מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הבמבינה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האוטו החדש שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 19-11-08, 00:10   #21
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
זהו חיישן סל"ד של הגיר. הוא יכול לכבות מנוע אבל אני לא בטוח שהוא מבטל את הניצוץ לגמרי. לא עקבתי אחרי השרשור מחוסר ידע באונו, אבל יש לך קודנית ברכב? אם כן מה היא מנתקת ניצוץ או דלק? אם ניצוץ אז תנסה לעקוף אותה.
ido מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-11-08, 01:41   #22
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
רפי, אולי יתכן והחבר התכוון לחיישן נמ"ע?!
(לצערי הידע שלי מועט בנוגע לזה)
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-11-08, 03:55   #23
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
חיישן נמ"ע

חיישן נמ"ע (הצתה) שבגיר יש רק באונו 1.4 כפי שכתבתי.
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-11-08, 10:36   #24
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
טוב חברים, אמרתם חיישן סל"ד, חיישן סל"ד.
אני מבין שאין לו קשר לכיבוי מנוע, וגם אין לו קשר להפסקת ניצוץ.
היות וכל מערכת ההצתה החולפה (כוהל+מפלג+מודולים+חוטי הצתה+פלגים) ועדיין הרכב נותן סטרטר אך לא מעביר ניצוץ, כנראה שאפנה למוסך מורשה.
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-11-08, 10:50   #25
eliko1976
Senior Member
 
האווטאר של eliko1976
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
חיישן נמ"ע (הצתה) שבגיר יש רק באונו 1.4 כפי שכתבתי.
סלחו לי על הבורות ...בהנחה ונמ"ע - בתרגום לעברית פשוט זה נקודת מתה עליונה - מה הקשר של הגיר אליה ...
זאת אומרת איך גיר יכול להעביר אינפורמציה על כך ?
למדו אותי בבקשה , מעניין לדעת .
אני יודע שחיישן כזה תמיד מורכב על הפולי של גל ארכובה (crankshaft) במנוע ...אני טועה ?
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
eliko1976 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-11-08, 11:12   #26
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
החיישן הנ"ל באונו 1.4 מורכב על הבית של הגיר - אבל למעשה הוא מנטר את גלגל התנופה. (אם אני זוכר נכון יש על גלגל התנופה 5 שיניים שמספרות לחיישן את המיקום שלו).
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-11-08, 12:11   #27
eliko1976
Senior Member
 
האווטאר של eliko1976
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
עכשיו זה מובן ומסתדר לי בראש , תודה .

הרי גלגל תנופה יושב על הcrankshaft ולכן אין הבדל האם חיישן מקבל אותות מהחלק הקדמי שלו על הפולי או בחלקו האחורי דרך גלגל התנופה .
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
eliko1976 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-12-08, 10:43   #28
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
נפתרה התעלומה

חברים אני מעדכן אתכם:
הבעיה הייתה המודולים, תאמינו או לא, עברתי ארבעה מודולים, וכל אחד מהם נשרף בהפרש של כמה שעות, יש כאלה שנשרפו בהפרש של כמה דקות.
ולא , לא מדובר בכך שהפיאט אוכלת מודולים, אלא פשוט באיכות מאוד מאוד מאוד ירודה של מודולים תחליפיים.
אני חשבתי שדובר במודולים מקוריים, אך לא כך היה הדבר.
לבסוף לאחר שהבנתי שמדובר במודול, סבלתי מסיוטים לשים מקורי, ולכן ביצעתי הליך שנקרא שינוי נוסחה.
ושמתי מודול הצתה של valeo . ממליץ בחום האוטו שד!
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-12-08, 14:01   #29
zvir
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: אונו פייר 1000
הודעות: 64
לאיזה חוטי הצתה החלפת? זהירות- המודול המקורי עלול להישרף!

כשהיו לי חוטים תחליפיים מתוצרת BS (ביתן ספרק) , ההתנגדות שלהם גרמה לתקלה במודול המקורי.
תוודא טוב טוב שיש לך חוטים מקוריים של פיאט או BERU.
מנסיון...
zvir מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיה רצינית!! במאוורר eyaluriel פונטו - טכני 7 17-11-08 21:36
עזרה לגבי פירוק פנסים קדמיים בפונטו ספייס 01 - לטובת הרכבת angel eyes evy_s פונטו - טכני 11 23-03-08 21:39
בעייה רצינית בקונסולה הרמכזית Tzvika 16V פונטו - טכני 3 16-10-07 19:48
עזרה בפריקת מצבר-מיואש פורום הגראז' 5 12-06-07 07:46
אונו 94 - בעיה לא רצינית אבל מציקה בדשבורד פורום הגראז' 9 02-02-07 02:42


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:26.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד