![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#21 |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
איילת שלום,
טוב קראתי והבנתי. אם את אומרת שניקזת אוויר שהגעת לירושלים ומאז הרכב לא התחמם, אז פתרת את הבעיה, יכול להיות שלא בוצע אוויר בכהלה בפעם הראשונה לאחר ביצוע הקומבינה עם הצינור. אם הרכב לא מתחמם כרגע, אז נפתרה הבעיה. וגם לא צריכה להיות בעיה נוספת כי כולה דובר על דליפה. ולכן פתרת את בעיית ההתחממות. לגבי החלפה שוב של הצינור לצינור אחד, במידה וזה עובד תמשיכי עם (לעניות דעתי), תפקיד הצינור הוא תפקיד אחיד בכולם, להעביר מי קירור. כך שאין חשיבות עם בנדים באמצע או בלי בנדים באמצע, זה יכול להחזיק לך גם עוד עשר שנים. לגבי הסלילים, כמו שנאמר לך שתגיעי לגשר תחצי אותו, אני הייתי קונה מקורי (וזאת על מנת שלא להסתכן בגרימת נזק למחשב הרכב המתחבר אליהם). לגבי הציפצוף, תבדקי את הטלפון שלך, אולי קיבלת הודעת SMS , כי אני לא יודע מה זה הציפצוף הזה. ולגבי זה שניקזת אוויר בעצמך, אהבתי.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: ברבה
הודעות: 18
|
עדכונים
מאז שהופיעה הבעיה שהאוטו כבה נסעתי כבר קצת יותר מאלף ק"מ ללא שום בעייה. אמתין לראות מה קורה, אם וכאשר תחזור הבעייה אחליט אם לשים חלק חליפי או מקורי והיכן לתקן.
סער, האם תוכל להרחיב איזה בעיות יכול חלק חליפי לגרום למחשב הרכב? לגבי ההתחממות, האוטו אינו מתחמם כך שנפתרה הבעייה, קיבלתי את עצתכם ואשאיר את החיבור שעשו לי במוסך. הצפצוף לא חזר, כך שאין לי מושג מאיזה כיוון הוא מגיע, מה שברור זה שהוא לא מהטלפון הסלולרי. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
רכבי פיאט במודלים שלך ומעלה מאוד רגישים במערכת החשמל שלהם.
יש גם דגמים מסויימים ומודלים פחות משלך שרגישים גם כן. עצתי האישית אליך היא תמיד לשים במערכת ההצתה את החלקים המקוריים, כמו למשל פלגים, חוטי הצתה, ובטח סלילי הצתה. היות והסלילים מקבלים הוראה ממחשב ניהול המנוע, מומלץ לשים מקורי, חליפי יכול לגרום לנזק מחשב ניהול המנוע, היות והוא מחובר אליו. כמו למשל זרם חוזר, סלילי ההצתה שולחים פיק ניצוץ לפלאגים , ולכן אני הייתי שם מקורי.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער נערך לאחרונה על ידי saar : 29-08-09 ב 00:28. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: ברבה
הודעות: 18
|
סער, אתה זריז
תודה על התשובה המהירה.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
רק בדברים מסוימים
__________________
בתקווה שעזרתי, סער |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ברבה SX אוטומטית - בעיית גיר | ad1 | בראבה - טכני | 14 | 22-08-09 00:20 |
| תאורת לוח שעונים פיאט ברבה. | cacho | בראבה - טכני | 2 | 05-05-08 13:04 |
| ברבה - 1.6 - רעידות בסל"ד נמוך + K44 (ערוך) | פורום הגראז' | 3 | 14-05-07 10:19 | |
| חגורת טיימינג לפיאט ברבה 1.6 | פורום הגראז' | 3 | 02-03-07 23:02 | |
| רחיצת האוטו במכונת שטיפה :האם יכול להגרם נזק לפרונט של האוטו | פורום הגראז' | 6 | 21-04-06 15:46 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד