![]() |
|
![]() |
אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
בריחת ניצוץ חמורה. אני מעוניין להחליף חוטי הצתה. איזה לקנות?
שלום לכולם
כבר הרבה (אבל הרבה!) זמן שיש לי בריחת ניצוץ מאיפה שהוא, יצא לי לפתוח בזמן האחרון מכסה מנוע ולהקשיב למנוע בזמן הפעולה, אי אפשר לתאר מה הולך שם, כל 3 שניות "טיק"! והמנוע כמעט מתכבה, אם האורות עובדים הם נחלשים משמעותית. יש מקרים שבהם מנוע הרכב מתכבה בסרק אחרי שאני שומע בבירור את בריחת הניצוץ. ברכב מותקנים חוטי הצתה (מצורפות תמונות, רשום עליהם 8 מ"מ), הם שנה וחצי על הרכב. האם כדאי להחליף, אם כן- אילו חוטים להזמין בדיוק? בנוסף שמתי לב שלא בעיה להחליף אותם לבד, אבל אין גישה בגלל מכסה גדול ושחור שעל הקרבורטור, איך מוציאים אותו? שמתי לב שמתחבר אליו איזה צינור שחור של הנשם. תודה מראש על כל עצה שתבוא. ![]() ![]() נערך לאחרונה על ידי stio : 13-02-08 ב 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: Fiat Tipo Media 1.4ei
הודעות: 50
|
הייתה לי בעיה דומה בטיפו,הייתי גם מקבל זרם בידיים אם הייתי נוגע בחלק כלשהו במנוע,אחרי החלפת חוטי ההצתה הבעיה נפתרה.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: UNO 70S, RITMO CABRIO
הודעות: 546
|
בכדי לפרק את המכסה השחור (בו יושב הפילטר אוויר), בעזרת בוקסה 10 יש לפתוח את האום העליון, לאחר מכן לשחרר את שני הקפיצים שנמצאים בצד, שחרור צינור אוויר (שמגיע מבחוץ) - באנד ושליפת הצינור השחור.
...איקאה בשבוע הבא ![]()
__________________
"בראבו על הלאנצ'יה- פיאט אונו" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
גילי תודה רבה!
אגב, אצלי הצינור אוויר לא מתחבר לשום מקום, פשוט סתם זרוק. הוא צריך להיות מחובר? והאם כל ארבעת חוטי ההצתה (לא כולל המרכזי) מגיעים באותו אורך בדיוק? ושאלה אחרונה- אילו חוטים לבקש מהמוכר? עדיפות לחוטים מקוריים? המחיר לא משחק תפקיד במקרה הזה. שוב תודה מראש. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: UNO 70S, RITMO CABRIO
הודעות: 546
|
צינור האוויר במקור היה מחובר לקונוס השחור באזור הגריל, גם אצלי הוא מנותק.
החוטים באורכים שונים - שים לב שאתה מחבר באותו סדר (תחליף אחד לאחד). אני קניתי חוטים מקוריים (אני לא זוכר את המחיר, אך הם לא היו יקרים).
__________________
"בראבו על הלאנצ'יה- פיאט אונו" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
שוב תודה, ההסבר המדוייק ביחד עם התמונות הברורות עשו את העבודה
![]() אגש ביום שישי לקנות חוטי הצתה מקוריים לאונו, אם יהיה במלאי אחליף עוד באותו היום ואעדכן. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: UNO 70S, RITMO CABRIO
הודעות: 546
|
בהצלחה
![]()
__________________
"בראבו על הלאנצ'יה- פיאט אונו" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
בעל מקצוע
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
|
![]()
גיא שלום רב!
את בית המסנן האוויר, פרק לפי הסברו של גילי. את צינור הנשם על תרכיב חזרה למקומו היעודי, יתכן והוא פולא עשן יתר, מה שיגרום ללכלוך בקרבורטור, וירידה בסלד עד לכבוי הרכב. חוטי ההצתה באים באורך שונה, ויש להחליפם אחד אחד ואין לנתק יותר מחוט הצתה אחד בבת אחת. יש להקפיד לקנות חוטי הצתה איכותיים, ממומלץ מתוצרת בירו או מקוריים בלבד. אין להסתפק בזולים, שיתבררו כיקרים בסופו של דבר. יש להמנע מקניית חוטי הצתה מתוצרת BS= ביתן ספארק, שידועים כחוט הצתה גרועים בעלי התנגדות גבוהה. חזור לעדכן ולדווח לאחר ההחלפה. בהצלחה צביקה
__________________
צביקה קרבורטור נתניה נייד :054-4861318 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
עדכון ביניים:
לא היו חוטי הצתה מקוריים לפיאט אונו אלא תחליפיים, אז לא קניתי. הזמנתי מקוריים- יגיע בתחילת שבוע הבא. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת גן
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 45
|
יש לי אונו 1400 הזרקה... אצלי ה"נשם" (איך שלא תקראו לזה) מחובר לפילטר אוויר... זה אמור להיות כך? או שצריך לנתק?
תודה מראש אלי |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
חוטי הצתה + פילטר | DUDUSL2 | מכירה | 3 | 14-01-08 14:36 |
אם אני רוצה להחליף בולמי זעזועים בספייס מה אני צריך להחליף וכה זה עולה? | 11efraim | פונטו - טכני | 1 | 06-11-07 17:10 |
איזה סוג סלילי הצתה צריך להזמין לספייס 2001 האם חייב מקורי | 11efraim | פונטו - טכני | 1 | 29-10-07 22:08 |
להחליף או לא (להחליף? - זאת השאלה! הכוונה למסנן הדלק כמובן) | פורום הגראז' | 10 | 07-01-07 11:52 | |
[b]בעיה חמורה בספייס עזרה בבקשה[/b] | פורום הגראז' | 7 | 08-08-06 13:24 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד