מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שלי 1993 1100 60S
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו קבריו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הנסיכה שלי :-)


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 10-08-08, 13:12   #11
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
המחיר הגיוני ואופייני למוסך מורשה
זה שאמר לך 300 ש"ח כניראה חשב שמדובר בטיפול 20K ראשוני ששמה היית יוצא עם 400 שקל פחות בכיס (בערך)
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-08, 14:03   #12
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
צטט:
במקור פורסם על ידי shachar צפה בהודעה
המחיר הגיוני ואופייני למוסך מורשה
זה שאמר לך 300 ש"ח כניראה חשב שמדובר בטיפול 20K ראשוני ששמה היית יוצא עם 400 שקל פחות בכיס (בערך)
אה, או.קי
קצת הלם לעלות מטיפולי 10K של אונו שנגמרו ב200 שקלים
אבל אם כך המחיר, אז אין מה לעשות מלבד להיפרד מ1K מהכיס
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-08, 14:12   #13
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
לא בכל טיפול בכפולת 20K אתה חייב לעשות כל מה שכתבת בהצעת מחיר
יש רשימה מסודרת מה צריך לעשות בכל טיפול, את מרווחי הטיפול, ומה מחליפים מתי
וכך אתה גם מחלק את העומס הכספי בטיפולים

כאן תוכל לדעת בדיוק מה צריך לעשות ומתי.
באחת התגובות מצורף דף טיפולים עדכני שעימו אמורים לעבוד בכל מוסך מורשה

ובכל מקרה בהצלחה
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-08, 16:40   #14
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
צטט:
במקור פורסם על ידי Ron_Dadon צפה בהודעה
קיבלתי מכולם, תודה
היום הרכב נלקח למוסך, והמחירים מזעזעים נאמר לבחור שלקח אותו שהטיפול האחרון היה ב-130K ועל כן אפשר לחכות עם הטיפול הבא, אז ביקשתי ממנו שיקח הצעת מחיר לטיפול הבא שאמור להיות, למרות שאעשה אותו בהקדם האפשרי בכל מקרה (טופל עד היום במורשה ע"פ הספר, אני לא אשבור את שרשרת הטיפולים )

4 מצתים (200~) לא צריך לבצע בטיפול קטן, כי אם בטיפול גדול (כל40K)
שמן מנוע (109~)
שמן גיר אוטו' (180~) לא יודע מה מרווח הטיפולים אבל יתכן ולא חובה
מסנן אוויר (43~)
מסנן שמן (46~)
מסנן מזגן (37)
+עבודה (261)

סה"כ (כולל מע"מ 15.5%): 1,050 שקלים חדשים

בהתחשב בכך, שעלות החלקים שלא תכננתי עליהם היא סה"כ 217 שקלים יחדיו (שמן גיר + מסנן מזגן) - אז נגיד שטיפול בלעדיהם (למרות שאם כבר אז כבר...) יעלה כ-800 שקלים!
כמעט פי 3 מהנאמר לי כאן....יש לזה סיבה? אחרי הכל, כל המוסכים המורשים אמורים להיות אותו הדבר +- לפי מיטב ידיעתי...
צטט:
במקור פורסם על ידי shachar צפה בהודעה
תבדוק מתי הוחלף נוזל בלמים
החלפה כל 60K , המחיר מצחיק לעומת התועלת והבטיחות
נוזל בלמים למיטב ידיעתי מחליפים כל שנתיים ללא תלות במספר הק"מ.
מעבר לכך העלויות אכן זניחות.

עריכה: נוזל בלמים כל שנתיים או 60K, המוקדם מביניהם.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)

נערך לאחרונה על ידי raanan_t : 10-08-08 ב 16:43.
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-08, 19:18   #15
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
צטט:
במקור פורסם על ידי Ron_Dadon צפה בהודעה
אה, או.קי
קצת הלם לעלות מטיפולי 10K של אונו שנגמרו ב200 שקלים
אבל אם כך המחיר, אז אין מה לעשות מלבד להיפרד מ1K מהכיס
בהזדמנות זאת אני רוצה לשתף אתכם בקביעה שהפונטו ספייס הוא רכב לא זול לאחזקה.

מהתייעצות עם בעלי מקצוע ומוסכים מתבררת התמונה הבאה, חשוב לציין שזו דעתם של בעלי המקצוע בלבד ולא שלי!

1. הפונטו ספייס זהו רכב לא אמין בכל הקשור לאלקטרוניקה. חיישנים מוחלפים על ימין ועל שמאל, מנועים חשמליים של ההגה נהרסים, מנורות נדלקות בלוח השעונים לדיווח על תקלות מנוע, מחשב ABS שקורס ללא סיבה נראית לעין ועוד.
המנועים והגירים עצמם אמינים מאוד ויכולים להגיע עד לסביבות 300K ומעלה ללא צורך בשיפוץ מנוע או ראש- וזה תלוי בכמה דברים:
א. טיפולים בזמן בחלקים מקוריים.
ב. שימוש בשמן מנוע איכותי לפי הוראת היצרן.
ג. שימוש בנוזל קירור "פראפלו".

2. הפיאט אונו דור שני והפיאט פונטו דור ראשון אמינים בצורה ניכרת מהפונטו ספייס ומוצלחים בהרבה ממנה בכל הקשור לאמינות. המוסכים מדווחים על כניסות תכופות למוסכים של הפונטו ספייס מכל השנים בעיקר בגלל בעיות חשמל ואלקטרוניקה. קיבלתי דיווח טרי על פונטו HGT שהוחלפה בה כל מערכת המיזוג קומפלט בעלות של 4000 ש"ח.

3. עלויות אחזקה גבוהות לפונטו ספייס, מחירי עבודות וחלפים מקוריים גבוהים בצורה ניכרת ממה שהיה פעם לאותו דגם רכב, ללא הסבר וללא סיבה הניראית לעין.

4. אם משווים את היונדאי גטס לפונטו ספייס מתקבלת התמונה הבאה: הגטס אמינה בצורה ניכרת מהפונטו, אך הפונטו בהרבה יותר חסכונית בדלק ממנה.

זהו המידע שקיבלתי, אתם מוזמנים לחלוק, גם אני לא מסכים עם כל הדברים.

נערך לאחרונה על ידי stio : 10-08-08 ב 19:20.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-08, 22:11   #16
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
ועוד איך נחלוק.
5 שנים עם פונטו דור שני יש באמתחתי, אחת מהם אפילו נחשבת בעיניי רבים בתור סיוט לאחזקה.
אני לא יכול לדווח על אף תקלה מיוחדת. אם נלך ממש רחוק, ואני מודה בזה לא פעם אחת בזמן האחרון, אני מעדיף לנסוע בפונטו שלי, הלא נוחה, עם קרקושים מאשר בסקודה החדשה של אימי.
לבן דודי פונטו דור שני ELX 2002 יד ראשונה, ללא שום תקלה כלל וכלל. משרתת אותו ואת אישתו יפה מאוד.
לשני חברים קרובים מהענף דור שני SX שלא מתוחזקות טוב בכלל, ושוב, ללא שום תקלות.
לחבר קרוב מאוד שלי HGT שאפשר להגיד שלא מתוחזקת בכלל ובכל זאת דברים לא מתקלקלים.
גם לפי חברי המועדון דיווח התקלות הוא לא גדול כל כך.

הרכב של אורן הוא דוגמא מובהקת לאמינות.

עלויות אחזקה גבוהות? על מה אתה מדבר? כל דגמי הפונטו הם מהזולים לאחזקה בקטגוריה.
אם משווים את הגטס לפונטו מתקבלת תמונה ברורה מאוד. הגטס לא בטיחותית, חסכונית פחות, נוחה פחות ובעלת חומרים מהאיכות הגרועה שיצא לי לראות ברכבים.

באופן כללי רכב בעל פחות אלקטרוניקה יהיה אמין יותר. בסופו של דבר הגיל עושה את שלו לכל רכב. ואני בטוח שתסכים איתי בקטע הזה.

לפותח השרשור, לדעתי המחיר נשמע הוגן בהחלט. מוסך מורשה, חלפים מקוריים, עולה יותר, אין מה לעשות. תשקיעו ברכב שלכם או שתשלמו בזוקר ותאכלו מרורים, הבחירה בידכם.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 10-08-08 ב 22:21.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-08, 22:16   #17
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
מסכים עם איש המערות
לאבי היו ב 10 שנים אחרונות רק מכוניות יפניות וקוריאניות
והטיפולים בהם יקרים הרבה יותר מהפונטו שלי. אין טיפול שהוא יוצא מתחת ל1000 ש"ח

אם תתייחס לרכב שלך יפה. הוא ישאר אמין לאורך זמן
תזלזל, דברים יתחילו להיהרס
כמובן שיש את הבלאי הטיבעי

נערך לאחרונה על ידי shachar : 10-08-08 ב 23:00.
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-08, 22:40   #18
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
ואני בטוח שתסכים איתי בקטע הזה.
תראה, אני מסכים איתך לא רק בקטע הזה, אלא עם כל מילה ממה שכתבת בהודעה האחרונה.
אם תציץ בהודעה המקורית שלי, תראה שרשמתי במפורש אני לא מסכים עם כל הדברים. העיניין הוא שביום שישי האחרון נסעתי למוסך כדי לסדר תקלה קטנה ברכב, וזה מה שהמוסכניק טוען. אגב, המוסכים המורשים דווקא משבחים את כל רכבי פיאט ללא יוצאים מהכלל.

רק הבהרה קטנה:

האונו היא רכב משפחתי ולא שלי אישית, למרות שאת רוב הנסיעות, הטסט השנתי, הטיפולים והשטיפה אני עושה.
כשאני אקנה לי רכב משלי זה יהיה אך ורק פיאט, במידה ואני לא אמצא אני מעדיף להישאר ללא רכב בכלל, וזה לדעתי מסביר את דעתי והערכתי של מותג זה.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-08, 22:44   #19
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
אז על סמך דיעה אישית של מוסכניק אחד החלטת להעלות את זה כמסקנות שהגיעו אליהם
בעלי מקצוע מהתחום ?
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-08, 22:53   #20
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
כשלבעל המקצוע שאיתו דיברתי במשך דקות ארוכות יש עשרות חברים למקצוע שעובדים אף הם במוסכים כשכירים וחלקם בעלי מוסכים, מצאתי לנכון לפרש את זה כ"בעלי מקצוע" ולא כ "בעל מקצוע".

זאת הסטיגמה שנדבקה לדגם הזה משום מה, ומצאתי לנכון להביא זאת לידיעתכם.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ספייס אוטומטי 2002 טיפול תקופתי פיני פונטו - טכני 7 16-04-08 20:56
החלפת מצתים לספייס 2001 aflalo פונטו - טכני 1 30-03-08 21:51
טיפול 100,000 לספייס yossied פונטו - טכני 3 17-01-08 19:51
איזה טיפול מעבר לתקופתי אני צריך? פורום הגראז' 6 14-07-07 17:28
טמבון לספייס 2001 פורום הגראז' 1 28-08-06 19:47


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:12.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד