מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הקופה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my punto spice
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 03-08-07, 17:33   #1
Guest
 
הודעות: n/a
נורית תקלה במערכת ההזקרה נדלקה....

שלום לכל המומחים.
ברשותי פיאט פונטו ספייס שנת 2003 דגם CLUB.
לפני מספר ימים פתאום כבה לי המנוע כאשר עצרתי ברמזור. כאשר הנעתי אותו שוב נדלקה הנורית בצורת מנוע, אך לא הרגשתי שום שינוי בפעולת המנוע. לאחר זמן מה שבו המנוע היה מכובה כאשר שוב הנעתי אותו אותה נורית לא נדלקה. חשבתי שאולי זאת הייתה בעייה זמנית שנפתרה, אבל היום שוב קרה אותו דבר ובינתיים היא עדיין דולקת.
מה דעתכם?
אולי מסנן דלק מלוכלך?

תודה מראש,
סער.
 
ישן 03-08-07, 17:43   #2
Guest
 
הודעות: n/a
תראה, ברכב כמו שלך אין פילטר דלק שניתן להחליף כמו ברוב המכונית אלא מסנן דלק קבוע בתוך משאבת הדלק אותו צריך לנקות בתדירות מסוימת לפי הוראות היצרן.
ממקרים דומים שהיו כאן בעבר הדבר קשור למחשב ניהול המנוע או אחד מהחיישנים שלו... אני ממליץ לך בחום לכתת את רגליך למוסך פיאט המורשה הקרוב לביתך ולחבר את רכבך למחשב דיאגנוסטיקה.
מניסיון, אל תסתמך על כל מיני חאפרים או מוסכים שאינם מורשי פיאט, גם אם הם חברים, חברים של חברים וכו'. תמזער נסיעות בינתיים ותגיע למוסך בהקדם, אם הרכב יתחיל לקרטע בדרך והסל"ד לא יהיה יציב אז תתחיל לדאוג...
 
ישן 03-08-07, 18:16   #3
Guest
 
הודעות: n/a
תודה על התגובה המהירה....

לפי מה שאתה אומר אז כנראה שאני צריך להכין את עצמי להוצאה לא קטנה. טוב, האמת שתיכננתי לקחת אותו למוסך, גם ככה עוד מעט מגיע לו הטיפול התקופתי. תודה.[/list]
 
ישן 03-08-07, 19:14   #4
Guest
 
הודעות: n/a
Re: תודה על התגובה המהירה....

צטט:
במקור פורסם על ידי chilum55
לפי מה שאתה אומר אז כנראה שאני צריך להכין את עצמי להוצאה לא קטנה.[/list]
ממש לא בהכרח !

עצם העובדה שהנורה לא דולקת כל הזמן זה טוב וגם שהיא נדלקת אין השפעה משמעותית על הרכב.

אבל העובדה שהנורה נידלקת מדי פעם ליותר מזמן קצר (לזמן קצר מאוד! זה תקין) מראה שיש תקלה.

מניסיון, לאחר התחברות למחשב הרכב העניין הרבה פעמים נגמר בניקוי בית מצערת וסעפת יניקה עם או בלי החלפת חוטי הצתה (שתי ה-מחלות של הרכב הזה). העלות - מאות שקלים בודדות על כל אחד מהדברים.
המלצה - תתחיל מהקל לכבד: ניקוי ו/או חוטי הצתה ורק אחר כך החלפות חיישנים אם זה לא עוזר.


טיפ - תמיד תשים רק חוטי הצתה ומצתים (פלגים) מקוריים בלבד.
 
ישן 03-08-07, 19:41   #5
Guest
 
הודעות: n/a
99 אחוז בית מצערת. טיפול לא יקר.


שחרון
 
ישן 03-08-07, 19:42   #6
Guest
 
הודעות: n/a
נורית בצורת מנוע (צהוב) היא לא נורית הזרקה - זאת נורית זיהום אויר

היא נדלקת כאשר הרכב מזהם יותר מהתקן - בגלל זה אתה לא כל כך מרגיש שינוי
בהתנהגות הרכב

גם אצלי התחילה התופעה כפעם בהרבה זמן הנורית נדלקת אח"כ נכבית
אף פעם היא לא נכבית תוך כדי נסיעה, רק עם כיבוי והדלקת מנוע

בינתיים גם טיפול 10000 לא עזר לתופעה להיעלם.

נשמח לשמוע מה ימצאו אצלך
 
ישן 03-08-07, 19:49   #7
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי moshe123
נורית בצורת מנוע (צהוב) היא לא נורית הזרקה - זאת נורית זיהום אויר
לא בדיוק נכון! - זו גם תקלה שזוהתה באחד מהחיישנים של המנוע, המזרקים וגם כמו שאמרת בהבדלים בקריאות של חיישני החמצן (זה שלפני הממיר וזה שאחריו).

במנועי יורו 3 ומעלה בגלל שיש שני חיישני חמצן (במקרה הזה) הנורית כתומה.

במנועי יורו 2 יש רק חיישן חמצן אחד ומחשב הרכב לא יודע מה קורה אחרי הממיר.

ביורו 2 שאתה מגיע למצב שנדלקה הנורה בגלל בעיה בממיר או בחיישן חמצן אז יש סיכוי שאחד מהם או שניהם כבר גמורים. במנועי יורו 3 תקלות בממיר או בחיישן החמצן העליון (לפני ממיר) מזוהות מוקדם יותר וכך נמנע זיהום אוויר לאורך זמן.

צטט:
במקור פורסם על ידי moshe123
גם אצלי התחילה התופעה כפעם בהרבה זמן הנורית נדלקת אח"כ נכבית אף פעם היא לא נכבית תוך כדי נסיעה, רק עם כיבוי והדלקת מנוע
בינתיים גם טיפול 10000 לא עזר לתופעה להיעלם. נשמח לשמוע מה ימצאו אצלך
שאתה מדליק את המנוע הנורה תמיד נדלקית ונכבית מיד אחרי ההתנעה. בדיוק כמו נורת ה- ABS ונורת כרית אוויר של הנוסע.
בזמן שהמנוע כבוי הנורה דולקת תמיד ואין לזה משמעות - בדיוק כמו נורת לחץ שמן ומצבר.
 
ישן 03-08-07, 20:48   #8
Guest
 
הודעות: n/a
Re: תודה על התגובה המהירה....

צטט:
במקור פורסם על ידי student
צטט:
במקור פורסם על ידי chilum55
לפי מה שאתה אומר אז כנראה שאני צריך להכין את עצמי להוצאה לא קטנה.[/list]
ממש לא בהכרח !

עצם העובדה שהנורה לא דולקת כל הזמן זה טוב וגם שהיא נדלקת אין השפעה משמעותית על הרכב.

אבל העובדה שהנורה נידלקת מדי פעם ליותר מזמן קצר (לזמן קצר מאוד! זה תקין) מראה שיש תקלה.

מניסיון, לאחר התחברות למחשב הרכב העניין הרבה פעמים נגמר בניקוי בית מצערת וסעפת יניקה עם או בלי החלפת חוטי הצתה (שתי ה-מחלות של הרכב הזה). העלות - מאות שקלים בודדות על כל אחד מהדברים.
המלצה - תתחיל מהקל לכבד: ניקוי ו/או חוטי הצתה ורק אחר כך החלפות חיישנים אם זה לא עוזר.


מישהו יכול להעלות תמונה של בית סעפת הינקה שנבין פעם אחת ולתיד איפה זה נמצא

טיפ - תמיד תשים רק חוטי הצתה ומצתים (פלגים) מקוריים בלבד.
 
ישן 04-08-07, 00:37   #9
Guest
 
הודעות: n/a
טוב, הרגעתם אותי...

תודה לכולכם,
באמת מקווה שזה רק ניקוי מצערת, בכל מקרה ביום ראשון הרכב יכנס למוסך, ואני כמובן יעדכן אתכם. חוץ מזה בלי קשר, הרכב ממש תענוג, קניתי אותו לפני מספר חודשים בעיקר בגלל החיסכון בדלק והגיר הרציף שהיה לי נסיון מאוד מהנה עם אחד דומה בניסאן פרימרה. אין מה להגיד, לטעמי זה סוג הגיר האוטומטי המוצלח ביותר.

סער.
 
ישן 04-08-07, 00:41   #10
Guest
 
הודעות: n/a
שאתה מדליק את המנוע הנורה תמיד נדלקית ונכבית מיד אחרי ההתנעה

- זה ברור , מידי פעם היא לא נכבית לאחר התנעה ונשארת דולקת כל הנסיעה
רק בכיבוי והתנעה נוספת הנורה נכבית
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:49.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד