![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
פונטו ספייס 2003 יותר מדיי מרעישה / טורים גבוהים אשמח לעזרה
יש לי פונטו ספייס SX 8V דגם FUN מודל 2003
לאחותי יש אותה הפונטו רק מודל 2001 אני שם לב שהרכב שלה פחות מרעיש מהרכב שלי במהירויות של מעל 80 קמ"ש אצלי שומעים הרבה את המנוע ועוד משהו אצלי במהירות של 120 קמ"ש הטורים עושים ל 4 אלף כמעט ואצל אחותי באותה המהירות הם על 3 אלף טורים משהו מכיר מה יכול לגרום לכל הבעיות שיש לי ברכב.. אשמח לכל עזרה אפשרית או הצעה |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
יכול להיות שבדקת בכבישים שונים?
כי אם הכביש הוא,נגיד, בעלייה, מן הסתם הטורים יהיו גבוהים יותר, כי המנוע מתאמץ יותר... סתם כדי שתהיה רגוע, אצלי ה-2001 SX היא על 3300 סל"ד לערך ב-120 קמ"ש. בכל מקרה, כבר ב-100 קמ"ש אתה ב-3000 סל"ד. ![]() |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
בדקתי באותם כבישים בדיוק..
ואצלי ב 120 קמ"ש הפונטו קרובה מאוד ל 4 אלף טורים בזמן שלפונטו 2001 של אחותי בה עומד על 3 אלף טורים מה שגם אצלי המנוע מרעיש ממש.. כאילו ואני עם חלונות פתוחים שומע את המנוע זה מטריף... |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
רעש מנוע
צריך בדוק אם המצמד (קלאץ') אינו מחליק במכוניתך.
בברכה - רפי לין ![]() |
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
רפי ומה אתה חושב אולי על הקטע של הרעש.. למה אני שומע את המנוע באופן מצמרר
גם בטורים נמוכים יחסית בין 2 ל 3 מה שפונטו אחר אני לא שומע |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
הקלאצ חדש וגם המשאבת קלאצ' חדשה...
עד כמה שיגוע לי זה הידראולי אז איך ניתן לשחרר מתיחה או למתוח..? |
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
רעש מנוע וסל"ד
אבחון מדויק לא ניתן לבצע דרך המסך והמקלדת מבלי לראות הרכב, את מד הסל"ד ולשמוע המנוע בנסיעה.
בברכה - רפי לין ![]() |
![]() |
#8 |
Guest
הודעות: n/a
|
בדיקה
היה לחבר שלי אותה בעיה ברכב מסוג איביזה עם גיר מנוע זהה לזה שהיה לי בפולו גם אצלו הסל"ד במהירות של 120 היה קורב ל4 אלף. הבעיה החלה כאשר ברכב שלו הוחלף גיר. ולמעשה הגיר הוחלף בשנית כדי לפתור את הבעיה.
האם הוחלף ברכב גיר בעבר? אולי אצל הבעלים הקודמים? כי סל"ד גבוהה יותר באותו מהירות ואותו הילוך ביחס לרכב אחר זהה יכול להעיד על יחס העברה שונה בגיר. ואגב גם רעש יותר חזק יכול להעיד על בעייה או אי התאמה של הגיר. |
![]() |
#9 |
Guest
הודעות: n/a
|
תיראה עכשיו שאתה אומר את זה.. אני יודע שעשו שיפוץ לגיר.. אבל לא החליפו אותו..
אולי באמת זה הגורם.. |
![]() |
#10 |
Guest
הודעות: n/a
|
שתדע
ברגע ששמים מיסבים לא מקוריים בתוך הגיר זה גורם לבעיות מהסוג הזה. ככה שתבדוק אם הגיר שופץ אצל גורם פרטי או במוסך החברה. יכול להיות שזה עדיין באחריות.
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד