![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אתה מתכוון סתם ככה לשפןך דלק לתוך הקרבורטור ?
בסדר , אני אנסה את זה . אני מקווה שלא יהרס כלום . |
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לא יותר מ10 סמק כל פעם .
שלא תשים ליטר או משהו כזה .. זה לא מזיק אבל זה יציף את המנוע אתה אמור לראות סימני התנעה . אם לא תראה כל סימן אז הבעיה חשמלית . תעדכן אותנו עמית |
|
|
#13 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
האוטו התניע !!! תודה רבה עמית ולכל שאר האנשים שנתנו עצה. .
למדתי עוד משהו על הפיאט היום ... |
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מה עשית?
|
|
|
#15 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
שפכתי קצת דלק ישר לתוך הקרבורטור, בפעם הראשונה עשתה כבר רעשים של התנעה ולא רק סטרטר בפעם השנייה הפיאט התניעה...
את התרגיל של לשפוך דלק לקרבורטור כבר הכרתי ממישהו אחר אבל לא היתי בטוח אם זה בסדר אבל עמית פה גם חזר על זה אז הבנתי שכדאי לנסות . |
|
|
#16 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
הרכב לא רוצה להתניע בגלל חוסר דלק בטנק
לדעתי קיים חוסר בדלק בטנק, ואני מסופק אם קיים 10 ליטר בטנק, ודלק לא יכול להתרוקן מהקרבורטור, ולחזור בחזרה לטנק הדלק, מסקנה שקיימת בעיה במשאבת התאוצה בקרבורטור, והבעייה תחזור שוב בימים הקרובים.
חזור לעדכן בהמשך. בברכה צביקה |
|
|
#17 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יכול להיות שקיימת בעיה כלשהי במשאבת דלק עצמה או במשאבה אחרת .
עובדה אחת ברורה היא שמקודם כשנסעתי באוטו ביום יום לא היו בעיות התנעה. כל הבעיות התחילו כשהאוטו עמד בחנייה בגלל שאני בשלילה . (היא נגמרת בעוד כמה ימים ) מצד שני אל לנו לשכוח שזה רכב ישן וצפוי שיהיו בעיות כאלה ואחרות .... |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד