![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יש כאלו מוכנים לשימוש ויש כאלו שצריך למהול 1:1 = 50:50
התוצאה הסופית אמורה להיות זהה למרות שאישית אני מעדיף את המוכן לשימוש כי לך תדע איזה מים ג'יפה שמים לך במערכת הקירור. |
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מתי נשמע רעש הנקישה?
כאשר אתה מכניס את ידית ההילוכים למצב P? או כאשר אתה כבר במצב P ואתה משחרר את דוושת הבלם? |
|
|
#13 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
הנקישה נשמעת בהעברת ידית ההילוכים בכל מצב למעט פארקינג למצב פארקינג,
כמובן שלא תמיד זה קורה , ולא תמיד באותה עוצמת נקישה . זה נורמאלי? |
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אצלי גם נשבר צינור הנשם (בחלק האקורדיון)
הדבקתי אותו עם RTV סיליקון, זה לא כל כך משמעותי, זה מחזיר אדי שמן מהמנוע. לגבי הנקישות, אצלי יש קליק כזה רק כשמעבירים לפארק וזהו. |
|
|
#15 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זה בדיוק מה שאני שואל: זה נורמאלי? או שזה מעיד על בעיה?
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד