מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my punto spice
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התחדשתי באונו 1400...
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-09-09, 19:17   #1
ro-e
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: uno 999cc 45
הודעות: 17
פיאט 45- מספר שאלות ותקלות

שלום לכולם אני חדש בפורום הזה וראיתי שזה פורום מיקצועי עם אנשים אכותיים.
לא מזמן קיבלתי את האוטו של אימי - פיאט אונו 45 1000 סמ"ק 4 הילוכים ידני ויש לי מס' שאלות.
אני משרת כטכנאי בצבא ולכן תקציב גדול אין לי אבל לפחות רקע וחוש טכני..
האוטו נוסע מצויין אין תקלות רציניות עד לפני כחודש שהאוטו מידי פעם "מגמגם" באמצע נסיעה, לרוב זה קורה אחרי שאני עולה על בור בכביש, ונדלקת הנורה של המצבר. כמו כן שאני מכבה את האוטו הוא ממשיך לעבוד עוד כ2 שניות. עד כמה שאני מבין זה הקרבורטור וצריך לנקותו נכון? מה הדרך המומלצת והזולה ביותר? ספריי יסדר את זה או שמא צריך לפנות למוסך?
עוד בעיה שהופיעה - אין אור רקע בדאשבורד (שאר נורות האזהרה נדלקים). הסתכלתי בשרטוט החשמלי של הפנל וזיהיתי את הכבל אך שפתחתי את הפנל ראיתי שהפלג מנותק אך לא ראיתי חיבור שמתאים לפלג הזה - כאילו יש לי תקע אמריקאי ושקע ארופאי!
ושאלה אחרונה: איך למתוח את הכבל של בלם היד?

תודה מראש ושוב פעם אחלה של פורום!
שנה טובה
רועי
ro-e מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 18-09-09, 19:24   #2
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
הרכב שלך מודל 93, יכול להיות מאוד שזה הקרבורטור או הדיזה החשמלית לטורים נמוכים/ סרק. בנושא הזה אתה יכול לפנות לצביקה קרבורטורים ברחוב זנגביל 16 בנתניה, הבן אדם מקצוען. בכל מקרה לא להשתמש בספריי, זה לא יעזור.

בנוגע לתאורה- האם אתה מתכוון לתאורה בלוח השעונים, בכפתורי מפשיר האדים והפנסי ערפל (מתחת למאפרה) או התאורה של קונסולת המזגן? לא ברור העסק.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-09-09, 20:49   #3
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
מגמגם כשאתה נכנס לבור ונורת המצבר נדלקת? בדוק את חיבורי החשמל לאלטרנטור, לנעליים של המצבר, הארקת מרכב והארקת מנוע.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-09-09, 21:22   #4
ro-e
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: uno 999cc 45
הודעות: 17
היי תודה על התשובות המהירות!
כמה יעלה לי ניקוי של הקרבורטור?
ואני לא חושב שמדובר בבעיה של החשמל, אמנם נדלק המנורה של המצבר אבל זה נותן תחושה שזה הקרבורטור כי הרכב כולו מגמגם כאילו הקרבורטור סתום ולאוטו "אין אוויר" לנשום..

ובקשר לתאורה אני מדבר על תאורת לוח המחוונים איפה שמד המהירות והדלק, בלילה אני לא רואה על כמה אני נוסע.
ro-e מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-09-09, 22:07   #5
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
כנראה המנוע עומד להתכבות לך ולכן נדלקת לך נורת הטעינה. שיפוץ קרבורטור בין 350-400 ש"ח, תלוי בעבודה.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-09-09, 10:55   #6
liorwohl
Senior Member
 
האווטאר של liorwohl
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
שהמנוע עומד להכבות באמת נדלקת המנורה של המצבר, אז כנראה שזה לא הבעייה

בקשר לזה האוטו נשאר דולק, זה כמובן בגלל הדיזה החשמלית שחכתו אצלך מתי שהיא התקלקלה. מה שהדיזה עושה זה להפסיק את הדלק מתי שאתה מכבה את האוטו, כדי שהוא לא ידלק מהגזים והחום שנשארו במנוע. לי הייתה את הדיזה המקורית עד שיום אחד היא התפגרה, ומה שקניתי בתור תחליף היה מאוד מאוד לא אמין, החלפנו אותה באותה החנות וגם החדשה לא הייתה טובה. בסופו של דבר האוטו לא היה מניע והיה נכבה ועושה צרות כל הזמן בשביל חלק שהסתדרתי טוב מאוד בלעדיו, אז כרגע אני נוסע עם דיזה חתוכה כמו כולם , אז אני לא ימליץ לך לקנות דיזה חדשה למרות שזה אמור להיות הפתרון לבעייה שלך.
אבל - אצלי האוטו נכבה מיידית גם שאין דיזה, אצלך כנראה צריך לנקות או לסדר משהו כדי שזה גם יהיה ככה, מה, זה כבר נשאיר למי שמבין יותר לענות

בקשר לאור בלוח שעונים, כנראה פשוט נשרפו כל הנורות, ממה שאני זוכר פשוט צריך לפרק את הלוח מהדשבורד עם מברג אלן ואז רואים את ה(בתי)נורות - פלסטיק שחור עגול שיש עליו מלבן ל"תפיסה", אתה מסובב אותם חצי סיבוב ואז אתה רואה את הנורה, שאותה צריך להחליף.

עריכה: יכול להיות שיש לך פה שילוב בעיות, אולי החוט החשמלי של הדיזה לא יושב טוב ובגלל זה מתי שהאוטו רועד הוא משתחרר לכמה שניות והאוטו רוצה להכבות
הכי טוב יהיה אם תפרק את הדיזה אצלך ותבדוק אם חתכו אותה או אם היא עוד שלמה ועובדת והבעייה רק חשמלית.
כדי למצוא אותה תפרק את הבית פילטר אוויר ואז אתה תראה את הקרבורטור, הדיזה היא החלק (היחיד) בקרבורטור שמחובר אילו חוט חשמל, ולפי זה אפשר לזהות אותה.
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה
הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s

נערך לאחרונה על ידי liorwohl : 19-09-09 ב 11:02.
liorwohl מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מספר שאלות... תומר טמפרה - טכני 4 09-04-09 22:34
מספר שאלות כלליות elad-o בראבו - טכני 7 13-10-08 14:10
מספר שאלות- פיאט אונו uno kashi אונו - טכני 6 21-05-08 12:30
מת לקנות בראבה , מספר שאלות פיאט כללי 4 04-05-07 22:41
שלום מספר שאלות פורום הגראז' 1 17-06-06 13:59


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:49.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד