מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

למכירה פיאט גרנדה פונטו 2008 אוטומטית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אונו שנת 94
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 26-08-06, 10:39   #11
Guest
 
הודעות: n/a
תודה רבה אורן
עזרת לי מאוד.

תראה, שקניתי את הרכב, כבר היה לי ידע כלשהו לגביו והמכלולים שלו, ולכן ידעתי שאני נכנס לקטע הזה של הוריאטור, וגם ידעתי על הרעש המדוזל שלו וכו' וכו'. וזה לא מה שהפריע לי לקנות אותו, הרי לכל רכב יש את המחלות שלו. ולנו יש את הוריאטור האהוב.
לא הייתי בטוח ב 100% שזה לא מזיק למנוע, קצת הרגעת אותי

בכל מקרה, אני אברר בהקדם על השמן הזה, אם זה יאריך את חיי הוריאטור, ובכלל את חיי המנוע שלי, אז זה משהו שאני רוצה.
עם רעש אפשר לחיות, ובכלל, זה גם ככה רק ב 2 השניות הראשונות בהנעה שהמנוע קר.
 
ישן 26-08-06, 18:58   #12
Guest
 
הודעות: n/a
היי גדעון שמח שעזרתי לך. לגבי ה HGT זהו רכב שהתעסקתי איתו המון במסגרת עבודתי מאז חודש מאי 2000 שהרכבים הראשונים עלו לכביש זהו רכב מעולה עשית קניה נכונה אני מכיר את כל המכלולים שלו כמו שאני מכיר את כף היד שלי פתרתי המון בעיות שהתגלו בהתחלה בדגם היורו 2 לאחר מכן בדגם היורו 3 היו פחות בעיות זה הדגם שיש לך ולפי דעתי הוא הרבה יותר מוצלח במידה ויש לך בעיות נוספות עם הרכב ותרצה להתייעץ אני ישמח לעזור.
יום טוב.
 
ישן 26-08-06, 19:31   #13
Guest
 
הודעות: n/a
שוב תודה

אל דאגה, היא איתי להישאר, אני לא מתכוון להיפרד ממנה.
יגידו מה שיגידו, אני מרוצה מהאוטו. זה מה שרציתי, וזה מה שקניתי.
היה לי ניסיון של שנתיים עם דור שני ELX, וחלק מהדברים דומים. עם זאת, חלק לא, החלק החשוב האמת, ואני כן מעוניין ללמוד כמה שאני רק יכול על הרכב.

הדבר שהכי מפריע לי, זה שיהיה לי מאוד קשה להשיג מגש אחורי חדש. שלי עם חורים לצערי, מפני שהיו מותקנים שם רמקולים. נפתרתי מהם תוך 2 דקות מהרגע שהרכב היה אצלי. אני לא מאמין שהרכב מככב בפירוקיות, ולמיטב הבנתי, חדש עולה סכום לא קטן
 
ישן 26-08-06, 19:54   #14
Guest
 
הודעות: n/a
גדעון, אני החלפתי אצלי לסינטטי מלא קצת אחרי שקניתי את האוטו.
אין ספק, זה רק בריא יותר למנוע ולמכלוליו...

אורן, כמה חיכיתי שיהיה פה מומחה אמיתי ל-HGT בפורום...
 
ישן 26-08-06, 20:42   #15
Guest
 
הודעות: n/a
Please use oil 10w60.you can contact me by ICQ 147577160.
 
ישן 27-08-06, 00:07   #16
Guest
 
הודעות: n/a
הייתי אומר ש 10W60 זה קצת קיצוני ולא כל כך מתאים לארץ.
 
ישן 27-08-06, 20:01   #17
Guest
 
הודעות: n/a
למה לא?אתה יחול להסביר?יקר,אבל אני מאוד מפסות.גם אוטו
 
ישן 27-08-06, 20:34   #18
Guest
 
הודעות: n/a
אורן, שאלה לי אליך.
אחרי שהחכמתי מעט בנושא השמנים. האם לא כדאי לעבור לשמן 5W40? מאשר 5W30 כמו שרשמת?

כרגע יש לי 10W40, ואם אני עובר ל 5W30, אני יורד בטמפ' הגבוהה שבה השמן יעיל לא?
 
ישן 27-08-06, 21:35   #19
Guest
 
הודעות: n/a
Caveman אני ינסה להסביר. ההבדל בין שמן סינטטי לרגיל מינרלי הוא ששמן סינטטי מיוצר במעבדה נטו ואז אנחנו יכולים לשלוט על תכונות השמן לגמרי.מצד שני שמן מינרלי הוא שמן שמיוצר מהעודפים של זיקוקי דלק וסולר שונים ואחד הדברים שנפלטים בתהליך הזיקוק הזה זה השמן המינרלי היתרון היחיד שלו זה המחיר הזול שלו.אחד החסרונות של השמן הסנטטי זה המחיר הגבוה שלו אז מה עשו חכמים הוציאו את השמן החצי סינטטי זאת אומרת חצי מהשמן המינרלי עם יתרון המחיר הזול שלו וחצי מהשמן הסינטטי עם התכונות המעולות שלו ואז שמרו על מחיר יחסית סביר. במנועים המודרנים של היום ביחוד הספורטיבים שעובדים בצורה יותר מאומצת ממנוע רגיל עדיף תמיד את הסינטטי המלא בגלל התכונות הטובות שלו ואורך החיים הגבוה והכי חשוב עמידה בחום הרבה יותר גבוה. ופה אני מגיע לשאלה שלך שמן סינטטי מלא בצמיגות 5W30 זה מספיק בהחלט גם מבחינת הטמפרטורה הגבוהה כי אתה צריך להבין שהשמן הזה עמיד בטמפרטורות הרבה יותר גבוהות מהשמן החצי סינטטי בגלל שהשמן הסינטטי מיוצר מחומרים כימיים נטו במעבדה יש בו את כל התוספים שצריך רמת השחיקה שלו נמוכה כושר זרימה גבוה. ופה אנחנו מגיעים לעניין הוריאטור שכשאתה מניע את הרכב שהמנוע קר הרעש שאתה שומע זה עד שהשמן מגיע לוריאטור ואז הרעש נפסק. מה שעושה השמן הסינטטי בגלל כושר הזרימה הגבוה שלו הוא מגיע מיד לוריאטור ואז אתה לא שומע את הרעש הדיזלי המרגיז. בחורף הבעיה חמורה יותר בגלל שהשמן הרבה יותר קר בבוקר ואז הרעש ממושך יותר אתה צריך להבין שהשמן הסינטטי לא בא לפתור את הבעיה לגמרי אלא פשוט להאריך את חיי הוריאטור והכי חשוב להאריך את חיי המנוע שלך שזה יותר חשוב מן הסתם מהחלפת וריאטור.
מקווה שעניתי לך על השאלה והגדלתי את רמת הידע שלך לגבי שמנים בכלל.
יום טוב אורן.
 
ישן 27-08-06, 21:50   #20
Guest
 
הודעות: n/a
המספר השני מציין את טמפ' העבודה המקסימאלית של השמן לא?
אם כן, אז השמן החצי סינטטי מסוגל לעבוד בטמפ' עבודה גבוהה יותר.
(אם ניקח לדוגמא חצי סינטטי 10W40 מול סינטטי מלא 5W30)

ומכאן השאלה שלי, למה לא 5W40 סינטטי? גם טמפ' עבודה נמוכה, גם גבוהה, וגם סינטטי מלא.

יש איזשהו מדד איכות? SF או SJ או משהו כזה?
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:13.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד