מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פנדה קרוס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חדש בפורום


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 28-08-08, 18:34   #1
lrl23
Senior Member
 
האווטאר של lrl23
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: כפר סבא-חורשים
הגלגלים שלי: Punto 2002 ELX 16V
הודעות: 384
Exclamation שאלה|הלחצן E שנימצא ליד ההילוכים

שלום!
יש לי פונטו 2002 ELX אוטומטית ויש ליד המוט הילוכים לחצן E
קודם כול רציתי לדעת מה זה אומר ודבר שני עם אני נוסע איתו כול הזמן זה בסדר זה לא הורס את המנוע?
תודה לכול מי שעוזר!
lrl23 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 28-08-08, 19:29   #2
שחרון
מנהל
 
האווטאר של שחרון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
תעשה חיפוש בפורום תקבל תשובה.
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
שחרון מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-08, 19:31   #3
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
לא הורס שום דבר, הסר דאגה מלבך.

בגדול הוא אמור לעזור לך לחסוך בדלק.
אמור, מפני שבפועל הוא לא באמת עושה את זה. בנסיעות עירוניות הכוללות תאוצות ועצירות תכופות, ריסון הגיר מפריע לתאוצה זריזה של הרכב. דבר זה גורם לך ללחוץ יותר על דוושת התאוצה, ובכך לבזבז יותר דלק. כדאי לכבות אותו על מנת להשיג תצרוכת דלק טובה יותר.
בנסיעות ממושכות במהירות שיוט הפעלת מצב החסכון תועיל.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-08, 20:21   #4
lrl23
Senior Member
 
האווטאר של lrl23
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: כפר סבא-חורשים
הגלגלים שלי: Punto 2002 ELX 16V
הודעות: 384
תודה

תודה לכולם ולא אין לה ציצים והיא נוסעת חלק בלי העין הרע!!!
תודה על העזרה!
lrl23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-08, 22:19   #5
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
איטלקיה בלי ציצים? לא יכול להיות...

אגב גם בגרנדה פונטו יש את האופצייה הזו של חיסכון בדלק.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-08, 22:24   #6
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
אני חוסך בללחוץ עליו. מיותר
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-08, 04:23   #7
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
מאד מעניין.
אצלי אני מרגיש הבדל ניכר בין שימוש בD ללא E לבין שימוש בD עם E.
בעיקר בנסיעות עירוניות, עם יתרון לא רע למצב E בחיסכון בדלק.
אז נכון, התאוצה יותר איטית, אבל אני לא לוחץ את הדוושה עד הסוף בשביל להאיץ מהר, אלא מאיץ על סל"ד של 2000-2200 וזה מספיק לחלוטין בעיר, שבכל מקרה עוד 500 מטרים מגיעים לצומת/רמזור/כיכר הבא.
במצב D רגיל, גם לחיצה עדינה על הדוושה מעלה את הסל"ד באופן דיי דרסטי וכמובן מאיצה מהר יותר, אבל ללא כל צורך.

אישית, אצלי, הE מופעל כל הזמן.
ניסיתי לאחר שנאמר לי שהE לא פרקטי בעיר לנסוע מיכל מלא בלי הE. התוצאה הייתה בערך 100KM פחות למיכל, ככה שאכן הE עושה את תפקידו.
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-08, 09:57   #8
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
צטט:
במקור פורסם על ידי Ron_Dadon צפה בהודעה
ניסיתי לאחר שנאמר לי שהE לא פרקטי בעיר לנסוע מיכל מלא בלי הE. התוצאה הייתה בערך 100KM פחות למיכל, ככה שאכן הE עושה את תפקידו.
אל תסתמך על בדיקה אחת. הצריכה יכולה להיות מושפעת מגורמים שונים כגון :נסיעה עם מזגן, נסיעה עם חלונות פתוחים, עליות,ירידות וכו..

אני עשיתי בדיקה לאורך מספר חודשים ,תידלקתי ונסעתי לסירוגין,פעם מיכל עם E, ופעם בלי E.
בממוצע המצטבר הצריכות היו די זהות עם נטייה קלה לכיוון הנסיעה בלי E, וזאת אני מניח,
מכיוון שרוב מוחלט מנסיעותי כוללות עליות לא קלות (יוקנעם + חיפה ) ואם נוסעים בעלייה עם מצב E בתיבה, אתה מרגיש צורך כל כמה רגעים ללחוץ חזק יותר על הדוושה כדי שמהנוע יגיב טוב בעלייה
ובלי מצב E לחיצות בגז הרבה יותר מתונות.
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
[פרויקט מצולם] - פונטו ELX 16V - פירוק בית תיבת ההילוכים shachar פונטו - טכני 35 03-06-15 13:57
איך מפרקים את בית תיבת ההילוכים בפונטו shachar פונטו - טכני 8 19-08-08 12:50
האם יש פילטר דלק (מלבד זה שנימצא כחלק ממשאבת הדלק) להחלפה בטיפולים? ybenami בראבה - טכני 2 12-07-08 15:14
אחרי החלפת כבל קלאץ ההילוכים לא עוברין חלק מתיחת כבל תעזור? פורום הגראז' 1 04-09-07 00:54
אונו 1300 כיצד מוציאים את כיסוי והידית של מוט ההילוכים ? פורום הגראז' 9 20-01-07 22:53


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:24.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד