מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-07-06, 08:13   #1
Guest
 
הודעות: n/a
איבוד כוח ורעידות מעל 80 קמ"ש.

שבוע טוב לכולם

פיאט אונו דגם 60S כאשר מגיעה לשמונים קמ"ש בערך,לא תמיד זה בידיוק,מתחילות רעידות ברכב והרכב מאבד גם מכוחו כלומר משמונים קמ"ש קשה לה לעלות.

רציתי לדעת מהן הסיבות שיכולות לגרום למצב כזה ומה ההשלכות של דבר זה?
 
ישן 23-07-06, 16:39   #2
Guest
 
הודעות: n/a
שלום!
הסיבות יכולות לנבוע מכמה גורמים.
1) איזון גלגלים / פרונט .
2) תושבות מנוע
3) סרנים קידמיים .

הסיבות האילו הם נסיבתיות (שחיקה טיבעית ) יכולים להיות עוד סיבות כתוצה מנזקים לרכב כמו ציריות וגאנטים עקומים .

לגבי איבוד כוח במנוע לא בהכרח קשור לרעידות . אתה מבצע טיפולים כיאות ?
 
ישן 23-07-06, 19:47   #3
Guest
 
הודעות: n/a
את האמת זה לא חדש שהאוטו לא הכי מטופח,אבל הרעידות האלה זה כבר דבר מפחיד .

תודה על התגובה,אם אני יכול לקבל קצת יותר הסבר על שלושת הבעיות שיכולות לגרום לדבר זה אני ישמח!
 
ישן 23-07-06, 20:34   #4
Guest
 
הודעות: n/a
לך לכל פאנצ'ר-מאעכר (צמיגאי) ותספר לו על הבעיה שלך. סביר להניח שאיזון גלגלים פשוט יעשה את העבודה.

לגבי איבוד הכוח, מתי לאחרונה החלפת פילטר דלק, פילטר אוויר, חוטי הצתה ופלאגים?
 
ישן 23-07-06, 22:17   #5
Guest
 
הודעות: n/a
מאז הקנייה לא התעסקתי בדברים האלה,כנראה שהרבה זמן לא החליפו
 
ישן 23-07-06, 22:59   #6
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי שגיב_עמירה
מאז הקנייה לא התעסקתי בדברים האלה,כנראה שהרבה זמן לא החליפו
שגיב עמירה שלום רב!
יש בקניית רכב משום חובה, על דבר שנקרא:"ישור קו" שמשמעותו הבאת הרכב למצב שבו כל הרכיבים המשפיעים על אורך חייו של המנוע וחלקיו, יקבילו ככל האפשר למצבו של רכב חדש:
מה שמקובל לעשות בקניית רכב חדש/משומש, הוא טיפולים שגרתיים, כגון החלפת שמן מנוע, בדיקת שמן גיר, החלפת מסנני דלק,ושמן, בדיקת בלמים הכוללת פרוק ארבעת הגלגלים והדיקת עובי הרפידות , נזילות שמן בלמים, והוסבפה, ו/או החלפה במקרה הצורך, החלפת חגורת טיימינג,
אם לא ידוע מתי הוחלפה החגורה, בדיקת רצועות אלטרנטור/ משאבת מים/ הגה כח (באם קיים), החלפת מצתים , בדיקת חוטי הצתה ובמקרה של חשד ליובש החלפת סט חוטי ההצתה, והעיקר ניקוי שיפוץ וכוון קרבורטור, שיחזיר את השקעתו תוך זמן קצר , בחיסכון בדלק, בהתנעה קלה, בתוןצה טובה יותר, ומניעת תקלות בעתיד.
בברכה
צביקה
 
ישן 23-07-06, 23:43   #7
Guest
 
הודעות: n/a
תאמין לי כל מילה בצבע!

אני פשוט נהנה להיות חבר בפורום פה ולראות את כל העזרה שאתם נותנים בכזה מהירות ודיוק.

עכשיו ככה,אתה באמת צודק במאה אחוז שלפני שקונים רכב חייב את כל הדברים האלו,אבל שאתה מביא רכב ממשפחה אז אתה מדלג על כל הבדיקות הללו גם נוסיף על זה שבעצם בקושי שילמתי עליו,הרכב הוא זמני אבל עדיין לא מתאים כל הבעיות האלו,מחר אני מכניס אותו למוסך (לא רשמי) של אח של אבא שלי,הוא בטח כבר ידע מה הבעיות שם ויטפל לי בהם,שבוע הבא אני גם מתחיל לעבוד איתו אולי לאט לאט אני יבין קצת יותר ממה שאני עכשיו!
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:47.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד