה אותו בעייה ב-5 דלתות. והפלוסים: החיוך בכל האצה צורה יותר יפה אומרים כי היא יותר אמינה - הכל תלוי איך טיפלו ושמרו עליה. השאלה היא מה אתה מחפש ברכב?
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
אני נאלץ לחלוק עליך קצת,
המנוע לא רועש ומעצבן. אני מוצא אותו מאוד נעים ובשרני (על הצד הרגוע כי כרגע אנחנו מדברים על זה). וממש לא קשה לנהוג רגוע. באף אוטו לא קשה לנהוג רגוע, זה הכל תלוי בך, הנהג. המושב האחורי פחות או יותר זהה לזה שבדגם ה3 דלתות (קצת יותר שכוב לאחור), ויש בדיוק אותו מרווח רגליים. זה אותו רוחק סרנים, והרכב קצר ב4 ס"מ בסה"כ בגלל דלת תא המטען השקועה פנימה, וצורת פגוש אחורי שונה. מעבר לזה, בדגמי הHGT יש משענות ראש מאחור. נדירות הELX (או HLX בעצם) בארץ עם משענות ראש. מעבר לזה, זהו רכב ספורטיבי קצת יותר, עם כל מה שמשתמע מזה. שזה אכן אומר אחזקה עם קצת יותר אצבע על הדופק. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
כשנהגתי ברכב אישית הרגשתי שיותר קשה לנהוג רגוע, "הרכב מבקש שילחצו"
לא אמרתי שהוא "רועש ומעצבן", הוא פשוט רועש יותר, רעש יותר מידי מורגש לדעתי בתא הנהג. לשבת במושב האחורי ב-HGT לא נוח בכלל, בסדר אז זה לא בגלל המושב, אז בגלל המתלים. פשוט לא נוח. ושוב זה תלוי, מי שמחפש רכב ספורטיבי לרוב הדברים הנ"ל זניחים בעיניו לעומת התמורה.
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" נערך לאחרונה על ידי dodihob : 31-01-10 ב 13:41. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
אני חושב שמסקנה שלך נמהרת.
אולי קיבלת תחושה של "רועש" בגלל וריאטור שהתחיל לעשות רעש של "דיזל"? הרכב שלי למשל אחרי טיפול מקיף, טיימינג, וריאטור, קלאץ',תושבות מנוע וגיר ואני יכול להגיד לך שעכשיו הרכב שלי שקט לאללה.. לא רק ששקט, כמעט לא שומעים אותו בסרק ולגמרי לא מרגישים אותו- מפחיד. לגבי "מבקש שילחצו", תרשה לי להגיב בתור בוחן אופנועים (לא רשמי) שהמושג הזה בדרך כלל תקף למנועים בעלי נפח קטן שאוהבים לטפס במעלי הסל"ד ומקבלים את עיקר הכוח שלהם שם. דווקא הHGT יחסית מאוד בשרני בסל"ד נמוך (לפחות לעומת הספייס הרגיל) ואפשר לנהוג איתו בסל"דים מאוד רגועים מבלי להרגיש שצריך לדחוף אותו. הילוך 5 ב90 קמ"ש זה שטויות בשבילו. אז אני לא מסכים עם הקביעה הזאת. זה רכב בסך הכל פרקטי מאוד עם נטיות ספורטיביות ומנוע יחסית חזק. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
מיכאל. אפשר לנסות לחפש קאמשפט חם.
יש אופציה לגדוש את הפונטו, אבל זה סיפור יקר, סעפות, טורבו, אינטרקולר,מזרקים, ניהול מנוע וכו' וזה גם לא חוקי. אבל עם הרבה רצון וקצת יכולת גם פיל יכול לז*** תרנוגלת |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| גודל צנרת גומי של מערכת ההגה כח | eliko1976 | טמפרה - טכני | 27 | 02-05-09 01:16 |
| רכב אולי מתחמם בפונטו טורבו דיזל | i12z | פונטו - טכני | 2 | 19-03-09 22:55 |
| שאלה (יש מצב שזה על צמיגים, קלבר אולי, אבל לא בטוח) | פורום הגראז' | 3 | 09-08-07 22:01 | |
| אולי תוסיפו גלריות !! | אתר המועדון | 1 | 12-02-07 19:45 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד