מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מייק-אפ ;)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו המתוקה שלי אחרי פינוק של סוף שבוע.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 13-02-08, 20:39   #1
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
בריחת ניצוץ חמורה. אני מעוניין להחליף חוטי הצתה. איזה לקנות?

שלום לכולם

כבר הרבה (אבל הרבה!) זמן שיש לי בריחת ניצוץ מאיפה שהוא, יצא לי לפתוח בזמן האחרון מכסה מנוע ולהקשיב למנוע בזמן הפעולה, אי אפשר לתאר מה הולך שם, כל 3 שניות "טיק"! והמנוע כמעט מתכבה, אם האורות עובדים הם נחלשים משמעותית.
יש מקרים שבהם מנוע הרכב מתכבה בסרק אחרי שאני שומע בבירור את בריחת הניצוץ.

ברכב מותקנים חוטי הצתה (מצורפות תמונות, רשום עליהם 8 מ"מ), הם שנה וחצי על הרכב. האם כדאי להחליף, אם כן- אילו חוטים להזמין בדיוק?

בנוסף שמתי לב שלא בעיה להחליף אותם לבד, אבל אין גישה בגלל מכסה גדול ושחור שעל הקרבורטור, איך מוציאים אותו? שמתי לב שמתחבר אליו איזה צינור שחור של הנשם.

תודה מראש על כל עצה שתבוא.




נערך לאחרונה על ידי stio : 13-02-08 ב 21:03.
stio מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 13-02-08, 20:54   #2
ALiK
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: Fiat Tipo Media 1.4ei
הודעות: 50
הייתה לי בעיה דומה בטיפו,הייתי גם מקבל זרם בידיים אם הייתי נוגע בחלק כלשהו במנוע,אחרי החלפת חוטי ההצתה הבעיה נפתרה.
ALiK מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-02-08, 21:37   #3
gilgil
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של gilgil
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: UNO 70S, RITMO CABRIO
הודעות: 546
בכדי לפרק את המכסה השחור (בו יושב הפילטר אוויר), בעזרת בוקסה 10 יש לפתוח את האום העליון, לאחר מכן לשחרר את שני הקפיצים שנמצאים בצד, שחרור צינור אוויר (שמגיע מבחוץ) - באנד ושליפת הצינור השחור.

...איקאה בשבוע הבא .
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  1.jpg
צפיות: 799
גודל:  19.9 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  2.jpg
צפיות: 822
גודל:  13.2 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  3.jpg
צפיות: 761
גודל:  18.1 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  4.jpg
צפיות: 897
גודל:  17.4 KB  
gilgil מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-02-08, 21:56   #4
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
גילי תודה רבה!
אגב, אצלי הצינור אוויר לא מתחבר לשום מקום, פשוט סתם זרוק. הוא צריך להיות מחובר?

והאם כל ארבעת חוטי ההצתה (לא כולל המרכזי) מגיעים באותו אורך בדיוק?
ושאלה אחרונה- אילו חוטים לבקש מהמוכר? עדיפות לחוטים מקוריים? המחיר לא משחק תפקיד במקרה הזה.

שוב תודה מראש.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-02-08, 22:13   #5
gilgil
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של gilgil
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: UNO 70S, RITMO CABRIO
הודעות: 546
צינור האוויר במקור היה מחובר לקונוס השחור באזור הגריל, גם אצלי הוא מנותק.

החוטים באורכים שונים - שים לב שאתה מחבר באותו סדר (תחליף אחד לאחד).
אני קניתי חוטים מקוריים (אני לא זוכר את המחיר, אך הם לא היו יקרים).
gilgil מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-02-08, 22:21   #6
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
שוב תודה, ההסבר המדוייק ביחד עם התמונות הברורות עשו את העבודה

אגש ביום שישי לקנות חוטי הצתה מקוריים לאונו, אם יהיה במלאי אחליף עוד באותו היום ואעדכן.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-02-08, 23:07   #7
gilgil
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של gilgil
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: UNO 70S, RITMO CABRIO
הודעות: 546
בהצלחה
gilgil מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-02-08, 00:24   #8
צביקה קרבורטור
בעל מקצוע
 
האווטאר של צביקה קרבורטור
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
Thumbs up

גיא שלום רב!
את בית המסנן האוויר, פרק לפי הסברו של גילי.
את צינור הנשם על תרכיב חזרה למקומו היעודי, יתכן והוא פולא עשן יתר, מה שיגרום ללכלוך בקרבורטור, וירידה בסלד עד לכבוי הרכב.
חוטי ההצתה באים באורך שונה, ויש להחליפם אחד אחד ואין לנתק יותר מחוט הצתה אחד בבת אחת.
יש להקפיד לקנות חוטי הצתה איכותיים, ממומלץ מתוצרת בירו או מקוריים בלבד.
אין להסתפק בזולים, שיתבררו כיקרים בסופו של דבר.
יש להמנע מקניית חוטי הצתה מתוצרת BS= ביתן ספארק, שידועים כחוט הצתה גרועים בעלי התנגדות גבוהה. חזור לעדכן ולדווח לאחר ההחלפה.
בהצלחה
צביקה
__________________
צביקה קרבורטור
נתניה
נייד :054-4861318
צביקה קרבורטור מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-02-08, 17:42   #9
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
עדכון ביניים:

לא היו חוטי הצתה מקוריים לפיאט אונו אלא תחליפיים, אז לא קניתי.
הזמנתי מקוריים- יגיע בתחילת שבוע הבא.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-02-08, 19:48   #10
אלי_תמם
Member
 
האווטאר של אלי_תמם
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת גן
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 45
יש לי אונו 1400 הזרקה... אצלי ה"נשם" (איך שלא תקראו לזה) מחובר לפילטר אוויר... זה אמור להיות כך? או שצריך לנתק?

תודה מראש
אלי
אלי_תמם מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
חוטי הצתה + פילטר DUDUSL2 מכירה 3 14-01-08 14:36
אם אני רוצה להחליף בולמי זעזועים בספייס מה אני צריך להחליף וכה זה עולה? 11efraim פונטו - טכני 1 06-11-07 17:10
איזה סוג סלילי הצתה צריך להזמין לספייס 2001 האם חייב מקורי 11efraim פונטו - טכני 1 29-10-07 22:08
להחליף או לא (להחליף? - זאת השאלה! הכוונה למסנן הדלק כמובן) פורום הגראז' 10 07-01-07 11:52
[b]בעיה חמורה בספייס עזרה בבקשה[/b] פורום הגראז' 7 08-08-06 13:24


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:40.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד