מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > שיפורים וקוסמטיקה
עקוב אחרינו ב-RSS

שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

TIPO TURBO
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 08-06-08, 18:14   #1
idango
Senior Member
 
האווטאר של idango
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
קיט יניקה לHGT

הסיפור שלי מתחיל לפני כחודש - רכשתי פילטר אוויר פתוח של סימוטה - תענוג - כאשר פתחתי את מכסה המנוע שמתי לב שלהתאים את הפילטר ללא הוצאת הקופסא המקורית לא יתאפשר - לכן על מנת לשמור על מקסימום מקורויות ברכב ,התחלתי לחפש בפירוקיות קופסא מקורית של HGT על מנת לחתוך אותה לצורך שלי(לא רציתי לחתוך את המקורי שלי) , עברתי מפירוקיה אחת לשניה ולשווא - אין דבר כזה HGT בפירוק

בסוף החלטתי להוציא את כל הקופסא המקורית החוצה לגמרי!

עטפתי את כל צינור סעפת היניקה במבודד טרמי (לא יאמן כמה קשה להשיג!!!)

את הצינור המקורי שמכניס אוויר לבית הפילטר סובבתי כך שמכניס אוויר ישירות לראש הפילטר הפתוח!

אשמח לתגובות ,שאלות או עוד רעיונות...
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  08-06-08_1607.jpg
צפיות: 813
גודל:  84.7 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  08-06-08_1606.jpg
צפיות: 786
גודל:  74.5 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  08-06-08_1605.jpg
צפיות: 742
גודל:  106.6 KB  
idango מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 08-06-08, 18:23   #2
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
ניראה לא רע.
לא התאפשר לך למקם את הפילטר קצת למטה יותר? יש שם אוויר שנכנס בדיוק מהכונס בפגוש.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-06-08, 18:40   #3
idango
Senior Member
 
האווטאר של idango
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
תסתכל על התמונה האמצעית - סובבתי את המוביל אוויר הוא נכנס ישר לפילטר .
idango מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-06-08, 19:47   #4
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
כן אבל בנוסף אליו יש את שני הכונסים בצידי הפגוש אצלנו, משם נכנס גם אוויר.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-06-08, 20:44   #5
KoF-sHeLeG
חבר מועדון
 
האווטאר של KoF-sHeLeG
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
בשורה התחתונה - אתה מרגיש איזשהו שינוי בביצועים של הרכב?
__________________
High Gran Turismo
KoF-sHeLeG מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-06-08, 23:30   #6
idango
Senior Member
 
האווטאר של idango
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
ההבדל מורגש מייד. בעת לחיצה על הגז מרגישים בהחלט שהאוטו מתקדם מהר יותר - הצריכת דלק עלתה מעט .

פיליפ , התייעצתי עם סטס כשהיינו בערד לגבי הפתחי איוור שאתה מדבר עליהם הבנתי שהם מיועדים לקרר את הברקסים - חשבתי להעביר משם צינור אוויר ישירות לפילטר אבל הבנתי שלא מומלץ לקחת את האוויר מהקירור של הברקס ...
idango מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 01:39   #7
idango
Senior Member
 
האווטאר של idango
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
הקפצה עבור יניב.
idango מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 10:49   #8
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
אם כבר הוקפץ, ולאחר העברת מבט שלשום ברכב של פיליפ (אני מדבר על הקליאו) יש לי הצעה.
פיליפ יצר חציצה עם איזו פלטה בין האזור בו יושב פילטר האוויר לבין שאר תא המנוע. אתמול לאחר נסיעה, דחפנו את הידיים פעם לצד של תא המנוע ופעם לצד של הפילטר, גילנו שהפרשי הטמפרטורה היו מורגשים מאוד. לדעתי כדאי לבנות איזה "חוצץ" כזה גם במקרה שלך ובמקביל להשקיע קצת ולהוריד את הפילטר עוד קצת למטה.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 16:56   #9
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
עידן החומר בידוד שעטפתה איתו את הצינור זה דינאמט?
זאב-ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 19:02   #10
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
זה לא דאינמיט.

בפונטו הפילטר מקבל אוויר חם מאוד כאשר המאוורר של הרדיאטור נכנס לפעולה, חוצץ בינו לבין הפילטר יעזור מאוד לדעתי.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
צמיגים לHGT turbo guy פונטו - טכני 2 18-05-08 20:08
שאלה בקשר לברקסים לHGT פורום הגראז' 7 16-09-07 20:17
קוסמטיקה לHGT פורום הגראז' 8 20-11-06 20:18
מבקש עזרה לHGT פורום הגראז' 0 20-10-06 18:09
מזגן לHGT פורום הגראז' 19 14-09-06 21:07


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:24.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד