![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
אני חייב לחזק את דבריו של גדעון (מצטער אם טעיתי באבראת)
התת היגוי הוא בגדר סביר ביותר צריך פשוט לאמץ סיגנון נהיגה שמתאים למיגבלות הרכב ואני לא מדבר על ליסוע לאט יותר ונכון אם אתה רוצה נהיגה אגרסיבית יותר אז צריך לשפר מתלים וכל השאר אבל זה נכון גם לגביי רוב הרכבים שהם סוג של "מוטציה" מהדגם המקורי (משפחתי) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
סופרמיני
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
|
אוסיף ואומר שברכב זה ניתן לעבור בקלות במהלך פניה מתת היגוי להיגוי יתר אם יודעים איך לעשות את זה.
__________________
High Gran Turismo |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
ישנם מכונים (לא כולם) שבנוסף לבדיקת "הגה ימינה שמאלה" ירימו לך את הרכב ע"י מגבה שישב על הבלוק מנוע. כלומר, בזמן שאתה מעל הבור, המגבה ירים את המנוע שבתורו ירים את הרכב באויר.
בפועל מה שקורה זה שהגומי בתושבות נמתח ונקרע בזמן שקידמת הרכב באוויר. בדגמי ה1.2 התושבות עמידות יותר ולכן הבלאי קטן יותר. בדגמי ה1.8 התושבות קטנות יותר (ורגישות יותר כתוצאה מכך) בגלל חוסר מקום. בהנחה שהם במצב טוב הנזק אולי לא יהיה מיידי אך הבלאי יואץ בגלל שהגומי קרוע. איך שלא תסתכל על זה, התושבות יפגמו. זה אומר עומס על הגיר ושאר ירקות. נערך לאחרונה על ידי Caveman : 22-09-08 ב 21:22. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
לדעתי הרכב כן עונה להגדרה של רכב ספורטיבי.
התת היגוי לא כזה מוחשי (כמו למשל באיביזה 20VT, FR, קופרה) וקל לצאת ממנו כמו שגל ציין להיגוי יתר קליל ומהנה. החלפת צמיגים למידה גדולה יותר משפרת מאוד את האחיזה. לגבי פאן האמינות, אצלי הרכב כבר כמעט שנה ומראה אמינות מצויינת (טפו טפו טפו). יחסית לספורטיביות אחרות חלקי החילוף זולים מאוד, בהפרש ניכר אפילו. צריכת הדלק אצלי עומדת על כ-10 ק"מ/ליטר בתוך העיר ו-14/15 ק"מ לליטר מחוץ לעיר, תלוי כמובן באופי הנהיגה. המגרעות, נוחות נסיעה קופצנית, רועשת יחסית, צקצוקים ורעשים מהפלסטיקה.
__________________
seat ibiza 20vt |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Senior Member
|
אני זוכר שעולים מעל הבור, יש את הבדיקת חופש בהגה בעיקר (שגם לפעמים נראית לי אגרסיבית למדי). מה בעצם הסיבה להרים את הפרונט לאוויר? נשמע לי בהחלט התעללות להרים רכב מהבלוק מנוע.. יותר הגיוני מהשילדה.. המכונים האלה..
צטט:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שאלה לבעלי הHGT | זאב-ב | פונטו - טכני | 15 | 05-09-08 07:27 |
| Nikon D80 - התלבטות בעניין כרטיסי זכרון | raanan_t | אוף טופיק | 0 | 25-06-08 17:00 |
| התלבטות ברכישת פיאט פונטו 95', 1.6 - הכדאי ? | edan | יעוץ ברכישת רכב | 5 | 12-05-08 17:05 |
| קבלו 2 תמונות של הHGT שלי | מועדון פיאט ישראל | 15 | 20-04-07 23:39 | |
| התלבטות קניה פונטו SX או ELX | פיאט כללי | 5 | 07-04-07 18:48 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד