![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
כמוני כמוך רענן.
אבל אני עדיין חושב שקורס יהיה הכי עדיף כרגע. כמובן שהוא לא מלמד אותך להיות נהג עם אינסטינקטים של נהג פורמולה 1, אבל הוא נותן לך טעימה טובה ממה שניתן לשפר בעצמך. וכולנו יכולים להשתפר וללמוד עוד, תמיד. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
|
כשאתם אומרים "הקשחה", למה אתם מתכוונים? קפיצי הנמכה?
__________________
High Gran Turismo נערך לאחרונה על ידי KoF-sHeLeG : 02-01-08 ב 01:29. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
|
לא רק.
מדברים על בולמים שונים, שמגיבים מהר יותר ו"קשים יותר". מדברים גם על קפיצי הנמכה או קפיצים ש"עובדים" שונה, מוטות מייצבים (מה שאצל רבים נראה כמוט המחבר את שני צידי הרכב מתחת למכסה המנוע) ושאר אי אילו אלמנטים אשר גורמים לרכב להיות קשיח יותר. אגב, גם ב-hgt לא חסר בכלל תת היגוי. מעניין איך זה ברכבים אחרים בעלי הנעה קדמית.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010) נערך לאחרונה על ידי raanan_t : 02-01-08 ב 01:09. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
מומחה טכני
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
|
לא מקשיחים את הרכב בחלקים.
מחליפים 4 בולמים וקפיצים. סטראט אחורי יתן לך הקשחה די טובה לחלרו האחורי של הכרב, בנןסף אפשר לבדוק את גודל המוט מייצב האחורי (אם קיים) ולהרכיב יותר עבה , או להרכיב במידה ואין. לגבי כיוון פרונט, מקום הכי סובלני שסבל אותי עד היום היה "פרונט מקסיקו" באזה"ת ישן בנתניה. לגבי קמבר - אני לא זוכר מה במקור, צריך לבדוק את זה עימם. ממש בשני מילים לגבי הקפיצי הנמכה ובולמים: קפיץ קצר יותר, מקדם K גבוה יותר. עדיף קפיץ פרוגסיבי, משמעותו - ככול שהוא מתכווץ יותר הוא יותר קשה. למה עדיף גם להחליף בולמים? זה אלמנטרי ואטסון. תפקיד הבולם הוא לרסן את העבודה של הקפיץ, אם לא היה בולם אז תארטית הקפיץ היה מתנדנד עד אין סוף. בולם "רגיל" מצוייד בדיזות ריסון גדולות ורחבות יותר, מה שמאפשר לו לעלות לרדת מהר. בולם ספורטיבי יותר הוא בעל דיזות קטנות יותר, וכך הוא עובד עם יותר התנגדות, הירידה שלו היא יותר איטית וקשה.
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. Albert Einstein נערך לאחרונה על ידי Eddie : 02-01-08 ב 09:13. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
|
הבנתי,
תודה רבה. סייעת לי מאוד להבין מי נגד מי ולגבש דעה בעניין הזה. מחשבות עולות בעניין סטראט אחורי, החלפת בולמים וקפיצים כרגע מחוץ למשחק אך נלקחת בחשבון במקרה של תקלה עתידית שתחייב החלפה. קורס נהיגה מתקדמת, יבוצע באופן ודאי, רק שאינני יודע בדיוק מתי. רענן.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010) |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| כיצד להעלות 10 כ"ס בפונטו (ערוך מן הסתם) | פורום הגראז' | 10 | 12-08-07 23:56 | |
| הסרת פלסטיק שהותך על הסעפת פליטה- כיצד? | פורום הגראז' | 5 | 07-07-07 22:39 | |
| כיצד אגרום לרכבי לצרוך פחות דלק | פורום הגראז' | 28 | 03-04-07 15:29 | |
| בוקר טוב פונטו ספייס 2002 כיצד להחליף נוזל קירור | פורום הגראז' | 7 | 25-03-07 23:54 | |
| פנסי ערפל כיצד מתקינים לבד? | פורום הגראז' | 23 | 07-01-07 16:19 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד