מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > בראבו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX 2001 ידנית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבת של צילומים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 22-03-09, 03:28   #1
avil84
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX 01
הודעות: 141
בית מצערת בראבו 1400

אז ככה לפני שבועיים ניקיתי בית מצערת החזרתי הכל עבד המנוע עבד חלק יותר .
היום באתי להתניע לאחר יומיים שהאוטו לא זז.
האוטו לא הניע . ניסיתי להניע בירידה לא הניע פתחתי מכסה מנוע וראיתי הצפה של דלק מאזור הבית מצערת.
כאן עוד לא נלחצתי חשבתי אולי ברח אחד מצינורות הדלק. אבל אף אחד מהם לא היה בעייתי.
עליתי להביא כלים ופתחתי את הפלסטיק שמכסה את הבית מצערת.
חבר ניסה להניע ואז שמתי לב לבריחה גדולה מהאזור המסומן בעיגול בתמונה.
פירקתי את 3 הברגים שמחזיקים את החלק הזה.
וגיליתי גומייה יבשה . (יש לציין שבניקוי הקודם לא נגעתי בחלק הזה ולא פירקתי אותו.)
לאחר פירוק וניקוי הגומייה מדלק ושמן. החזרתי למקום אבל שמתי לב שהברזל שתופס אותו לא מחזיק טוב את הגומיה ולכן הפכתי אותו ואז הוא תפס את הגומיה ולא נתן לה חופש הגומייה היא כפולה או שאולי היא נקרעה ונהייתה כפולה לא מכיר את החלק אז אחכה לתשובות שלכם האם מה שעשיתי תקין או לא ?

יש לציין שנכנס הרבה דלק לשמן מהפתח של הנשם והיה ריח חריף של דלק מתוך מכסה השמן. אז פתחתי מכסה שסתומים ניקייתי את השמן הישן שפכנו קצת שמן חדש לפני ההרכבה וריקנו את השמן הישן . החלפתי שמן הנעתי ולאחר מכן החלפתי את המסנן שמן.
עכשיו האוטו נוסע טוב שקט מאוד אבל לפניי כשהאוטו היה קר הטורים היו קופצים גבוהה ולאחר דקה מסתדרים כרגע האוטו לא עולה גבוהה כשהוא קר או לא עולה גבוהה כמו אז האם תקין וקשור אחד לשני?.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  123.JPG
צפיות: 644
גודל:  57.9 KB  
avil84 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 22-03-09, 09:21   #2
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
[COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR] מה שפרקתה זה ווסת לחץ דלק הוא מווסת את הלחץ הנכון לפני הכניסה למזרק וכמובן גם אחרי על הלחץ החוזר למשאבה . אם לא נגעת בכיוונים (למיטב זיכרוני יש קפיץ ובורג שאחראיים על הכיוון) אז זה בסדר אם שיניתה משהו יתכן כי הלחץ למזרק השתנה ובכך שינית את התנהגות המנוע לחלוטין.).

ראשית לפני שאתה משנה נוסף משהו נתק את המצבר למשך הלילה וחבר מחדש .
יתכן כי בניקוי השתנה משהו לטובה או לרעה . מחשב הרכב צריך איפוס מחדש בכדי ללמוד את השינוי .

לאחר מכן ספר מה השתנה .
עמית
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-09, 13:33   #3
avil84
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX 01
הודעות: 141
הבעיה הייתה שברח משם המון דלק .
פירקתי. וכשניסיתי להרכיב שמתי לב שאני מחזיר איך שהיה מורכב (סך הכל 4 חלקים ברזל בצורת עיגול שעליו יושבים ה3 ברגים והוא מחזק את העסק, קפיץ ברזל עגול שרואים מלמעלה (מכסה את הקפיץ) ועוד חלק כמו מוט קטן שעליו יושבת הגומיה המדוברת) כל החלקים התחברו בלי בעייה אבל שמתי לב כשאני מחזק נשאר חופש לגומיה עקב זה שהברגים לא נסגרים עד הסוף בגלל הברזל שמחזיק את 3 הברגים אז ניסיתי להפוך אותו ואז הוא תופס את הגומיה שלא תזוז ואז לא בורח דלק השאלה אם ככה זה צריך להיות או שאני צריך להחליף את החלק עם הגומייה.?
avil84 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-09, 13:44   #4
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
אז ככה : לפי מיטב זכרוני קודם מוט ברזל עליו קפיץ עליו גומיה עליו ברזל מכסה .
אבל עדיף שתשאל את צביקה קרבורטורים אולי הוא יודע יותר במידויק .

עמית
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-09, 14:16   #5
avil84
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX 01
הודעות: 141
אז ככה אתה כנראה לא הבנת את השאלה ששאלתי אז אני ישאל שוב בבירור .
הברזל בצורת עיגול . הוא קובע כמה הקפיץ יהיה סגור \פתוח ע"י חיזוק 3 הברגים.
השאלה שלי אם הרכבתי את הברזל הפוך כאשר הצד החיצוני שלו דוחף את הגומיה למטה האם תקין?
אני מעלה תמונה של החלק הספציפי מתוך התמונה שהעליתי קודם.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  123.JPG
צפיות: 530
גודל:  33.1 KB  
avil84 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-09, 14:42   #6
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
לא תקין ..
החלק מברזל מהווה כיוון ללחץ הדלק כל הרכבה שונה משנה את כיוון הדלק.

עמית
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-09, 16:01   #7
avil84
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX 01
הודעות: 141
החלק היה מורכב הפוך לפני שאני החלפתי את כיוונו עכשיו הוא יושב בדיוק כמו בתמונה בספר רכב.
לפני זה החלק היה הפוך והצד השני של הברזל שהוא לא שטוח כמו בתמונה אלא בולט כדי להחזיק את הגומייה לחוצה היה כלפיי חוץ ולא כלפיי פנים( כמו בתמונה).
הגומייה לפניי זה החזיקה כנראה בגלל שהיא נדבקה מהחום ולא זזה .
כרגע אני רוצה לשמוע עוד כמה עצות לפניי שאני ממשיך לנסוע ככה .
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  123.JPG
צפיות: 589
גודל:  62.5 KB  
avil84 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-09, 17:22   #8
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
או בתמונה רואים בדיוק מה שאמרתי . קודם ברזל אחר כך קפיץ אחר כך מכסה . ככה זה צריך להיות .
אם היום זה מורכב ככה זה בסדר .
עמית
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-09, 21:36   #9
avil84
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: צפון חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX 01
הודעות: 141
\

צטט:
במקור פורסם על ידי Amit צפה בהודעה
או בתמונה רואים בדיוק מה שאמרתי . קודם ברזל אחר כך קפיץ אחר כך מכסה . ככה זה צריך להיות .
אם היום זה מורכב ככה זה בסדר .
עמית
הבעיה היא לא הייתה בסדר של ההרכבה. אלא, הברזל שמחזיק את כל העסק עם 3 ברגים היה מותקן הפוך וכרגע הוא מותקן כמו שצריך.
avil84 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-09, 22:37   #10
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
יתכן . בכדי להיות בטוח תשיג מד לחץ ותחבר אותו בין כניסת הדלק (-מהמשאבה ) לסעפת , ותשווה את הלחץ לנתונים בAUTODATA כך תוכל להיות בטוח שהכל מכוון כהלכה.

עמית
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ניקוי מצערת lrl23 פונטו - טכני 2 13-12-08 18:22
ניקוי בית מצערת קליין פונטו - טכני 2 10-09-08 22:53
בית מצערת sasha פונטו - טכני 8 01-07-08 00:39
כיול מצערת. פלוטו אונו - טכני 12 02-11-07 00:42
ניקוי בית מצערת mgoldst פונטו - טכני 2 24-10-07 21:21


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:20.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד