![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מים מזוקקים
היו על זה כבר כל כך הרבה שירשורים ב- carsforum.
מים מזוקקים שמיועדים למצברים או למגהצים אינם טובים לרדיאטור מכיוון שהם חומציים. אם כבר רוצים להוסיף מים מזוקקים, עדיף לקחת מים שיצאו ממזגן, שהם מים מזוקקים ללא שום תוספת. בהחלפת מים האחרונה, קניתי פחית של פראפלו, שנמכרת אצל מ.י.ר חלפים, ומוכנים לשימוש. הפחית מכילה 2 ליטר(בניגוד לחומר המרוכז, שנמכר במיכל פלסטיק של ליטר), ולא צריך לדלל אותה עם מים מזוקקים. הכי נוח, לא צריך להסתבך ולהשיג מים מזוקקים. ראיתי שכתבו למעלה שהפחית היא חד פעמית. ממש לא, לפחות בפחית שאני קניתי. הפחית מגיעה עם פקק נשלף ועם הברגה, שאפשר לפתוח ולסגור. |
|
|
#12 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
Re: מים מזוקקים
צטט:
לפי מה שגדעון מתאר הוא צריך להוסיף 100-200 מ"ל מים וביחס ל- 3-4 ליטר שיש לו בכל המערכת זה שולי, ובמיוחד אם כל הנוזל יוחלף בהקדם לפאראפלו. לגבי מי מזגן - מי מזגן הם מי עיבוי, לא נחשבים למים מזוקקים. בדרך כלל צינור ניקוז של מזגן מכיל הרבה ג'יפה ככה שהמים יוצאים ממש לא נקיים וממש לא כדאי לנסות את זה. בין מים למצבר/מגהץ לבין מים מהמזגן הייתי תמיד בוחר רק בראשון. לגבי הפחית - בטח מדובר בפחית כחולה מלבנית מיוצרת באיטליה עם פקק פלסטיק כחול,לבן. לדעתי, הסגירה שלה לא טובה ומספיק שייפול על זה משהו קצת כבד כדי שזה ייפתח. בכל מקרה, לא סמכתי על הסגר ושמתי רק ליטר בבקבוק מתאים בבגאז'. |
|
|
|
#13 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אם הכמות היא באמת קטנה, אז ייתכן וזה לא ממש משנה.
בכללי מכל הדיונים שהיו על זה ב- carsforum, עדיף אפילו מים מהברז מאשר מזוקקים למגהצים. מכיוון שהם חומציים ומאכלים את ראש המנוע. לגבי מים ממזגן, היה לי חבר שהיה לו מזגן נייד, והוא היה מוציא ממנו דליים של מים נקיים לחלוטין מכיוון שמזגן נייד מוציא לך את המים לתוך הבית (לתוך דלי) הייתי הולך אליו ומביא כל פעם כמה בקבוקים של מים. מאז עברתי כבר לפראפלו מדולל, חוסך את כל הכאב ראש. |
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מי ברז מכילים הרבה אבנית. מה עדיף, חומצי או אבנית? לדעתי חומצי.
בכל מקרה, כפי שהסכמנו - קצת לא מזיק, במיוחד אם מדובר במקרה (כמעט) חירום כמו שזה אצלו. |
|
|
#15 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני מאוד מקווה שיצא לי במהלך השבוע לגשת למוסך ולהחליף את הנוזל קירור.
השאלה היא כמה זמן ניתן לנסוע עם מעט מים מזוקקים בתוך המיכל |
|
|
#16 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לדעתי הלא מקצועית - אם מדובר בימים או בשבוע-שבועיים לא אמורה להיות בעיה.
פשוט בהתחלה שכתבת 6000 ק"מ זה נשמע לי הרבה. וזה עדיין הרבה, לדעתי. הייתי אומר לא יותר מכמה מאות ק"מ. |
|
|
#17 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
גדעון, רק אתמול דיברנו על זה ואמרתי לך שהנוזל קירור הנוכחי שיש (אדום-ורוד) לא מוצא חן בעיני, הרי זכור לי שהפאראפלו הוא כחול.
ולגבי הנוזל בלימה, גם על זה דיברנו אתמול כל שנתיים חובה לרענן נוזל קירור ונוזל בלמים. |
|
|
#18 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
שמעתי פעם בחצי אוזן במוסך שבפונטו ספייס צורה חדשה (2004 ומעלה) שמים את האדום. אל תקחו אותי במילה. אולי גם ב- HGT שמים רק אדום. כך שהצבע לא בהכרח אומר שזה רע. בתא המנוע, על המכסה מנוע מבפנים, אמורה להיות מדבקה גדולה שכתוב סוג נוזל הקירור המומלץ: פאראפלו 11 - זה הכחול. פאראפלו UP זה האדום. |
|
|
|
#19 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
כי יצא לי לראות כאלה עם נוזל כחול. תודה
|
|
|
|
#20 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
נכון, האדום מיועד לרכבים החדשים, לא יודע מאיזה שנה בדיוק.
מה שחשוב, לא לערבב את שניהם. שאלתי לגבי זה לא מזמן בפורום פיאט העולמי, וכאשר מערבבים אותם זה סותם את מעברי המים במנוע. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד