מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > פיאט כללי
עקוב אחרינו ב-RSS

פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מאזדה 3 2006
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלא-סטלינה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 17-04-06, 10:37   #1
Guest
 
הודעות: n/a
אוטומוטור 2006 מאת: אילן פייביש.

אוטומוטור ‏‏2006

הבטיחו,נכון שהבטיחו .ובאיזו שהיא מידה אפשר לומר כי אוטומוטור ‏2006
היא במילה אחת תקווה-על שום מה? על שום האופטימיות, ששררה בתערוכה
מן עננה שכזאת שאומרת "יהיה טוב יהיה טוב כן, לפעמים אני….."
אני אישית לא מן "המיוחסים", ושילמתי את מלוא הסכום 75 ש"ח,הגעתי מוקדם
כשעה לפני הפתיחה, הקופות ריקות, ואין תור ליד השערים .
כשעה לאחר מכן,נפתחו השערים, נכנסתי פנימה, האולמות ריקים(נו לוקח זמן עד שרבבות
ידחסו לאולמות ויתפעלו מיצירות שהובאו הנה מהעולם המוטורי הנאור.
האולם הראשון בו בקרתי היה כמובן סמל"ת וליתר דיוק אלפא רומיאו.
(זאת הזדמנות לומר שוב,כי את המכוניות ראיתי בעבר בביקור בתערוכת פרנקפורט 2005 )
אין אני בא למנות את שם כל המכוניות שהוצגו באוטומוטור 2006, אלא להתמקד דווקא
בנקודות אור שבאו הנה כמכוניות שעתידיות להמכר כבר בחודשים הקרובים ובתקווה-ולמה כוונתי?
רבות כתבתי על מחיר התדמית/ערך/כדאיות/ עלות שיווק מכונית ספורטיבית בשראל.
וכאן דווקא בישראל של שנת 2006 נדמה כי חלה תפנית, והדגש הוא על נדמה.
(משום שעד שלא נחזה בהן כשרות למהדרין, הווה אומר: בעלות מס' רישוי ישראלי
ובייבוא סדיר ותקני נעות על כבישי ארה"ק, אני מפקפק בכל הלהטוטנות הזו.

אלפא
בסמל"ת מלחששים על בררה בייבוא סדיר-וזה בהחלט מעודד עד מאוד.
ונתונים כגון 20 אלפות מדגם GT , אשר נמכרו כאן לא מכבר בהחלט מראות על
הענות והתעניינות מתקדמת בקרב חובבי המותג בעלי הפרוטה כאן בישראל.

אופל
כל הטררם סביב ייבוא אופל אסטרה OPC נמוג כאילו לא היה.
ואיש המכירות הבכיר מבית UMI התפתל למשמע שאלותי החודרניות.
חבל חבל שכך מפספסים שם את ייבוא אחת המכוניות הטובות שבנתה
אופל אי-פעם, (לא כולל הספידסטר טורבו).

ב.מ.וו
כפי שנמסר לי ממקור בכיר בקמור יבואנית ב.מוו, בכוונתם לייבא כל דגם שתבחר
בתנאי שתשלם-וכמובן לפי תפירה, כן כולל הM קופה החדשה.
מיני- נו לא יכלו לרפד קצת עם גרסת ה מיני וורקס-לתשומת לבכם שם בקמור.

דיהטסו
חוצפה ישראלית-פשוט חוצפה.
סף סוף, קיימת אפשרות לרכוש קופן בישראל
נכון מדובר על הזמנה מיוחדת-אבל המחיר אוי ויי
מישהו שתה יותר מידי בליל-הסדר… ואיבד את השפיות.
190 אלף ש"ח? לדעתי מכונית שכזו, בסגמנט שלה אמורה
לעלות גג 120 אלף ש"ח על הכביש-לא יותר.

הונדה
חבל שלא השכילו להביא את ה TYPE –R החדשה דוכן הונדה נראה פתטי
אולם אורה זרח(תרתי משמע) עקב המכונית הבוגדנית הזו בצבע ירוק זרחני
כן הבנתם אותי נכון S2000 .

וולוו
או במקרה זה חברת מאיר יבואנית וולוו ניכר כי השקיעו
והציגו וולוו C70 אדמונית (בינינו כמה וולוו אדומות אתם מכירים?
וכן את מכונית התצוגה הנושנה VCC …….

טויוטה
שימשיכו להיות מרובעים ביוניון מוטורס חיים בבועה משלהם
ללא מכוניות מעניינות ואל תאמרו לי יאריס.

יגואר
פשוט יפהפיה החתולה הזו, התחליף למי שרוצה אסטון מרטין
(אלף אלפי הבדלות) בישראל, ומתפשר בXK .

יונדאי
עדיף שנעבור הלאה.

למבורגיני
לאחר שהתעלפתי(נו תבינו יש לי רגישות יתר לאיטלקיות
בעיקר לתוצרת סאנטה –אגאתה ולמודנה-קפיש?
באתי לומר שוב שלום לאחת המכוניות ששות את כל התערוכה הזו
גם יחד-למבורגיני גיארדו ספיידר. על הלחשושים של ייבוא
בהזמנה כאן בישראל –אני עדין ממתין לפתיחת סוכנות ייבוא
מפוארת מבית צ'מפיון מוטורס-וזה שהם העמידו את הגיארדו
ספיידר בפינה שיתביישו להם. היא היתה חייבת לעמוד במרכז
על במה מסתובבת. מי מתכנן את מיקום מכוניות התצוגה באולם לעזאזל?

לקסוס
עזבו אותי מחיקויים –אבל כיף היה לראות שוב את ה SC .
ונחמד שזו היתה פתוחה ואפשרו לשבת בה.

מאזדה
לרוב מכוניות תצוגה זה נחמד ובמיאטה החדשה נהגתי
ולכן לא התעכבתי בעמדה של היצרן חביב הליסינג בישראל.
חבל שלא השכילו להציג את ה RX-8 המדהימה
טעות-טעות גדולה.

מיצובישי
יפה שהציגו "רפליקה מלגו" של EVO בגרסת ראלי.
וככל הנראה השכילו לשלוף בטרם עת את ידית ההילוכים
מהEVO האדמונית שהיתה גם הפעם פתוחה לקהל הברברי
שישב במושא חלומותיו של הנהג הישראלי : EVO .
שלא לומר כי ניכר כבר היה ההתעללות במכונית הקונספט
זו שהוצגה בפרנקפורט על במה מסתובבת בשם ספורטבק
המראה את פניה של הEVO 10 -וכאן בגובה הקהל
שאחד מהם בצעד מכוער להחריד ,תלש לה את ידית פתיחת הדלת.

מרצדס
עזבו SLR או כל AMG כוחנית זוג החטובות והפעם אני מתכוון
לדוגמניות בדמות נשים יפהפיות ונחשקות שפיארו את אולם
מרצדס(אולם 20)…הקפה של התערוכה ועוד הקפה-וחוזרים שוב להציץ
ביפהפיות האלה – עם של חרמנים גדולים וקטנים אנחנו.
הא-כן והיתה שם גם מרצדס-מקלארן SLR ,שילוב שלהן הוא פשוט….
שאישתי לא תשמע.
ובל נשכח את מכונית הפורמולה בכניסה לביתן.

ניסאן
מיקרה Cּ+C ב 140 אלף ש"ח –נו שויין .
אחרי ששומעים את מחיר הקופן , מחיר המיקרה Cּ+C נשמע לפתע הגיוני.
דיהטסו קחו דוגמא.

סאנגיונג
זוכה לדוכן עם אחת המכוניות המכוערות(לדעתי) באוטומוטור האקטיון.

סובארו
פגשתי וברכתי את יובל מלמד ידידי אליו חבר אמיר גמליאל היקר
שעזר לו בהדגמות במשטח הצמוד לביתן סובארו –ול"כרוז" טל"ש.
אצנו וצלחנו להיכנס פנימה ולעמוד מאחורי גדרות שחצצו סביב המשטח, ולצפות באיוולת
של סובארו-חוץ מריח צמיגים וSHOW נחמד מבית יובל מלמד,לא היה בתצוגה הזו מאומה.
כמה פעמים יוצא לך להאיץ בעליה במדרון תלול כפי שהוצג?
ולערוך "הורדת ידיים בידיים קשורות" בין: הנעה קדמית/אחורית/כפולה.
לדעתי מיותר לחלוטין –רוצים הנעה כפולה-תפנו אליי יש לי הצעות אחרות
מוצלחות יותר ל SHOW מלומד לפעם הבאה .
שאלת פיטר סולברג?
ברווז עתונאי, או הולכת שולל במתכוון?
מקור בכיר ביפנאוטו אומר, שאין בכוונתו של סולברג להגיע כלל, אותו מקור בסובארו טוען
שהם נלחמים עד טיפת הדם האחרונה שסולברג ימצא זמן ,יתרצה ובכל זאת
"יקפוץ" לביקור בזק בישראל-בכל זאת , זו שאלה של מחיר ,אם כי הסיכויים כאמור קלושים.
מצד שני אולי יש פתח של תקווה-אין לדעת מה יוליד יום.
באולם של סובארו הציגו סרטון חביב על ההיסטוריה של סובארו בהחלט מרגש.
בפנים הוצגו גרסת הB4R נחמדת, הפורסטר טורבו והטריבקה בצבע בורדו מזעזע
אולם בפירוש לא מעוצב ודחוק-מבחוץ על במה הוצגה ה STI .

סוזוקי
סוויפט בגרסה ראלי בהחלט מקובלת-ביחוד כי יש מקום לארח אותה כמשתתפת ראויה
בתחרויות ו/או אימונים שעורכים מיודעינו מהתאחדות הספורט המוטורי בישראל
(ועליהם בהמשך) אל תתלהבו שכן הגרסה הספורטיבית לא תגיע.

סיאט
שיחקו אותה והשכילו לתפוס אולם מרווח ולהציג את הליאון טורבו החדשה
(שבוע הבא תוצג לעיתונאים), ורפליקה שלה בצהוב, וכן האיביזות FR וקופרה.


סיטרואן
אוי הקטנה השובבה הזו עוקבת אחרי?
פעם ראשונה ראיתיה בפרנקפורט, אח"כ באירוע של קובי כהן, ועכשיו כאן.
המחיר שלה מפתה וזועק קנו אותי כמו %$#@& בחלון הראווה בחלונות
האדומים נוסח פריז.120 אלף ש"ח זה מחיר בהחלט מדגדג בכדי לרכוש
מכונית ספורטיבית ככרטיס כניסה לחובב הרכב הצעיר ממשפחה עמידה.
שלא נרחיק לכת ולומר : כמה עולות 20 חתיכות כאלה בכדי שלובינסקי
תתמוך ותערוך מיני אליפות לנהגים בסיטרואן C2 VTS על אספאלט
משובח-גם קידום תדמית, ובאמת נראה מי הוא נהג טוב יותר בתחרות בה
נוהגים כוווווולם באותה המכונית. בחו"ל קוראים לזה CUP .

סקודה
ראשית כל תרשו לי לומר תודה לשמוליק ידידי היקר.
שמוליק יו"ר מועדון ב.מ.וו, עובד לפרנסתו בסקודה.
ולאחר התשבחות של טל שביט על מושבי הסקודה RS , בקשתי
מידידי שמוליק שיפתח את הRS למען אשב בה ויחווה את דעתי על המושבים
שטל שביט טען שהם הטובים בנמצא, לדעתי , טל- הגזמת הם בהחלט נוחים ומעוצבים
אבל… הייתי מעדיף את אלה של הגולף GTI .

פולקסווגן

על נהיגת ההתרשמות שלי ב GOLF GTI ודאי קראתם.
אך אני בהחלט מברך את צ'מפיון על יבוא ה פולו GTI החדשה.
הפולו GTI לא נתפסה כאן מעולם, כמו הGOLF ….
הפעם זה נשמע מבטיח .היא עולה כמעט חצי מהגולף GTI המאובזרת יותר.
155 אלף ש"ח (תזכירו לי כמה עולה מאזדה 3 בגרסת 2.0 ליטר?) בעבור
פולקסווגן פולו GTI זה פשוט לרוץ ולחטוף אותה. מי שרוכש כאדם פרטי
מאזדה 3 2.0 ליטר ולא מציץ לכיוונה לדעתי עושה שטות גמורה.
בתערוכה הפולו GTI הוצגה בצבע שחור 3 דלתות.
והיתה אפשרות לשבת בה ולהתרשם ממנה-וזה בדיוק מה שעשיתי.
גם פתחתי מכסה מנוע והצצתי פנימה.

פורד

מוסטאנג אדומה תמיד טוב לראות-וזו שהוצגה באוטומוטור בהחלט היתה נחמדת
אותה לא גדשו רבים יש שחלפו על פניה מבלי משים לב..

פורשה

המותג המפואר הזה היה משום מה בעונש-כנראה שזו מסורת ב מס"י יבואנית פורשה
לישראל. שמו את היפהפיות האלה בפינה בכניסה לאולם 12 מבלי לתת לאף נפש חיה
לנשום לידן(כאן ממש הורגש ההבדל שאתה בישראל ולא באירופה).
קאיין? את זו זרקו החוצה ,שתשליך קצת אבק כוכבים על המותג JEEP.

פיאט
השכילה לפזר מזראטיות קטנות-אופס סליחה פיאט גרנדה פונטו, בכל מתחת תערוכת אוטומוטור ‏2006

פיז'ו
ראשית כל, ברצוני להודות לדני אילניצקי ידידי .יו"ר מועדון PSI ועובד לובינסקי
שליווה אותי בדוכן-וענה על שאלות בסבלנות ובחברמניות מעודדת.
התרשמתי מהפיז'ו 207GT הלבנבנה, 150 כ"ס לא מספקים לדעתי ,ולצורתה צריך להתרגל.
הפיז'ו 307CC האדמונית עושה טוב לעיניים, כך גם ה 407Coupe .

קדילאק
גם היו קצת בפינה ,ערכן וזוהרן בקרב "מר ישראלי" לא נתן להם לפסוח עליהן.
ובכלל לא ניכרת היתה תנועה ערה בקרבתן.

קרייזלר
קרוספייר נחמדת הפעם זו זכתה להיכנס לאולם ולא להתייבש בחוץ
כנראה היה לה כרטיס VIP .

רנו

לאחר אלפי מכתבים, טלפונים, ונדנודים. אמורים קרסו ….
זוכרים? קרסו? זו שהביאה את מכונית הנוסעים בעלת מגדש הטורבו
הראשון בישראל בדמות רנו 18 טורבו בשנת 1983 , זו שהביאה את
הרנו 5GT Turbo , את הדמוי ספורטיבית RSI ,ואהובתכם משכבר הימים
רנו ספורט קליאו 172...(וחסכה מאתנו את הקליאו 182)….
הציגה דוכן משכנע(כמעט –היתה חסרה הקליאו ספורט דור 3 וחבל)
לשמחתי לא רק שהציגו את המגאן בגרסה האקסלוסיבית F1 כחולה
ואת המגאן ספורט 225 בצבע כתום זוהר, אלא נקבו במחיר מפתיע:
כ 200 אלף ש"ח פלוס מינוס למכונית שכזו כאן בישראל זה בהחלט מפתה
ומחיר פחות או יותר "סביר" יחסית.
(ככל הנראה דבר שימנע את יבוא הקליאו ספורט? ימים יגידו. )
בהחלט חדשות מעודדות.

רולס-רויס
אם טיילתם בין האולמות ודאי שהמכונית הזו היתה אחת הנצפות מכולן
באולם 10, את מי מעניין אקזוטית אחרת , אם אפשר לראות את הליידי המכונפת
ספיריט אוף אקסטאזי, שמפארת זה למעלה ממאה שנה את הגריל המפורסם ביותר בעולם הרכב.
אנשים נשים וטף פערו פיותיהם בפליאה ,למראה המכונית שיצרה את הביטוי ספינת דגל.
הכי טובה בעולם אמרו פעם. המחיר 4.5 מיליון ש"ח ,כבר גרם לרבים מן הסובבים לתאר
מה אפשר לרכוש כאן בישראל בסכום זה ,אפילו באיזה צבע ,גודל, וכמה דונם….

את תחום האופנועים אני משאיר למומחים… ממני.

כמובן שבקרתי בדוכן התאחדות ספורט מוטורי בישראל
וברכתי את דני לוי ואהוד לוי שהיו במקום יחד עם יובל מלמד
טל שביט ואמיר גמליאל(שהיו בהפסקה בין הדגמה להדגמה במתחם סובארו).

סיכום

לראשונה תערוכה עם מכוניות ספורטיביות/על שישווקו ו/או החלו להימכר בישראל.
הדגשתי למעלה איזה מהן. עכשיו באופטימיות זהירה אני מחכה למסלול-מסלול הפתוח
לקהל בעל מכונית פרטית….

איזה ארץ נהדרת

חג פסח שמח

אילן פייביש
turbo

כל הזכויות שמורות.
 
הגב עם ציטוט
ישן 17-04-06, 22:31   #2
Guest
 
הודעות: n/a
אילן, כל הכבוד על הסיקור המקיף, אך את פיאט היה ניתן לסכם יותר מ- "השכילה לפזר מזראטיות קטנות-אופס סליחה פיאט גרנדה פונטו, בכל מתחת תערוכת אוטומוטור ".

פיאט השקיעה הרבה בתערוכה, גם פיזרה הרבה כלי רכב מסוג פונטו בכל המתחם, גם הציבה את הפונטו האדומה בביתן העגול (שזה רכב מכובד) , גם חילקה פרוספקטים עם המידה והביאה דיילות שהבינו בנושא.
  הגב עם ציטוט
ישן 22-04-06, 14:13   #3
Guest
 
הודעות: n/a
סיקור יפה מאוד

תערוכה די מוצלחת. מה שאמרת על הלמבורגיני גם אני חושב שלא היו צריכים לשים אותה בצד.
אני ציפיתי להיכנס לאולם שנבנה במיוחד בשבילה אבל בסוף תקעו אותה בצד ורק מלמעלה היה אפשר לראות משהו. עוד משהו מעצבן היה הרמקולים הצעקניים איפה שהיה הסיאט ליד הלמבורגיני ... הרמקולים השמיעו קולות של פצצה אטומית...
מה שהתבאסתי זה שלא היה אפשר להיכנס לכל המכוניות (אבל אחרי מה שעשו לאייבו למה שמישהו ירצה שכנסו למכונית שלו...)
  הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:43.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד