![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
|
קיט יניקה לHGT
הסיפור שלי מתחיל לפני כחודש - רכשתי פילטר אוויר פתוח של סימוטה - תענוג - כאשר פתחתי את מכסה המנוע שמתי לב שלהתאים את הפילטר ללא הוצאת הקופסא המקורית לא יתאפשר - לכן על מנת לשמור על מקסימום מקורויות ברכב ,התחלתי לחפש בפירוקיות קופסא מקורית של HGT על מנת לחתוך אותה לצורך שלי(לא רציתי לחתוך את המקורי שלי) , עברתי מפירוקיה אחת לשניה ולשווא - אין דבר כזה HGT בפירוק
![]() בסוף החלטתי להוציא את כל הקופסא המקורית החוצה לגמרי! עטפתי את כל צינור סעפת היניקה במבודד טרמי (לא יאמן כמה קשה להשיג!!!) את הצינור המקורי שמכניס אוויר לבית הפילטר סובבתי כך שמכניס אוויר ישירות לראש הפילטר הפתוח! אשמח לתגובות ,שאלות או עוד רעיונות... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
ניראה לא רע.
לא התאפשר לך למקם את הפילטר קצת למטה יותר? יש שם אוויר שנכנס בדיוק מהכונס בפגוש.
__________________
seat ibiza 20vt |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
|
תסתכל על התמונה האמצעית - סובבתי את המוביל אוויר הוא נכנס ישר לפילטר .
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
כן אבל בנוסף אליו יש את שני הכונסים בצידי הפגוש אצלנו, משם נכנס גם אוויר.
__________________
seat ibiza 20vt |
|
|
|
|
|
#5 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
|
בשורה התחתונה - אתה מרגיש איזשהו שינוי בביצועים של הרכב?
__________________
High Gran Turismo |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
|
ההבדל מורגש מייד. בעת לחיצה על הגז מרגישים בהחלט שהאוטו מתקדם מהר יותר - הצריכת דלק עלתה מעט .
פיליפ , התייעצתי עם סטס כשהיינו בערד לגבי הפתחי איוור שאתה מדבר עליהם הבנתי שהם מיועדים לקרר את הברקסים - חשבתי להעביר משם צינור אוויר ישירות לפילטר אבל הבנתי שלא מומלץ לקחת את האוויר מהקירור של הברקס ... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
|
הקפצה עבור יניב.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
|
אם כבר הוקפץ, ולאחר העברת מבט שלשום ברכב של פיליפ (אני מדבר על הקליאו) יש לי הצעה.
פיליפ יצר חציצה עם איזו פלטה בין האזור בו יושב פילטר האוויר לבין שאר תא המנוע. אתמול לאחר נסיעה, דחפנו את הידיים פעם לצד של תא המנוע ופעם לצד של הפילטר, גילנו שהפרשי הטמפרטורה היו מורגשים מאוד. לדעתי כדאי לבנות איזה "חוצץ" כזה גם במקרה שלך ובמקביל להשקיע קצת ולהוריד את הפילטר עוד קצת למטה.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
עידן החומר בידוד שעטפתה איתו את הצינור זה דינאמט?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
זה לא דאינמיט.
בפונטו הפילטר מקבל אוויר חם מאוד כאשר המאוורר של הרדיאטור נכנס לפעולה, חוצץ בינו לבין הפילטר יעזור מאוד לדעתי.
__________________
seat ibiza 20vt |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| צמיגים לHGT | turbo guy | פונטו - טכני | 2 | 18-05-08 20:08 |
| שאלה בקשר לברקסים לHGT | פורום הגראז' | 7 | 16-09-07 20:17 | |
| קוסמטיקה לHGT | פורום הגראז' | 8 | 20-11-06 20:18 | |
| מבקש עזרה לHGT | פורום הגראז' | 0 | 20-10-06 18:09 | |
| מזגן לHGT | פורום הגראז' | 19 | 14-09-06 21:07 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד