מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > טמפרה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

טמפרה - טכני טכני - דגמי טמפרה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מזל טוב לחיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 20-10-07, 20:59   #1
תומר
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: טמפרה 1.6
הודעות: 16
בעיית חימום שלא נפתרת...

בתחילה לפני 8 חודשים בערך החלפתי צינור קירור(מיים) עליון ואת הטרמוסטט.
לפני חודשיים החלפתי יוניט מאורר חדש.

הבעיה היא שהרכב עומד אז טמפ מתחילה לעבור את ה90... ומגיעה קרוב לקו האדום אבל לא עוברת אותו. שאני מדליק מזגן אז נדמה כאילו יש איזה שינוי... אבל אני לא בטוח...

מישהו ניתקל בבעיות חימום כאלה?
תומר מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 21-10-07, 00:14   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
המאוורר עובד?
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-10-07, 00:36   #3
לירן
חבר מועדון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מושב נהג 16VT
הגלגלים שלי: red fiat coupe 16VT burdo fiat coupe 16VT
הודעות: 31
אפשרות ראשונה היא שהיוניט תקול, ואז המאווררים לא נכנסים לעבוד.
ניתן לבדוק זאת ע''י גישור החוטים - ניתוק היוניט וחיבור החוטים לעצמם-
דבר שיגרום לעבודה מתמדת של המאווררים מרגע מתן סוויצ' ועד כיבוי המנוע.
כמובן מצב לא אופטימלי - אבל יעבוד עד לנסיעה למוסך והחלפת היוניט.
במקרים והרכב מתחמם הפעלת מיזוג על חום עוזרת מעט שכן האוייר החם מקורו מהרדיאטור.

חשוב ביותר:
בכל מקרה של התחממות חובה לבצע שיחרור לחץ מהרדיאטור,סכנה ממשית למנוע.
__________________
הייתה קופה 16VT כסופה - אהבה ראשונה
הייתה גם 16VT אדומה - זה מה שקורה שמתגעגעים
הועברה לאחי 16VT בורדו - חיה ובועטת
מחכה לגל הגעגועים השני
ועכשיו פורשה 914 אספנות
לירן מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-10-07, 22:13   #4
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
התחממות מנוע

איזה טמפרה ואיזה שנת ייצור?.
האם המזגן מקורי או ישראלי?.
האם חום המנוע עולה בנסיעה או בעמידה.
בברכה - רפי לין
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-10-07, 02:02   #5
תומר
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: טמפרה 1.6
הודעות: 16
טמפרה 1600 ידני
מזגן מקורי
החום עולה דרסטית בעמידה.

רק לפני חודשיים שלושה החלפתי יוניט מאוורר לקחו לי 250 ש"[COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR] באיזה מוסך שך גנבים.
ובאמת בהתחלה הטמפ' עמדה קבוע על 90.
תומר מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-10-07, 02:12   #6
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
מנוע מתחמם

מאורר הרדיאטור במכוניתך אמור לפעול ב 2מהירויות, איטית ומהירה ויש לבדוק זאת.
סביר למדי שהמהירות הראשונה אינה פועלת.
בברכה - רפי לין
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-10-07, 19:12   #7
תומר
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: טמפרה 1.6
הודעות: 16
Smile המשך לבעיית החימום מספר שאלות...

בדקתי והמאוור מסתובב שמתי לב שמהר וגם לאט.

אך קוראים למכיל של נוזל הקירור? בכל מקרה פתחתי אותו והוא היה ריק... או שהנוזל היה ממש למטה?

מילאתי מים והטמפ' הייתה יחסית נורמאלית.

שאלתי היא האם יכולה להיות נזילה ואם כן כמה עולה לתקן או להחליף מיכל?

האם שווה יותר למלא כל חודשיים שלושה מיים/נוזל קירור מבחינת עלות כספית?

האם מיים במקום נוזל קירור יכולים לעשות נזק?

כמה עולה נוזל קירור וכמה יש למלא?

תודה מראש
תומר מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-10-07, 19:29   #8
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
תומר אין צורך לפתוח עוד שרשור על אותו הנושא.
מיזגתי את שני הנושאים לאחד.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-10-07, 10:42   #9
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
כנראה שיש לך נזילה. אני לא מאמין שהיא מהמיכל, בד"כ זה מצינור כלשהו, טרמוסטט, או משאבת מים או החימום.

וכן, מים במקום נוזל קירור יעשו נזק למנוע שלך.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-08, 15:35   #10
eliko1976
Senior Member
 
האווטאר של eliko1976
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
הסיפור לדעתי הוא כזה ...
1. יש לך נזילה . היכן ? לא ניתן לגלות בלי לראות את הרכב .
2. בגלל שיש לך נזילה המים לא מגיעים ברדיאטור עד ליוניט שמפעיל את הוונטה , וזו הסיבה שהוונטה לא עובדת וכתוצאה מכך המנוע מתחמם .

פתרון : צריך למצוא נזילה ולתקנה !!!

מים אין לשים בשום פנים ואופן . תפקיד של מים ירוקים ( חוץ מזה שטמפרטורת הרתיחה שלהם גבוה מזו של המים ) הוא גם לשמן את מערכת הקירור . לכן , חברים אם האוטו שלכם חשוב לכם תקנו ב50-70 ש"ח נוזל קירור נורמלי ואל תשתמשו בפיפי של חמור ב15 ש"ח ובטח שלא במים עם אבנית שיש לנו במדינה .

נערך לאחרונה על ידי eliko1976 : 21-07-08 ב 15:40.
eliko1976 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:49.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד