מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הבמבינה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-04-09, 18:04   #1
s_nadav
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: פונטו elx
הודעות: 167
מישהו יכול לצלם את הטרמוסטט?

אני רוצה להחליף את הטרמוסטט באוטו ואין לי מושג איפה הוא ..
אם אפשר לצלם איפה זה נמצא אני נורא ישמח..
יש לי פונטו 96 1250 סמק .
s_nadav מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 09-04-09, 20:45   #2
gsk
Senior Member
 
האווטאר של gsk
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
אני החלפתי בספייס 2001 טרמוסטט, אני מניח שבדגמים הישנים יותר של הפונטו המיקום דומה.

בעקרון אתה צריך לחפש את הצינור שיוצא מצידו השמאלי התחתון של הרדיאטור (צד המצבר של הרכב). הצינור הזה מוביל מים מהרידאטור אל תוך בלוק המנוע. בין הצינור הנ"ל לבלוק המנוע נמצא הטרמוסטט. הוא מחובר ב-4 ברגים לבלוק המנוע ואת יכול לראות רק את חלקו החיצוני (רובו בלתי נראה כי הוא נמצא למעשה בתוך הבלוק).

כמה הערות:
1. ממליץ לך לרכוש את ספרות היינס הרלוונטית לפני ביצוע ההחלפה.
2. בספייס, ההחלפה דורשת פירוק המצבר, תושבת המצבר וקרב הסינון, על מנת לאפשר גישה לטרמוסטט.

3. רכוש טרמוסטט מקורי + אטם מקורי חדש (האטם פשוט מתפורר כאשר מפרקים את הטרמוסטט הישן).

4. ההחלפה דורשת גם ריקון מערכת הקירור ומילוי מחדש של כל מערכת הקירור בנוזל קרור מקורי - פארפלו.

סה"כ העבודה לא מסובכת למי שיש קצת נסיון. ממליץ בחום לא לבצע אם אין לך את הספרות המתאימה (היינס) ואת החלקים המתאימים.
gsk מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-04-09, 20:51   #3
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
הוא נמצא מתחת לשני הכוילים. (סלילי הצתה)
למה אתה רוצה להחליף אותו?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-04-09, 22:33   #4
s_nadav
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: פונטו elx
הודעות: 167
כי אני חושב שהוא לא עובד לי החוםפ מנוע בכביש מהיר לא עולה..
s_nadav מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-04-09, 22:43   #5
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
קבל

http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/termostat.htm
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-04-09, 23:15   #6
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
בפונטו ספייס זה מעט שונה, לבחור יש פונטו דור 1 ( כך רשום בסימלון שלו).

תניע את הרכב כשהוא אחרי מנוחה ונמצא במצב קר,
תיגע בצינור העליון שמתחבר לרדיאטור ובמקביל בצינור התחתון שמתחבר לרדיאטור,
תבדוק איזה צינור חם יותר, אם שני הצינורות מתחממים במקביל אז הטרמוסטט תקול ותפוס במצב פתוח או שמישהו החליט להיות חכם והוציא את תוכנו של הטרמוסטט וכנראה שהוא מועמד לקבל את פרס מהנדסי פיאט לשנת 2009.
הצינור התחתון צריך להתחמם לפני הצינור העליון עד פתיחת הטרמוסטט, ואז שנייהם חמים באופן שווה.

כשאתה מבצע את הבדיקה תזהר ממגע הידיים במאורר הרדיאטור.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 09-04-09 ב 23:20.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-04-09, 23:59   #7
s_nadav
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: פונטו elx
הודעות: 167
אוקי אני יבדוק מחר על הבוקר ויגיד לך תודה ...
למה אני צריך אבל להחליף מים ברדיאטור?
s_nadav מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-04-09, 00:35   #8
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
המדריך שנשלח לדור 1

נדב
המדריך שנשלח לרכבך דור 1
לי זה קרה החלפתי את הטרמוסטט +היוניט +הכבל רצויי לבדוק גם את הרדיאטור שלא סתום.
בדוק את המאורר אם אני לא טועה אצלך זה שני מהירויות שם לב אם מגיעים 3 חוטים למאוורר
כך שתצטרך יוניט עם 3 יציאות.
עלויות עד 200 ש"ח ללא ניקויי הראדיאטור.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-04-09, 01:59   #9
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
הטמפרטורה צריכה להיות על הרבע בנסיעה בכביש מהיר בפונטו דור ראשון.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-04-09, 02:11   #10
gsk
Senior Member
 
האווטאר של gsk
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
צטט:
במקור פורסם על ידי s_nadav צפה בהודעה
למה אני צריך אבל להחליף מים ברדיאטור?
צריך לרוקן את נוזל הקירור מהמערכת קודם להחלפה. אחרת, בעת הפירוק זרם מים יתחיל לזרום מבלוק המנוע לכיוון הקרקע.
gsk מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מישהו נתקל פעם בדבר ההזוי הזה? shachar אוף טופיק 2 02-04-08 21:11
מישהו מוכר בראבו Hgt DanieL_A4A קניה 17 29-01-08 08:57
מישהו יכול להסביר לי בבקשה אך לפרק את הדשבורד(אנלוגי)בטמפרה? פורום הגראז' 6 13-05-07 21:43
מישהו יכול לעזור?, לגבי רמקולים לפיאט אונו 94 אודיו 4 09-05-07 03:35
מישהו יכול לעזור לי יש לי שתי שאלות מועדון פיאט ישראל 0 26-10-06 04:39


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:17.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד